SORINU: '15 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T, Executive, Graphite Luster Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wow, asta nu e un bilant prea bun... Eu am condus o singura data cam o ora un accord facelift ca al tau care avea 20k km, insa tin minte ca mi s-a parut foarte silentioasa, la fel cum e si civicul actual, acum ce sa spun, poate am mers doar pe drumuri fara denivelari...
    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
    Ex:
    2014 Honda Civic Executive
    2011 Honda Civic GT

    Comment


    • #17
      Salut Honda Fans

      Originally posted by bacu View Post
      Wow, asta nu e un bilant prea bun... Eu am condus o singura data cam o ora un accord facelift ca al tau care avea 20k km, insa tin minte ca mi s-a parut foarte silentioasa, la fel cum e si civicul actual, acum ce sa spun, poate am mers doar pe drumuri fara denivelari...
      Citisem topicul de 3 zile dar abia am primit dreptul sa postez si eu. Am versiunea 2.4ivtec si pot spune: zgomotul se datoreaza in mare parte suspensiei dure si sportive. Anvelope cu balon mai mare si trece. Geamurile deschise partial produc zgomote la gropi. Navigatia mie mi se pare completa si ma bazez pe ea. Nu as schimba-o decat cu alta Honda. Stima!

      Comment


      • #18
        Originally posted by bacu View Post
        Wow, asta nu e un bilant prea bun... Eu am condus o singura data cam o ora un accord facelift ca al tau care avea 20k km, insa tin minte ca mi s-a parut foarte silentioasa, la fel cum e si civicul actual, acum ce sa spun, poate am mers doar pe drumuri fara denivelari...
        Antifonarea zgomotelor provenite de la motor este foarte ok, mai ok decat la CL7. Suspensia si imbinarile interioare strica.
        Mai nou am constatat ca la pornire face un zgomot ca de motor diesel. Asta vine din zona motorului. Nu stiu cum sa il drescriu exact... In engleza s-ar numi "rattling".
        '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
        '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
        "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
        Gregory House

        Comment


        • #19
          Originally posted by robpetrache View Post
          Citisem topicul de 3 zile dar abia am primit dreptul sa postez si eu. Am versiunea 2.4ivtec si pot spune: zgomotul se datoreaza in mare parte suspensiei dure si sportive. Anvelope cu balon mai mare si trece. Geamurile deschise partial produc zgomote la gropi. Navigatia mie mi se pare completa si ma bazez pe ea. Nu as schimba-o decat cu alta Honda. Stima!
          Balonul este de 50. La CL7 era de 45 si nu facea asa urat, desi tot suspensie "sport" avea. Daca ii pui un balon si mai mare risti sa arate ca o Octavia (cu rotile alea "dolofane").
          Nu merg cu geamurile deschise.
          In fine, poate am avut eu asteptari prea mari....
          '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
          '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
          "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
          Gregory House

          Comment


          • #20
            Update dupa 20k km si ceva mai bine de 1 an:

            - motorul este aceeasi dezamagire: cand il turez peste 3500 zbiara ca o dacie asmatica. Inca mai are acele scurte pierderi de putere la acceleratii mai puternice. Reprizele sunt mai slabe decat la CL7. Lasa impresia ca e cu cel putin 100kg mai grea decat CL7-ele.
            - zdranganeala geamurilor s-a redus la geamul de pe dreapta-fata (sau cel putin asa am eu impresia).
            - in bord este ceva desprins cu siguranta pentru ca nu zdrangane mereu (probabil ca uneori acel ceva se intepeneste pe undeva).
            - mai nou daca gresesc la plecarea de pe loc si o subturez catusi de putin se scutura de zici ca motorul e prins cu carlige de rufe si face sa vibreze intreaga masina.
            - ruliul este mai pronuntat decat la CL7
            - vopseaua/lacul de pe botul masinii s-a patat iremediabil de la insecte, indiferent cu ce am incercat sa le curat. Nici la spalatorie nu au reusit cu toate smacurile lor 'profi'. O sa incerc un polish.
            - eterna problema cu pompa de ambreiaj de la CL7 se pare ca a fost lasata mostenire pentru ca deja pedala are un mic zgomot pe la jumatatea cursei.

            Am fost putin surprins sa vad ca nu si-au mai "permis" sa puna anvelope Potenza ca pe CL7, au retrogradat la Turanza.

            In fine, am tot sperat ca lucrurile se vor mai "aranja" dar din pacate nu e asa. Probabil ca sunt eu ghinionist. Cu parere de rau, dar urmatoarea masina nu va mai fi Honda.

