În sfârșit mi-am facut puțin timp să deschid acest topic pe care mi-l doream de mult (tare de mult). De marți am numerele provizorii pentru mașina din titlu, dar a ajuns la mine cu ceva zile înainte.
Ca și proveniență a fost comandată printr-o firmă ce aduce mașini din Germania, licitații etc. (mașina a fost aleasă pe 9 mai și tot atunci am prins loc la numere provizorii pe 29 mai, România te iubesc). Pentru cei ce se vor întreba de preț, 10.400 EUR adusă în Iași, 137.000 km, 1 singur proprietar. Am mai avut o ofertă la alt exemplar Executive, 3 proprietari, 78.000 km, zgâriată suficient, scaunul de la pasager cu o tăietură... Alegerea a fost simplă de tot. Când a ajuns i-am făcut o inspecție cât am reușit de riguroasă, unde am constatat că e exact ce am ales, mai puțin bătaia vagă în caseta de direcție. Acest lucru nu era scris în raportul tehnic, deci remedierea (cât se va putea) va fi suportată de firma care a adus-o (oferă garanție dacă se găsesc defecte ce nu erau stipulate în raportul tehnic inițial). Tot la verificare am ales să schimb și plăcuțele față (TRW) și bucșele de la bara stabilizatoare față - spate, ulei și filtre.
Exemplarul pare a fi întreținut foarte bine, atât la interior, cât și la exterior (posibil să fi stat și în garaj la viața lui, căci se prezintă foarte bine vopseaua) și are toate facturile și dovezile pe care le-ar putea strânge un posesor.
Din păcate a venit echipată cu roți de 19, iar acestea vor fi scoase la vânzare imediat ce voi găsi ceva de înlocuit. În acest moment jonglez între ceva jante de 18, negre sau diamond cut ... Încă nu știu ce-mi place.
Tot la partea de roți nu știu dacă din cauză că sunt de 19 sau o fi având suspensia modificată mașina parcă e ciudat de joasă și amortizarea e ... aproape inexistentă. Voi cerceta pe un elevator.
Ca și planuri ... eiii destule.
1. Să vin la Buc să încerc o recondiționare a casetei. Este mai puțin accentuată decât ce am avut până acum pe Civic sau pe fostul Accord, dar tot e enervant.
2. Cât de repede alte jante de 18 (17 ar fi de comfort maxim, dar totuși voi alege calea de mijloc)
3. Folie decentă pe geamuri, dar după RAR. Nu de neam prost, dar ceva să nu mă ardă așa tare pe mână.
4. Caut un eleron spate asemănător cu cel din kit-ul Modulo... Mult mai finuț decât cel Mugen. Am văzut în USA ceva, mai aștept poate găsesc și prin Europa ceva.
5. Tot din același kit vreau și o mască. Aici nu știu dacă merită să iau una OEM (400+EUR sau una de la MV din Rusia) Ce nu-mi place la cea de la MV e că vine cu o plasă de sârmă infectă față de grill-ul ala fain gen EURO R.
6. Posibil Wind deflectors
7. Reflash
8. Posibil o admisie diferită
9. Posibil o evacuare
Aștept ceva păreri referitor la ce mama naibii să fac la casetă, dacă mai știe cineva altcea in afară de www.tureal.ro (recomandat de totolino)
Bine v-am regăsit ca și posesor de Honda
Ca și proveniență a fost comandată printr-o firmă ce aduce mașini din Germania, licitații etc. (mașina a fost aleasă pe 9 mai și tot atunci am prins loc la numere provizorii pe 29 mai, România te iubesc). Pentru cei ce se vor întreba de preț, 10.400 EUR adusă în Iași, 137.000 km, 1 singur proprietar. Am mai avut o ofertă la alt exemplar Executive, 3 proprietari, 78.000 km, zgâriată suficient, scaunul de la pasager cu o tăietură... Alegerea a fost simplă de tot. Când a ajuns i-am făcut o inspecție cât am reușit de riguroasă, unde am constatat că e exact ce am ales, mai puțin bătaia vagă în caseta de direcție. Acest lucru nu era scris în raportul tehnic, deci remedierea (cât se va putea) va fi suportată de firma care a adus-o (oferă garanție dacă se găsesc defecte ce nu erau stipulate în raportul tehnic inițial). Tot la verificare am ales să schimb și plăcuțele față (TRW) și bucșele de la bara stabilizatoare față - spate, ulei și filtre.
Exemplarul pare a fi întreținut foarte bine, atât la interior, cât și la exterior (posibil să fi stat și în garaj la viața lui, căci se prezintă foarte bine vopseaua) și are toate facturile și dovezile pe care le-ar putea strânge un posesor.
Din păcate a venit echipată cu roți de 19, iar acestea vor fi scoase la vânzare imediat ce voi găsi ceva de înlocuit. În acest moment jonglez între ceva jante de 18, negre sau diamond cut ... Încă nu știu ce-mi place.
Tot la partea de roți nu știu dacă din cauză că sunt de 19 sau o fi având suspensia modificată mașina parcă e ciudat de joasă și amortizarea e ... aproape inexistentă. Voi cerceta pe un elevator.
Ca și planuri ... eiii destule.
1. Să vin la Buc să încerc o recondiționare a casetei. Este mai puțin accentuată decât ce am avut până acum pe Civic sau pe fostul Accord, dar tot e enervant.
2. Cât de repede alte jante de 18 (17 ar fi de comfort maxim, dar totuși voi alege calea de mijloc)
3. Folie decentă pe geamuri, dar după RAR. Nu de neam prost, dar ceva să nu mă ardă așa tare pe mână.
4. Caut un eleron spate asemănător cu cel din kit-ul Modulo... Mult mai finuț decât cel Mugen. Am văzut în USA ceva, mai aștept poate găsesc și prin Europa ceva.
5. Tot din același kit vreau și o mască. Aici nu știu dacă merită să iau una OEM (400+EUR sau una de la MV din Rusia) Ce nu-mi place la cea de la MV e că vine cu o plasă de sârmă infectă față de grill-ul ala fain gen EURO R.
6. Posibil Wind deflectors
7. Reflash
8. Posibil o admisie diferită
9. Posibil o evacuare
Aștept ceva păreri referitor la ce mama naibii să fac la casetă, dacă mai știe cineva altcea in afară de www.tureal.ro (recomandat de totolino)
Bine v-am regăsit ca și posesor de Honda
Comment