- Mașina a fost adusă din Germania īn mai 2018 cu 137.000 km. Acolo a avut un singur proprietar, iar din ce am dedus eu după cum arăta, cum se prezenta și dosarul de facturi a fost un pasionat Honda. Scaunul din dreapta și bancheta nici nu păreau foarte mult folosite pānă atunci.
- De atunci și pānă īn prezent (~159.250 km) a avut parte de un tratament tehnic, zic eu, cāt s-a putut de exemplar. Schimb de ulei īn cutie, deși conform facturii fusese făcut pe la 120.000 km, reglaj joc supape īn 2019 și evident schimb la 8000-1000 km care au coincis și cu anul calendaristic.
- Mici intervenții la aspectul OEM, prin adăugarea unui eleron gen Modulo și a unei grile Modulo (īn urma pierderii faimosului element cromat de pe grila OEM). Totodată i-am aplicat și folie neagra pe elementele cromate de la portiere.
- Īn iarna lui 2018 evident nu m-am putut abține și i-am făcut și reflash cu soft-ului lui Serghei. Mulțumesc pe această cale lui
Razvan
pentru facilitarea acestui upgrade (că este din plin), cāt și a celor menționate mai sus. - Are și rezonatorul scos ... am vrut să-l pun la loc, dar m-am răzgāndit īn drum spre service cānd m-am băgat īntr-o depășire. I-aș fi pus un CAI ceva, dar e greu de procurat. La fel și o evacuare decentă (ex. Fujitsubo) sau un downpipe. Lucruri pe care le-aș fi făcut, dar nu se justificau financiar. Poate le va face următorul proprietar.
- De cānd am adus-o și pānă prin iunie 2020 a mers cu arcuri H&R. Le-am păstrat īmpreună cu amortizoarele pe care au fost puse. Vor pleca cu mașina, poate cineva va dori swap. Īn acest moment merge pe arcuri și amortizoare OEM. Īn august 2020 a avut parte și de un schimb de caseta de direcție. căci a ei avea bucșa buclucașă. Aceasta de acum se ține bine.
- Ca și parte negativă, a avut parte de o "rașchetare" romānească pe partea dreaptă (a ratat unu curba și a șterso binisor), dar a fost rezolvată pe CASCO la reprezentanță (nu ca ar fi un punct forte). Este documentat evenimentul cu 2-3 poze pentru a ști ce și cum a fost. No big deal. Evident fiind neagră are ceva zgārieturi de lac, dar deh ...
T-Bone: '09 Honda Accord Type-S 2.4 A/T, Crystal Black Pearl
Collapse
X
-
Salutare. Cu greu īncep să scriu aceste rānduri, dar deh...au apărut niște schimbări, iar mașina mai mult stă sau e plafonată de scurte deplasări. Īn viitorul apropiat voi avea de gānd să mă despart de Accord-ul CU2 Type S AT din dotare. Am zis să fac acest anunț pre-vānzare să-i zic așa īn cazul īn care există printre voi doritori ai acestui model. Totodată mi-ar face mare plăcere să plece īn compania unui pasionat (sau de ce nu, viitor pasionat). Mașina are un topic succint și pe forum, dar voi mai povesti puțin aici. Pentru cine va dori mai multe detalii, voi sta la dispoziție.
-
Salutare tuturor. Din comoditate nu am mai scris nimic aici pe forum, dar l-am urmarit din cand in cand. Facebook-ul parea asa de usor, dar parca nu gasesti tot timpul asa multe pareri pertinente ca aici. Oricum, nu am mai scris de mult ce a mai patit Type S-ul meu. Notabil ar fi:
- revizie și reglaj a jocului la supape și schimbat garnitura (Razvan a fost capul rautatilor)
- am renunțat la suspensia sport ca... Romania. Atașat before & after poate e cineva curios. Inainte avea arcuri H&R și amortizoare stock.
- am schimbat difuzoarele față deoarece unul a cedat (am pus JBL GX602)
- am schimbat caseta de directie cu una SH de la Honda Europe Parts... FARA BATAIE !!!! (momentan și sper la cāt mai mult)
Īn rest totul īn parametri
Urmează cāt de repede: vopsit etriere, umblat pe la evacuare dacă găsesc pe cineva care să mă facă să am curaj (īn Iași cel puțin e cam greu de găsit oameni care să știe și altceva īn afara de 1.9 TDI și 320-uri)2 Photos
Leave a comment:
-
Salutare. Urma sa scriu si aici dupa ce am fost intrebat de mai multe ori. Numele firmei il voi trimite in privat oricui, deoarece nu as vrea sa fie considerat publicitate etc.