            Bafta tuturor!
            sorinu
            Senior Member
            Last edited by sorinu; 07-10-16, 17:26.
            '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
            '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
            "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
            Gregory House

            Comment


            • #21
              Acum,fara sa fiu partinitor,insa am si eu modelul tau,diesel in schimb.Iti impartasesc frustrarile intr-o anumita masura,mai putin partea cu zdrancanitul geamurilor si bordului.Sincer,dupa 100k km,nu zdrancane nimic in masina,nu sunt greieri sau alt zgomote aiurea de orice natura.Sunt un tip extrem de pretentios la lucrurile astea.Nu stiu cum e CL7,nu am condus decat putin,nu pot sa-mi exprim o parere avizata,dar,gama CU,e orientata spre confort,nici decum spre performanta sport.Multa bafta in alegerea oricarei marci.Dupa mine,sunt toate o apa si-un pamant(a se citi au plusuri si minusuri).P.S.-esti absolut convins ca masina ta nu a suferit vreo dauna majora si reparata prost?

              Comment


              • #22
                Pot sa zic ca impartasesc o parte din problemele pe care le are Sorinu. Am si eu la 40k 3 greieri pe care baietii de la Asko s-au chinuit vreo 2 zile sa-i scoata (inclusiv cel din portiera dreapta fata). In alta ordine de idei, e clar ca motorul nu-i la fel (eu nu-s de acord ca sunetul e mai nasol ca pe CL7) e mai lenes (DOHC vs SOHC) dar in acelasi timp cred ca are si multe plusuri vs CL (antifonare, comportament la viteze de +150km/h, timoneria cutiei de viteze si un overall plus mare la confort)
                '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                Comment


                • #23
                  Am condus doua Volvo V40 2016 cu aprox 3k km si zdrangane bordul de nu mi a venit sa cred, la ambele. Asa ca...astea sunt masinile de astazi.

                  Enviado desde mi Aquaris_M4.5 mediante Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    la mine nu zdrangane nimic. sau in fine poate am eu auzul mai obosit. nici la cl9 si nici la cw2 nu zdranganea nimic

                    dar oricum si daca se mai aude un scartait ceva, dau muzica mai tare
                    pana la urma sunt niste masinarii complexe pe drumuri substandard

                    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                    Turkish
                    Senior Member
                    Last edited by Turkish; 08-10-16, 16:35.
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #25
                      Eu am Accord 2.4 - CU2 si la 60k km (o am de la 50k km) si pot sa zic, ca nu zdrangane nimic.
                      fata de CL7, pe care am avut-o 1 an este mult peste, din orice punct de vedere. poate totusi directia... nu mai e atat de sportiva dar cum zicea cineva si mai sus Accord 2009+ este mai business ...
                      The Only Easy Day Was Yesterday

                      Comment


                      • #26
                        Masina am cumparat-o noua de la Carpati (a fost ultimul Accord din Romania in echiparea Executive), deci nu se pune problema de vreo dauna.
                        Sunt partial de acord cu gradul de confort mai ridicat fata de CL7, insa nu este mult peste avand in vedere ca suspensiile sunt destul de zgomotoase. In ce priveste comportamentul la viteze peste 150km/h, masina pare mai silentioasa datorita cutiei de viteze in 6 rapoarte - motorul este mai putin turat. Daca la viteze mari cutia in 6 rapoarte este un plus, in oras este destul de enervanta pentru ca trebuie sa schimb treptele la fel de des ca la un diesel, altfel 'guitza' ca disperatu' motorul.

