T-Bone: '09 Honda Accord Type-S 2.4 A/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu scrie H&R pe arcuri cumva? asa turtita sta si a mea

    Comment


    • #32
      Nu am apucat sa o ridic pe elevator sa vad, dar stiu ca in descrierea primita inainte de achizitie la sectiunea de modificari scria doar H&R. M-am gandit din prima ca la asta trebuie sa se refere. Iar pe bara de rigidizare de la compartimentul motor este un aptibild cu H&R. Acum nu stiu ce diferenta ar fi daca ii pun arcuri stock. Sa zicem ca m-am obisnuit cu ea asa, dar parca sterg prea mult pe jos, iar Iasul are niste drumuri nu tocmai prietenoase (comparativ cu Brasovul) Sa nu mai zic ca vine iarna...
      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

      Comment


      • #33
        De regula cam 30 mm fata spate coboara arcurile H&R, am avut si pe Prelude si am acum pe Accord.
        ex '92 Civic VTi EG6
        ex '97 Prelude BB9
        ex '05 Civic Sport EP2
        '08 Accord Type S CL9

        Comment


        • #34
          Am citit ca nu schimba cu mult rigiditatea, dar ma deranjeaza ca nu stiu cum va sta cu jante de 17 ... si iarna... Sterg tot pe jos
          '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
          ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
          ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

          Comment


          • #35
            Nu schimba mult rigiditatea, dar se simte un pic. Ar trebui sa stea la fel si cu 17 daca pui dimensiunea corecta la cauciuc astfel incat sa pastrezi diametrul total al rotii la fel ca pe 18.
            ex '92 Civic VTi EG6
            ex '97 Prelude BB9
            ex '05 Civic Sport EP2
            '08 Accord Type S CL9

            Comment


            • #36
              Hmm ... voi pune jantele de 17 si cauciucurile acceptate ( 225 / 50 ) si voi vedea ce se intampla. In cel mai rau caz schimb si arcurile pe iarna si gata ) Revin cu feedback
              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

              Comment


              • #37
                Salutare. Am trecut zilele acestea prin procesul de schimbare a prezoanelor de pe fata si am zis sa impartasesc experienta. Am ajuns aici datorita "profesionistilor" de la vulcanizari care mi-au nenorocit vreo 3. Astfel am decis sa schimb toate prezoanele cu unele putin mai lungi pentru a putea avea fara griji distantierele necesare jantelor de CL SSE. Cred totusi ca am mers prea departe de la 47 mm cat au cele OEM la 62 mm cat am comandat eu. Erau si o varianta de 56 mm, dar am crezut iar ca nu vor fi suficiente.
                Ca idee am comandat de la race-shop.ro (doar aici am gasit) Prezoane lungi M12x1.5 cu caneluri 12,4 mm (Honda) - Lungime : 62mm si Piulițe deschise Grayston, diferite - Piulițe : CONICE, Filet : M12x1,5.
                Partea de montaj a fost asigurata de un mecanic cu multa rabdare care aparent a urmat procedurile descrise https://www.youtube.com/watch?v=qYd2dOYOEFY&t=192s si https://www.youtube.com/watch?v=SUiFKXz6NSw pentru a nu demonta roata cu totul si a putea pastra rulmentul actual.
                Voi reveni si cu poze, desi acum sunt in cautarea unor capace de piulite, deoarece nu prea imi plac asa la vedere. Macar acum sunt sigur ca roata e prinsa cum trebuie,

                P.S: Am facut si reflash de ceva vreme si schimba povestea in mult bine, daca cineva mai avea dubii
                '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                Comment


                • #38
                  Am schimbat si eu pe spate la ep3 pt a pune distantiere de 10 mm.dar nu am taiat decat putin din protectia discului de frana.
                  Nu prea sunt de acord cu taierea pieselor de siguranta. Practic cand tai capul ala la prezon ii scazi aproape 1/3 din rezistenta.
                  Stiu ca sunt solutii pt a face cat mai rpd si cat mai simplu dar nu cred ca e ok!
                  Oricum e doar o parere de-a mea.nu o lua in nume de rau.

                  Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Am avut si eu acelasi gand, dar nu prea vad cum poate ceda restul capului de surub asa...deodata. Si 5/5. Am invatat totusi din experienta asta e sa le verific mai des intre schimburile de roti.

                    Si in nici un caz nu e cu suparare.
                    '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                    ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                    ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                    Comment


                    • #40
                      Nu am mai postat de mult aici caci niciodata nu gaseam un moment prielnic sa ii fac 1-2 poze. Oricum inca este work in progress pana la stadiul dorit de mine. Inca rezist cu suspensia coborata, dar e un chin cand ajung la service (pentru mentenanta sau upgrade...nu va ganditi la prostii)
                      P. S. A gasit cineva o sursa buna pentru un scut de motor, caci al meu nu mai duce mult?
                      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                      Comment


                      • #41
                        Felicitari pentru auto...e o bestie !

                        Comment


                        • #42
                          Superba! Ne vedem in trafic, daca mai esti prin Bucuresti )

                          Comment


                          • #43
                            Salut!

                            Se poate cāteva informații īn legătură cu firma care a adus mașina? Respectiv cāt te-a costat și ceva date de contact?

                            Mii de mulțumiri și drumuri bune!
                            Last edited by Cosmin410b; 16-08-19, 00:38.

                            Comment


                            • #44
                              Salutare. Urma sa scriu si aici dupa ce am fost intrebat de mai multe ori. Numele firmei il voi trimite in privat oricui, deoarece nu as vrea sa fie considerat publicitate etc.
                              Oricum experienta a fost una foarte buna. Iar in cele din urma e si vorba de noroc la ce alegi. Caci tu le spui baietilor cam in ce bani vrei sa te incadrezi, ce masina vrei, ce optiuni, nr. km, nr. proprietari etc. Iar apoi ei iti cauta in bazele de date ale firmelor cu care colaboreaza (ceva site-uri de licitatii din Belgia, Germ, Olanda) si iti trimit fise tehnice cu poze si descrieri. Totodata iti fac un pret ce include adusul pana acasa (cel putin pana la Iasi, nu stiu cum procedeaza cand esti din alta localitate). Daca nu iti place, ei tot cauta pana gasesti ceva ce iti place. Eu am avut 2 sau 3 variante. Culmea e ca ce am ales a fost prima oferta. Dar vroiam sa mai vad. Oferta 2 si 3 au facut-o pe prima sa arate a pont
                              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                              Comment


                              • #45
                                Īmi spui și mie numele firmei?
                                Mulțumesc anticipat pentru ajutor.

                                Comment

                                Working...
                                X