Oricum experienta a fost una foarte buna. Iar in cele din urma e si vorba de noroc la ce alegi. Caci tu le spui baietilor cam in ce bani vrei sa te incadrezi, ce masina vrei, ce optiuni, nr. km, nr. proprietari etc. Iar apoi ei iti cauta in bazele de date ale firmelor cu care colaboreaza (ceva site-uri de licitatii din Belgia, Germ, Olanda) si iti trimit fise tehnice cu poze si descrieri. Totodata iti fac un pret ce include adusul pana acasa (cel putin pana la Iasi, nu stiu cum procedeaza cand esti din alta localitate). Daca nu iti place, ei tot cauta pana gasesti ceva ce iti place. Eu am avut 2 sau 3 variante. Culmea e ca ce am ales a fost prima oferta. Dar vroiam sa mai vad. Oferta 2 si 3 au facut-o pe prima sa arate a pont
Leave a comment:
-
Salut!
Se poate cāteva informații īn legătură cu firma care a adus mașina? Respectiv cāt te-a costat și ceva date de contact?
Mii de mulțumiri și drumuri bune!Last edited by Cosmin410b; 16-08-19, 00:38.
Leave a comment:
-
Nu am mai postat de mult aici caci niciodata nu gaseam un moment prielnic sa ii fac 1-2 poze. Oricum inca este work in progress pana la stadiul dorit de mine. Inca rezist cu suspensia coborata, dar e un chin cand ajung la service (pentru mentenanta sau upgrade...nu va ganditi la prostii)
P. S. A gasit cineva o sursa buna pentru un scut de motor, caci al meu nu mai duce mult?
1 Photo
- 1 like
Leave a comment:
-
Am avut si eu acelasi gand, dar nu prea vad cum poate ceda restul capului de surub asa...deodata. Si 5/5. Am invatat totusi din experienta asta e sa le verific mai des intre schimburile de roti.
Si in nici un caz nu e cu suparare.
Leave a comment:
-
Am schimbat si eu pe spate la ep3 pt a pune distantiere de 10 mm.dar nu am taiat decat putin din protectia discului de frana.
Nu prea sunt de acord cu taierea pieselor de siguranta. Practic cand tai capul ala la prezon ii scazi aproape 1/3 din rezistenta.
Stiu ca sunt solutii pt a face cat mai rpd si cat mai simplu dar nu cred ca e ok!
Oricum e doar o parere de-a mea.nu o lua in nume de rau.
Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Salutare. Am trecut zilele acestea prin procesul de schimbare a prezoanelor de pe fata si am zis sa impartasesc experienta. Am ajuns aici datorita "profesionistilor" de la vulcanizari care mi-au nenorocit vreo 3. Astfel am decis sa schimb toate prezoanele cu unele putin mai lungi pentru a putea avea fara griji distantierele necesare jantelor de CL SSE. Cred totusi ca am mers prea departe de la 47 mm cat au cele OEM la 62 mm cat am comandat eu. Erau si o varianta de 56 mm, dar am crezut iar ca nu vor fi suficiente.
Ca idee am comandat de la race-shop.ro (doar aici am gasit) Prezoane lungi M12x1.5 cu caneluri 12,4 mm (Honda) - Lungime : 62mm si Piulițe deschise Grayston, diferite - Piulițe : CONICE, Filet : M12x1,5.
Partea de montaj a fost asigurata de un mecanic cu multa rabdare care aparent a urmat procedurile descrise https://www.youtube.com/watch?v=qYd2dOYOEFY&t=192s si https://www.youtube.com/watch?v=SUiFKXz6NSw pentru a nu demonta roata cu totul si a putea pastra rulmentul actual.
Voi reveni si cu poze, desi acum sunt in cautarea unor capace de piulite, deoarece nu prea imi plac asa la vedere. Macar acum sunt sigur ca roata e prinsa cum trebuie,
P.S: Am facut si reflash de ceva vreme si schimba povestea in mult bine, daca cineva mai avea dubii
- 1 like
Leave a comment:
-
Hmm ... voi pune jantele de 17 si cauciucurile acceptate ( 225 / 50 ) si voi vedea ce se intampla. In cel mai rau caz schimb si arcurile pe iarna si gata) Revin cu feedback
Leave a comment:
-
Nu schimba mult rigiditatea, dar se simte un pic. Ar trebui sa stea la fel si cu 17 daca pui dimensiunea corecta la cauciuc astfel incat sa pastrezi diametrul total al rotii la fel ca pe 18.
Leave a comment:
-
Am citit ca nu schimba cu mult rigiditatea, dar ma deranjeaza ca nu stiu cum va sta cu jante de 17 ... si iarna... Sterg tot pe jos
Leave a comment:
-
De regula cam 30 mm fata spate coboara arcurile H&R, am avut si pe Prelude si am acum pe Accord.
Leave a comment:
Leave a comment: