T-Bone: '09 Honda Accord Type-S 2.4 A/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare tuturor. Din comoditate nu am mai scris nimic aici pe forum, dar l-am urmarit din cand in cand. Facebook-ul parea asa de usor, dar parca nu gasesti tot timpul asa multe pareri pertinente ca aici. Oricum, nu am mai scris de mult ce a mai patit Type S-ul meu. Notabil ar fi:
    - revizie și reglaj a jocului la supape și schimbat garnitura (Razvan a fost capul rautatilor)
    - am renunțat la suspensia sport ca... Romania. Atașat before & after poate e cineva curios. Inainte avea arcuri H&R și amortizoare stock.
    - am schimbat difuzoarele față deoarece unul a cedat (am pus JBL GX602)
    - am schimbat caseta de directie cu una SH de la Honda Europe Parts... FARA BATAIE !!!! (momentan și sper la cât mai mult)
    În rest totul în parametri
    Urmează cât de repede: vopsit etriere, umblat pe la evacuare dacă găsesc pe cineva care să mă facă să am curaj (în Iași cel puțin e cam greu de găsit oameni care să știe și altceva în afara de 1.9 TDI și 320-uri)
    '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
    ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
    ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

    Comment


    • #47
      Salutare. Cu greu încep să scriu aceste rânduri, dar deh...au apărut niște schimbări, iar mașina mai mult stă sau e plafonată de scurte deplasări. În viitorul apropiat voi avea de gând să mă despart de Accord-ul CU2 Type S AT din dotare. Am zis să fac acest anunț pre-vânzare să-i zic așa în cazul în care există printre voi doritori ai acestui model. Totodată mi-ar face mare plăcere să plece în compania unui pasionat (sau de ce nu, viitor pasionat). Mașina are un topic succint și pe forum, dar voi mai povesti puțin aici. Pentru cine va dori mai multe detalii, voi sta la dispoziție.
      1. Mașina a fost adusă din Germania în mai 2018 cu 137.000 km. Acolo a avut un singur proprietar, iar din ce am dedus eu după cum arăta, cum se prezenta și dosarul de facturi a fost un pasionat Honda. Scaunul din dreapta și bancheta nici nu păreau foarte mult folosite până atunci.
      2. De atunci și până în prezent (~159.250 km) a avut parte de un tratament tehnic, zic eu, cât s-a putut de exemplar. Schimb de ulei în cutie, deși conform facturii fusese făcut pe la 120.000 km, reglaj joc supape în 2019 și evident schimb la 8000-1000 km care au coincis și cu anul calendaristic.
      3. Mici intervenții la aspectul OEM, prin adăugarea unui eleron gen Modulo și a unei grile Modulo (în urma pierderii faimosului element cromat de pe grila OEM). Totodată i-am aplicat și folie neagra pe elementele cromate de la portiere.
      4. În iarna lui 2018 evident nu m-am putut abține și i-am făcut și reflash cu soft-ului lui Serghei. Mulțumesc pe această cale lui
        Razvan
        pentru facilitarea acestui upgrade (că este din plin), cât și a celor menționate mai sus.
      5. Are și rezonatorul scos ... am vrut să-l pun la loc, dar m-am răzgândit în drum spre service când m-am băgat într-o depășire. I-aș fi pus un CAI ceva, dar e greu de procurat. La fel și o evacuare decentă (ex. Fujitsubo) sau un downpipe. Lucruri pe care le-aș fi făcut, dar nu se justificau financiar. Poate le va face următorul proprietar.
      6. De când am adus-o și până prin iunie 2020 a mers cu arcuri H&R. Le-am păstrat împreună cu amortizoarele pe care au fost puse. Vor pleca cu mașina, poate cineva va dori swap. În acest moment merge pe arcuri și amortizoare OEM. În august 2020 a avut parte și de un schimb de caseta de direcție. căci a ei avea bucșa buclucașă. Aceasta de acum se ține bine.
      7. Ca și parte negativă, a avut parte de o "rașchetare" românească pe partea dreaptă (a ratat unu curba și a șterso binisor), dar a fost rezolvată pe CASCO la reprezentanță (nu ca ar fi un punct forte). Este documentat evenimentul cu 2-3 poze pentru a ști ce și cum a fost. No big deal. Evident fiind neagră are ceva zgârieturi de lac, dar deh ...
      Cam atât îmi trece prin cap acum și zic eu că e suficient pentru moment. Când va pleca mă voi asigura să plece în forma cea mai bună posibilă din punct de vedere estetic (voi încerca un polish ușor dacă se va dori). Cred că va fi prima mașina care va avea parte de o selecție a viitorului proprietar. Prețul va fi 11.000 EUR, cu negociere punctuală. Posibil să fie un preț mare ar zice unii, dar știu sigur alte exemplare mai puțin "iubite" care au plecat la 9.500+ EUR.
      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

      Comment

      Working...
      X