ALINUSH: 08 Honda Accord 2.0 M/T, White (CU1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am revenit din calatorie. Am facut vreo 900 km.
    Tinuta de drum e excelenta.
    Cutia de viteze DEMENTIALA!
    Demarajul si acceleratia sunt la superlativ.
    Frane prompte cand ai nevoie de ele.
    E o adevarata placere condusul pe serpentine cu masina asta :P

    Am intampinat o mica "problema", daca pot sa ii spun asa. Ori nu sunt eu obisnuit inca cu masina ori e o "buba" undeva.
    Cand schimb vitezele si calc ambreiajul, creste turatia motorului un pic; ca si cum nu as lua piciorul de pe acceleratie sincronizat cu apasarea ambreiajului. Mai fac teste ..............sper sa fiu eu de vina. 8)

    Era sa o faca de oaie un dement.
    Bai circula astia cu masinile incarcate cu balastru fara sa se mai sinchiseasca sa traga prelata peste.
    De la un asfel de idiot mi-a ricosat o piatra in parbriz. Norocul meu a fost ca piatra era foarte mica si nu s-a intamplat nimic, nici macar un semn nu a lasat. Mi-a stat inima in loc.
    Daca imi spargea parbrizul, jur ca ma intorceam dupa dementul ce trecuse pe langa mine din sensul opus si il "mancam" cu tot cu roata de rezerva.

    Faza tare: Asteptam pe cineva in Oradea. Parcheaza un nenea in fata mea. Pune avariile. Se da jos din masina. Vine langa masina mea, se uita in fata, se uita in spate.... Eu eram deja pregatit sa il intreb de sanatate.
    Ajunge in dreptul portierei imi face semn sa deschid geamul si ma intreaba : "Ce honda e asta frate?" Ii raspund ca Accord modelul 2009 si imi zice "Gata, azi vand Passatu', mai pun bani si maine sunt la dealer". Omu' a oprit doar sa imi admire masina! =D>
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinush/

    Comment


    • #17
      Va tb sa iti schimbi stitlul de schimbare, ridica bine piciorul de pe pedala cand schimbi, pentru ca senzorul de acceleratie e foarte sensibil si deschide electronic clapeta la orice apasare. Cu siguranta ramai putin cu piciorul pe acceleratie cand schimbi.

      Comment


      • #18
        S-o stpanesti sanatos si sa-ti mearga bine! Masina! Si ce mai vrei tu! :lol: :lol: :lol:

        Cat despre turatie cand schimbi vitezele, sa stii ca se intampla si la Accordu' deja vechi si diesel! Adica la al meu! Nu e grav! Tre' sa te obisnuiesti!
        Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
        ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

        www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

        Comment


        • #19
          salutare si s-o stapanesti sanatos

          cam care este consumul urban si extra, deoarece am inteles ca fiind motor si cutie noi, consumul a scazut destul de multicel fata de modelul anterior ?
          sigpic


          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cristian/

          Comment


          • #20
            Cristi, dupa cum am observat eu intr-o sapt. de condus in oras, clima pornita tot timpul, consumul e pe la 10. Afara mers constant 100-120, clima pornita, consum in jur de 6. Am plecat din tara si nu am avut timp sa conduc masina decat vreo 5 zile, revin cu update-uri :wink:


            Fratilor, deci am ajuns in state ( din nou ). Accord-ul cel nou, modelul american, care inainte sa vin in RO si sa il cumpar pe cel european, mi se parea supermisto; acum mi se pare ca este cu o treapta mai jos decat cel european. E un pic mai mare intradevar, dar nu e la fel de sportiv,agresiv. Bordul e foarte simplu afisaj digital doar pt km totali si parcursi. Fara multe gadget-uri prin el. O masina de familie super simpla. Ai mei au unul in state, cutie automata, nu fuge la fel, desi are motorul de 2.4

            Zilnic fug prin magazinele auto si cumpar tot felul de chestii pentru intretinerea masinii. La venire cred ca ma intorc cu patru valize pline ........... pai si normal la ce preturi au astia aici

            Ma felicit inca o data pentru achizitie si pentru faptul ca nu am importat modelul american in RO.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinush/

            Comment


            • #21
              Am o mica nelamurire. La ce turatii e indicat sa schimbi vitezele?

              Am observat ca la accord-ul american, cutie automata, masina schimba viteza pe la 2500-3000.
              Cum e la accordul european, cutie manuala?

              Parca mie mila sa ii dau peste 3000 ........... .

              Cert este ca vreau sa o menajez tot timpul, eh stiti si voi cum e cu orice lucru care e nou.
              As vrea ca masina sa fie pe toata durata ei de viata, noua :lol:
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinush/

              Comment


              • #22
                Mila? Have no mercy :twisted: :twisted:
                Acum, revenind, odata ce ai incalzit motorul, schimba la cat te indeamna pe tine inimioara in momentul ala. De regula schimb intre 3-4.000, dar masina tre sa vada redline-ul in fiecare zi :twisted:
                2006 Accord CL7 2.0 MT

                Comment


                • #23
                  Primii 2000 km eu am tinut-o pana i 4500, cu variatii mari sa se "lase" bine motorul.
                  Apoi numai peste 4000-5000 ture. Cred ca motorul e ultimul lucrupe care trebuie sa-l protejezi la masina ta. :twisted:

                  Comment


                  • #24
                    Poti sa-i dai pana in zona rosie in fiecare zi - fara probleme. Asta dupa 5 minute de la plecare ca sa fie motorul incalzit si sa ajunga uleiul in toate cotloanele motorului. Eu pot sa-ti spun ca a mea face 3 ani pe 16 septembrie, are aproape 90.000 km si la indicatiile domnului Herescu - seriful de service de C.M. Bucuresti am mers cu peste 6.000 din prima seara (mi s-a spus ca motorul nu are nevoie de rodaj). Nu o sa ai nici o problema. Eu, in conditiile in care nu schimb sub 5.000 cand ies din localitate - si depasirile cu a 2-a pana la 100 km/h sunt ceva frecvent pot spune ca trage la fel ca in prima zi. Trebuie sa ai in schimb grija sa verifici uleiul daca margi atat de turat. La un drum pana in Italia eu mai completez 1/2 litru la ducere si inca atat la intoarcere. Daca mergi constant cu ea 2.000 km intr-o zi sau doua cu demaraje si viteze intre 180 si 210 trebuie sa te uiti la joja ca o sa arda si ulei. Mi s-a spus de la service ca e normal.

                    Dupa asta daca revii la mersul domol din Romania nu mai papa ulei. Eu credeam dupa primul drum ca am bulit motorul si ca o sa stau cu uleiul dupa mine tot timpul dar nu a fost asa ...

                    Numai bine !
                    Have fun ! :twisted:
                    HONDA Accord 2006 2.0 i-VTEC

                    Comment


                    • #25
                      Masina va primii niste folii pe geamuri cat de curand!
                      Un mic sfat ar fi binevenit: Ce procente sa aleg pt geamuri?
                      As vrea sa fie un pic mai deschise in fata si mai inchise in spate.
                      Care e maxima admisa?
                      Ce combinatie credeti ca va arata cel mai bine?
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinush/

                      Comment


                      • #26
                        bucura-te de ea!nu iti fa griji cu alte alea!faina culoarea!pozeeeee!!!
                        ex CL7 AT 2006
                        CN1 Sport 2005
                        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                        Comment


                        • #27
                          @alinush:

                          Cei care monteaza folii iti vor spune care sunt limitele legale. Eu mi-am pus folii si cele de pe fata sunt deschise, aproape nu-ti dai seama ca sunt folii dar te protejeaza de soare. Geamurile tale nu sunt atermice ?
                          KMR
                          Super Moderator
                          Last edited by KMR; 14-08-08, 21:05.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #28
                            maxim admis fata: 73%(este greu sesizabila pt ca nu schimba foarte mult aspectul geamului; iti recomand totusi pt. protectia oferita contra ultravioletelor si pt. temperatura pe care o mentine in habitaclu)
                            maxim admis spate: 5%(procentul pe spate trebuie il alegi tu, cei de la folieri trebuie sa aiba un paletar unde sa vezi diversele tipuri)

                            Comment

                            Working...
                            X