1 an de Honda, 1 an de la obtinerea permisului de conducere🎂
Acum cateva zile, mai exact pe data de 18.07.2018, am sarbatorit, 1 an de la obtinerea permisului de conducere si 1 an de Honda. Bijuteria mea furioasa, nu mai are bulina galbena cu semnul exclamarii, cu toate ca ma obijnuisem cu ea si facea parte din decor. Oricum, nu m-a ajutat cu nimic, ba din contra....asa ca am dat-o jos asa cum prevede legea, cu toate ca imi devenise tare draga....era contrastanta cu puterea masinii.....
Sa va povestesc experienta mea, ca femeie, incepatoare, conducand un CU2.....made by Honda.
O masina, superba, dupa care inca ma uit dupa ce o incui( nu mi-a trecut), o masina care nu m-a dezamagit nici la temperaturi f joase, gheata(bineanteles cu anvelope noi, iarna). Au fost zile in iarna cand aproape nimeni nu scotea masina, de teama ghetii si a locului de parcare, insa eu am condus-o zilnic....sa o testez🙉. S-a comportat impecabil!!!
Este o masina mare, cu care m-am obijnuit, foarte repede, parcari de toate felurile, stradute stramte...pliez oglinzile si ma strecor...
Asa cum spuneam intr-un post anterior, de cand a ajuns pe mana mea, aceasta masina a fost ingrijita ca la carte. Intretinere numai la Asko, consumabile OEM (filtre, ulei cutie ATF Honda), ulei motor Fuchs Pro Titan 5w30( de anul trecut, decembrie, cand l-am schimbat, nu a mai scazut niciodata nivelul), mentionez asta, pentru ca atunci cand am cumparat masina, din cauza uleiului nepotrivit, scadea constant si umblam cu bidonul in portbagaj, sa completez cand mi se aprindea martorul de ulei....( va dati seama ce bine era sa opresc in drum, pe avarii, ridic capota si sa completez uleiul, imbracata office de multe ori...cred ca am facut deliciul multor soferi care s-au amuzat copios...norocul meu, ca sunt pasionata si chiar stiu sa fac acest lucru si imi cunosc binisor masina).
Masina a fost dusa la detailing interior, decontaminat, ceruit exterior, schimbat pivoti fata la Asko (intre100-120km/ora tremura ingrozitor, peste 120km/h mergea impecabil. S-a banuit a fi de la planetare, insa dupa schimbarea pivotilor fata, merge impecabil), am curatat si vopsit etrierii, butucii de la discuri, cumparat cauciucuri noi de vara, schimbat toate becurile interior si pus led, pozitii fata led, numar spate led, portbagaj led, stergatoare OEM, vopsit partea dreapta( nu, pentru ca i-as fi facut eu ceva sau din vre-o avarie, ci pentru ca am cumparat masina cu lacul sarit peste tot si necesita vopsit integral), i-am pus folie pe fata strict pentru protectie solara, pentru ca nu suport cum arde soarele( spate si luneta avea la cumparare). Urmeaza schimbat difuzoare fata si vopsit restul masinii.
Am bagat ceva bani in ea, dar este ingrijita cum trebuie acum si sincer merita!! Este o masina careia nu ii place orasul aglomerat insa daca o scoti o data la maxim 2 saptamani la un drum macar de 100 km, se simte foarte bine. Vara, cu aerul conditionat tot timpul consuma 10-11.5%(CB), condusa zilnic in Bucuresti.....ceea ce imi pare fff rezonabil pentru o masina de puterea ei, si care nu poate merge cu apa...ii place benzina csf.....🙈, Iar in afara Bucurestiului 7-8% (CB) , in functie de stilul in care este condusa.
Am invatat sa o conduc din padele la drum, iar senzatia este....foarte tare!!! Motorul este silentios, imi place uneori sa merg fara muzica numai sa ii pot auzi motorul...este fascinant....
In incheiere, am sa va spun ca sunt fericita si incantata de alegerea facuta, ca am o masina, care nu m-a dezamagit, ca ma urc in ea cu drag de fiecare data, imi place sa o conduc si foarte important, ma simt in siguranta in ea.
Va doresc tuturor sa va bucurati de masinile detinute si sa aveti drumuri line fara evenimente!
