SORINU: '15 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T, Executive, Graphite Luster Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Aceeasi dezamagire am avut-o si eu la trecerea de la cl7 la cu1. Inafara de consumul in oras mai bun la cu1 eu nu am vazut nici un plus fata de cl7, ba din contra minusuri. Suspensia mult mai galagioasa, caliatea asamblarii interiorului mai slaba, materialele mai slabe, motorul fiind doar cu o axa cu came este normal sa nu se mai tureze ca si k20. Imi pare foarte rau ca am vandul cl7.

    Comment


    • #32
      vinde CU1 si ia CU2
      '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
      Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

      Comment


      • #33
        Daca te hotrarasti s-o vinzi da un semn.
        PS: Eu o sa pastrez si CL7-le actual "just in case"

        Comment


        • #34
          Nu am mers niciodata cu un cl7. Sa fie oare atat de bune in comparatie cu generatia urmatoare?

          Comment


          • #35
            Wow si eu ma gandeam sa-mi schimb diesel-ul din 2009 cu una ca a ta, dar automata... Poti te rog sa dai consumul in Bucuresti?

            Comment


            • #36
              Originally posted by bogdan22 View Post
              Nu am mers niciodata cu un cl7. Sa fie oare atat de bune in comparatie cu generatia urmatoare?
              Le-am avut pe amandoua, varianta 2.0 executive AT. Intre motoare nici nu exista comparatie, k20 trage intr-un mare fel fata de r20 (este si normal, diferenta de conceptie si de gabarit intre masini). CL 7 mi s-a parut mai bine inchegata masina si cu materiale mai calitative (mai rezistente). Suspensia pe CU era mai zgomotoasa.

              Comment


              • #37
                Am zis ca nu mai revin cu update-uri dar masina asta pare a fi o sursa continua de probleme.

                Am 50+k km cu ea acum si, asa cum spuneam in ultimul post, am schimbat in garantie senzorul de lumina. Este vorba de modulul aflat imediat in fata oglinzii retrovizoare care, printre altele, este responsabil de comutarea automata intre faza scurta - faza lunga. Nu mai facea acest lucru sau mai exact il facea defectuos si u mai puteam folosi 'Auto' pentru lumini. Din pacate problema nu a putut fi simulata in service si, pentru ca pe computer parametrii apareau a fi ok, cei de la Asko au trebuit sa ma creada pe cuvant (cum se zice). Multumesc lui Alex Stan pentru intelegere si suport!

                Urmatoarea problema a fost legata de oglinzile exterioare: nu se mai incalzeau astfel ca toata iarna au stat mai mult pline de gheata. Schimbate pe garantie la Honda Nord. Multumesc lui Lucian pentru promptitudine si amabilitate!

                Tot la Honda Nord, la sesizarea mea, au constatat ca ambreiajul este pe duca si ca teoretic ar trebui schimbat cu tot cu volanta, dar ca mai pot 'trage de el' o perioda. Evident ca ambreiajul este considerat 'consumabila' si ca atare il voi plati din buzunar. Ca si costuri: cca 1500ron kitul de ambreiaj + cca 2300RON volanta + 800RON manopera. Preturile pieselor sunt aftermarket.

                O alta problema pe care doar eu am identificat-o (la service au zis ca "nu are nimic") este un zgomot de fulaj la rulare cu aprox 50km/h, zgomot specific rulmentilor de roata defecti. Cunosc simptomul si problema intrucat m-am confruntat cu ele si la CL7 (pe la 80k km).

                Ma intreb ce mai urmeaza...
                Ma simt de parca mi-am cumparat Renault. Numai la Megane aveam atatea probleme, desi parca nici acolo asa de multe... AMR 2 ani leasing si "Vand Honda Accord 2014...."
                '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
                '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
                "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
                Gregory House

                Comment

                Working...
                X