                        Am omis sa adaug la lista de "bucurii" faptul ca unul din ornamentele acelea de plastic prinse de stalpii frontali, pe lateralele parbrizului, s-a desprins partial si nu mai vrea sa intre la loc.
                        O alta ciudatenie (inca nu stiu daca e din ciclul "toate fac asa") este ca la mersul cu AC pornit, de obicei la viteze peste 100km/h, se aude din cand in cand un tiuit metalic dinspre motor. Nu este foarte sonor, dar daca merg fara muzica se aude destul de clar. Si nu, nu am probleme cu urechile , l-au auzit si altii.
                        Este posibil ca nici trapa sa nu fie foarte bine izolata pentru ca mai gasesc apa in spatiul dintre garnitura si caroserie. Din ce am citit am inteles totusi ca e o problema oarecum des intalnita la modelul acesta de Accord. As vrea sa cred ca este din cauza condensului care am observat ca se mai formeaza pe plasticul trapei din cand in cand.
                        Sistemul de navigatie este aproape inutil (cred ca am mai spus asta). Noroc cu Waze/Here/Google maps.
                        Rezolutia ecranului este enervant de proasta (si asta cred ca am mai spus).
                        Spatiul pentru picioare la pasagerii din spate este la fel de mic ca la CL7 (desi masina este mai lunga!).
                        Spatiul din cotiera este mai mic decat la CL7 (desi masina este mai lata!).
                        Forma portbagajului este idioata pur si simplu. Spatiul ce ramane dupa rabatarea spatarului banchetei este foarte restrictiv. Nu pot baga o bicicleta inauntru decat cu o roata demontata si ceva efort.
                        Acumulatorul este tot subdimensionat - 45Ah. Ma astept ca iarna asta sa ma lase asa cum a facut si la CL7. Pana si pe Suzuki Swift (motor 1.2) au pus de 50Ah.

                        Poate cineva o sa ma intrebe de ce naiba am mai cumparat masina daca sunt atatea care nu imi plac la ea. Raspunsul este ca mi-a placut atat de mult CL7-ele incat nu mi-am imaginat ca o sa fiu dezamagit de CU1, chiar si cu minusurile astea (din care unele tin de preferinte). Acum inteleg de ce a primit doar doua stele (din cinci) de la cei de la WhatCar.

                        Ca sa nu se creada ca vad numai minusuri la masina asta, trebuie sa recunosc ca fata de CL7 are si plusuri in special pe partea de functionalitate si confort general. Scaunele sunt mai confortabile si mai elegante, pozitia la volan este mai joasa (ceea ce mie imi place), sistemul de lumini este foarte reusit (auto-levelling, cornering light etc), functia de auto-tilting pt oglinda dreapta la mersul cu spatele, camera pentru mers cu spatele este utila, dar ar fi fost perfecta daca avea si ghidajele acelea pentru delimitarea masinii.
                        '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
                        '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
                        "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
                        Gregory House

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by sorinu View Post
                          Masina am cumparat-o noua de la Carpati (a fost ultimul Accord din Romania in echiparea Executive), deci nu se pune problema de vreo dauna.
                          Sunt partial de acord cu gradul de confort mai ridicat fata de CL7, insa nu este mult peste avand in vedere ca suspensiile sunt destul de zgomotoase. In ce priveste comportamentul la viteze peste 150km/h, masina pare mai silentioasa datorita cutiei de viteze in 6 rapoarte - motorul este mai putin turat. Daca la viteze mari cutia in 6 rapoarte este un plus, in oras este destul de enervanta pentru ca trebuie sa schimb treptele la fel de des ca la un diesel, altfel 'guitza' ca disperatu' motorul.

                          Am omis sa adaug la lista de "bucurii" faptul ca unul din ornamentele acelea de plastic prinse de stalpii frontali, pe lateralele parbrizului, s-a desprins partial si nu mai vrea sa intre la loc.
                          O alta ciudatenie (inca nu stiu daca e din ciclul "toate fac asa") este ca la mersul cu AC pornit, de obicei la viteze peste 100km/h, se aude din cand in cand un tiuit metalic dinspre motor. Nu este foarte sonor, dar daca merg fara muzica se aude destul de clar. Si nu, nu am probleme cu urechile , l-au auzit si altii.
                          Este posibil ca nici trapa sa nu fie foarte bine izolata pentru ca mai gasesc apa in spatiul dintre garnitura si caroserie. Din ce am citit am inteles totusi ca e o problema oarecum des intalnita la modelul acesta de Accord. As vrea sa cred ca este din cauza condensului care am observat ca se mai formeaza pe plasticul trapei din cand in cand.
                          Sistemul de navigatie este aproape inutil (cred ca am mai spus asta). Noroc cu Waze/Here/Google maps.
                          Rezolutia ecranului este enervant de proasta (si asta cred ca am mai spus).
                          Spatiul pentru picioare la pasagerii din spate este la fel de mic ca la CL7 (desi masina este mai lunga!).
                          Spatiul din cotiera este mai mic decat la CL7 (desi masina este mai lata!).
                          Forma portbagajului este idioata pur si simplu. Spatiul ce ramane dupa rabatarea spatarului banchetei este foarte restrictiv. Nu pot baga o bicicleta inauntru decat cu o roata demontata si ceva efort.
                          Acumulatorul este tot subdimensionat - 45Ah. Ma astept ca iarna asta sa ma lase asa cum a facut si la CL7. Pana si pe Suzuki Swift (motor 1.2) au pus de 50Ah.