Acum cateva zile, mai exact pe data de 18.07.2018, am sarbatorit, 1 an de la obtinerea permisului de conducere si 1 an de Honda. Bijuteria mea furioasa, nu mai are bulina galbena cu semnul exclamarii, cu toate ca ma obijnuisem cu ea si facea parte din decor. Oricum, nu m-a ajutat cu nimic, ba din contra....asa ca am dat-o jos asa cum prevede legea, cu toate ca imi devenise tare draga....era contrastanta cu puterea masinii.....
Sa va povestesc experienta mea, ca femeie, incepatoare, conducand un CU2.....made by Honda.
O masina, superba, dupa care inca ma uit dupa ce o incui( nu mi-a trecut), o masina care nu m-a dezamagit nici la temperaturi f joase, gheata(bineanteles cu anvelope noi, iarna). Au fost zile in iarna cand aproape nimeni nu scotea masina, de teama ghetii si a locului de parcare, insa eu am condus-o zilnic....sa o testez🙉. S-a comportat impecabil!!!
Este o masina mare, cu care m-am obijnuit, foarte repede, parcari de toate felurile, stradute stramte...pliez oglinzile si ma strecor...
Asa cum spuneam intr-un post anterior, de cand a ajuns pe mana mea, aceasta masina a fost ingrijita ca la carte. Intretinere numai la Asko, consumabile OEM (filtre, ulei cutie ATF Honda), ulei motor Fuchs Pro Titan 5w30( de anul trecut, decembrie, cand l-am schimbat, nu a mai scazut niciodata nivelul), mentionez asta, pentru ca atunci cand am cumparat masina, din cauza uleiului nepotrivit, scadea constant si umblam cu bidonul in portbagaj, sa completez cand mi se aprindea martorul de ulei....( va dati seama ce bine era sa opresc in drum, pe avarii, ridic capota si sa completez uleiul, imbracata office de multe ori...cred ca am facut deliciul multor soferi care s-au amuzat copios...norocul meu, ca sunt pasionata si chiar stiu sa fac acest lucru si imi cunosc binisor masina).
Masina a fost dusa la detailing interior, decontaminat, ceruit exterior, schimbat pivoti fata la Asko (intre100-120km/ora tremura ingrozitor, peste 120km/h mergea impecabil. S-a banuit a fi de la planetare, insa dupa schimbarea pivotilor fata, merge impecabil), am curatat si vopsit etrierii, butucii de la discuri, cumparat cauciucuri noi de vara, schimbat toate becurile interior si pus led, pozitii fata led, numar spate led, portbagaj led, stergatoare OEM, vopsit partea dreapta( nu, pentru ca i-as fi facut eu ceva sau din vre-o avarie, ci pentru ca am cumparat masina cu lacul sarit peste tot si necesita vopsit integral), i-am pus folie pe fata strict pentru protectie solara, pentru ca nu suport cum arde soarele( spate si luneta avea la cumparare). Urmeaza schimbat difuzoare fata si vopsit restul masinii.
Am bagat ceva bani in ea, dar este ingrijita cum trebuie acum si sincer merita!! Este o masina careia nu ii place orasul aglomerat insa daca o scoti o data la maxim 2 saptamani la un drum macar de 100 km, se simte foarte bine. Vara, cu aerul conditionat tot timpul consuma 10-11.5%(CB), condusa zilnic in Bucuresti.....ceea ce imi pare fff rezonabil pentru o masina de puterea ei, si care nu poate merge cu apa...ii place benzina csf.....🙈, Iar in afara Bucurestiului 7-8% (CB) , in functie de stilul in care este condusa.
Am invatat sa o conduc din padele la drum, iar senzatia este....foarte tare!!! Motorul este silentios, imi place uneori sa merg fara muzica numai sa ii pot auzi motorul...este fascinant....
In incheiere, am sa va spun ca sunt fericita si incantata de alegerea facuta, ca am o masina, care nu m-a dezamagit, ca ma urc in ea cu drag de fiecare data, imi place sa o conduc si foarte important, ma simt in siguranta in ea.
Va doresc tuturor sa va bucurati de masinile detinute si sa aveti drumuri line fara evenimente!
Comment