                          Poate cineva o sa ma intrebe de ce naiba am mai cumparat masina daca sunt atatea care nu imi plac la ea. Raspunsul este ca mi-a placut atat de mult CL7-ele incat nu mi-am imaginat ca o sa fiu dezamagit de CU1, chiar si cu minusurile astea (din care unele tin de preferinte). Acum inteleg de ce a primit doar doua stele (din cinci) de la cei de la WhatCar.

                          Ca sa nu se creada ca vad numai minusuri la masina asta, trebuie sa recunosc ca fata de CL7 are si plusuri in special pe partea de functionalitate si confort general. Scaunele sunt mai confortabile si mai elegante, pozitia la volan este mai joasa (ceea ce mie imi place), sistemul de lumini este foarte reusit (auto-levelling, cornering light etc), functia de auto-tilting pt oglinda dreapta la mersul cu spatele, camera pentru mers cu spatele este utila, dar ar fi fost perfecta daca avea si ghidajele acelea pentru delimitarea masinii.
                          pt rama de la parbriz imi aduc aminte ca era recall la fel si pt trapa ca rugineste
                          '16 BMW 520xd
                          '15 FK2
                          ex '10 CU1
                          ex '07 CL7

                          Comment


                          • #28
                            Review dupa 37k km:

                            - despre motor nu mai am ce adauga. M-am resemnat (puturos, galagios in sarcina, mult mai putin elastic fata de CL7).
                            - zdranganeala geamurilor de pe deapta s-a redus la o vibratie pronuntata a geamului fata. Zgomotul din bord a ramas insa nu se manifesta mereu.
                            - directia in continuare imi da senzatia de nesiguranta in anumite circumstante.
                            - senzorul de comutare intre faza scurta-faza lunga s-a defectat si comuta aiurea pe faza lunga sau nu mai comuta deloc, asa ca nu mai pot folosi functia 'auto' pentru lumini. Din pacate in service nu au putut simula conditiile de intuneric pentru a constata defectul, iar pe computer parametrii apar in regula.
                            - spatarul scaunului soferului a capatat un scartait de sofa pe arcuri. Aceeasi problema am avut-o si la CL7 dar de la inceput.
                            - asa cum am anticipat trebuie sa schimb urgent acumulatorul. Daca tin plafoniera aprinsa mai mult de 10 minute cu motorul oprit, abia mai invarte la pornire.
                            - ornamentul de plastic de pe rama parbrizului care se desfacuse a fost lipit la service ))). Apropo, dupa ultima revizie facuta la Asko am ramas cu impresia ca nici service-ul Asko nu mai este ce a fost. Cu tot efortul lui Alex (caruia ii multumesc) am ramas cu impresia ca am fost 'expediat', iar faptul ca au ales sa lipeasca acel ornament, in loc sa il inlocuiasca, ma face sa cred ca voi avea de furca cu schimbarea pe garantie a senzorului mentionat mai sus. Sper totusi sa ma insel...
                            Overall astept sa termin leasing-ul si apoi, cu parere de rau, voi spune 'la revedere' marcii Honda. Mai ales ca nu cred ca vor mai aduce Accord-ul in Europa prea curand ca sa pot spera la o 'revenire de forma' a marcii.
                            '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
                            '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
                            "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
                            Gregory House

                            Comment


                            • #29
                              De mult timp nu am mai citit un review atat de prost la o Honda Accord, culmea si noua.
                              Nu contest veridicitatea celor scrise aicea, pana la urma sunt masini mult mai scumpe ca o Honda si teoretic mult mai bune pe toate planurile.
                              Ce ma mira e ca eu la 200 k + cu Accordul meu din 2009, nu prea am niciuna din problemele astea.
                              Sa fi stricat asa mult nivelul cei de la Honda?
                              Am vazut si ultimele Civic-uri sedan scoase si arata extrem de dezamagitor la interior, cu materiale ieftine si evident cu viata scurta.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by sorinu View Post
                                Review dupa 37k km:


                                Overall astept sa termin leasing-ul si apoi, cu parere de rau, voi spune 'la revedere' marcii Honda. i.
                                Partea buna e ca in ciuda catastrofei de masina are o valoare de revanzare buna.

                                Comment

                                Working...
                                X