Salutare dupa f multa vreme
Am decis ca trebuie sa schimb CL7-ele pe care il aveam din 2008 asa ca m-am apucat de cautari. Pentru ca Accord-ul nu se va mai aduce in Europa si peste cativa ani va fi o masina "neinteresanta" pe piata deci f greu de vandut, am zis ca sunt nevoit sa ma uit la alte branduri pentru ca voiam tot o berlina din clasa medie. Am incercat cam tot ce conteaza pe piata acum inclusiv mult-laudata Mazda 6. De fiecare data cand reveneam in CL7-ele meu imi dadeam seama cat de anoste sunt masinile testate si fara acel "je ne sais quoi" pe care il cautam si care sa ma faca sa renunt la Accord pentru o alta marca.
In fine pana la urma m-am lamurit ca sunt "virusat" de Honda pe viata asa ca luna trecuta am reusit sa cumpar ultimul Accord nou in varianta Executive din Romania, evident pe benzina.
Ce ma pune putin pe ganduri este de ce a stat in showroom-ul celor de la Carpati din octombrie-noiembrie 2014 pana luna trecuta... Explicatia dealer-ului a fost ca masina in echiparea asta a fost foarte scumpa initial si ca nu prea s-a inghesuit nimeni sa o cumpere. Personal mi se pare o explicatie pentru copii, dar nu am mai insistat.
Evident ca masina a venit fara covorase, in penibiilul still HTR. Daca initial masina a fost aproape 30k, cum dracu' sa nu ii pui macar tu ca dealer un set de covorase...?! Mai avem mult de evoluat ca mentalitate...
Dupa primii 2k km pot spune ca sunt foarte incantat de masina ca si comportament.
O surpriza placuta a fost sa constat ca pornirea instalatiei de aer conditionat nu se mai simte asa de mult in performantele motorului cum se intampla la CL7.
Sistemul audio este peste cel de pe CL7 (care era tot premium). Acolo stiu ca era Pioneer, la asta noua nu am idee - stie cineva?
Ca minusuri CL7-ele urca mult mai frumos in ture. nu sunt mecanic dar cred ca diferenta o face cutia de viteze in 6 trepte care nu ajuta decat la economie si silentiozitate. Obisnuit sa schimb treapta de viteza in jur de 2500rpm in oras ma trezesc ca nici nu am ajuns la 60km/h ca deja schimb in treapta a 4-a. Probabil ca e chestie de obisnuinta.
Ambreiajul "tine" la fel de sus - asta nu mi-a placut niciodata la Accord.
Pielea de pe scaune nu mi se pare sa promita a rezista prea bine in timp. Eu nu as fi vrut piele pe scaune, ci combinat, dar nu am mai avut ce sa aleg.
Plasticele de pe praguri au adunat in 2 saptamani la fel de multe zgarieturi cate avea CL7-ele dupa 7 ani.
Rezolutia ecranului navi este f slaba, mai ales ca vorbim despre o masina japoneza totusi... Oricum il tin mai mult inchis pentru ca nevigatia este total inutila in Romania, iar altceva nu prea ai la ce sa il folosesti (doar la mersul cu spatele).
Trapa e de efect dar cred ca in Bucuresti cel putin nu prea e indicat sa o ti deschisa. Am avut surpriza sa ma trezesc ca "ninge" in masina cu funingine (probabil de la esapamentul de diesel obosit). in plus la ce soare e zilele astea...mai bine cu capacul pus
High Beam Support-ul mi-a placut cum se comporta. Practic nu mai ai grija comutarii intre faza scurta-lunga si invers.
Active Cornering Light este si ea o functie utila dar se poate trai fara. Ce-i drept farul arata mai bine.
Judecand dupa review-uri ma asteptam sa fie mai silentioasa. In concediu am avut o masina inchiriata - un VW Touran, 1,6TDI (model nou) - am fost uimit de cat de liniste e in trascareta aia. Prin comparatie Accord-ul e chiar galagios. Deviind putin de la subiect - cutia DSG este SUPERBA. Daca s-ar putea monta DSG-ul pe Accord ar iesi o super-masina .
Deocamdata atat. Voi reveni cu mai multe impresii dupa ceva mai multi km.
As vrea sa ii pun folii atat pe geamuri cat si pe faruri si bot, dar nu am primit inca nici o recomandare buna - daca stiti un atelier de incredere in Bucuresti va rog sa imi spuneti.
Am decis ca trebuie sa schimb CL7-ele pe care il aveam din 2008 asa ca m-am apucat de cautari. Pentru ca Accord-ul nu se va mai aduce in Europa si peste cativa ani va fi o masina "neinteresanta" pe piata deci f greu de vandut, am zis ca sunt nevoit sa ma uit la alte branduri pentru ca voiam tot o berlina din clasa medie. Am incercat cam tot ce conteaza pe piata acum inclusiv mult-laudata Mazda 6. De fiecare data cand reveneam in CL7-ele meu imi dadeam seama cat de anoste sunt masinile testate si fara acel "je ne sais quoi" pe care il cautam si care sa ma faca sa renunt la Accord pentru o alta marca.
In fine pana la urma m-am lamurit ca sunt "virusat" de Honda pe viata asa ca luna trecuta am reusit sa cumpar ultimul Accord nou in varianta Executive din Romania, evident pe benzina.
Ce ma pune putin pe ganduri este de ce a stat in showroom-ul celor de la Carpati din octombrie-noiembrie 2014 pana luna trecuta... Explicatia dealer-ului a fost ca masina in echiparea asta a fost foarte scumpa initial si ca nu prea s-a inghesuit nimeni sa o cumpere. Personal mi se pare o explicatie pentru copii, dar nu am mai insistat.
Evident ca masina a venit fara covorase, in penibiilul still HTR. Daca initial masina a fost aproape 30k, cum dracu' sa nu ii pui macar tu ca dealer un set de covorase...?! Mai avem mult de evoluat ca mentalitate...
Dupa primii 2k km pot spune ca sunt foarte incantat de masina ca si comportament.
O surpriza placuta a fost sa constat ca pornirea instalatiei de aer conditionat nu se mai simte asa de mult in performantele motorului cum se intampla la CL7.
Sistemul audio este peste cel de pe CL7 (care era tot premium). Acolo stiu ca era Pioneer, la asta noua nu am idee - stie cineva?
Ca minusuri CL7-ele urca mult mai frumos in ture. nu sunt mecanic dar cred ca diferenta o face cutia de viteze in 6 trepte care nu ajuta decat la economie si silentiozitate. Obisnuit sa schimb treapta de viteza in jur de 2500rpm in oras ma trezesc ca nici nu am ajuns la 60km/h ca deja schimb in treapta a 4-a. Probabil ca e chestie de obisnuinta.
Ambreiajul "tine" la fel de sus - asta nu mi-a placut niciodata la Accord.
Pielea de pe scaune nu mi se pare sa promita a rezista prea bine in timp. Eu nu as fi vrut piele pe scaune, ci combinat, dar nu am mai avut ce sa aleg.
Plasticele de pe praguri au adunat in 2 saptamani la fel de multe zgarieturi cate avea CL7-ele dupa 7 ani.
Rezolutia ecranului navi este f slaba, mai ales ca vorbim despre o masina japoneza totusi... Oricum il tin mai mult inchis pentru ca nevigatia este total inutila in Romania, iar altceva nu prea ai la ce sa il folosesti (doar la mersul cu spatele).
Trapa e de efect dar cred ca in Bucuresti cel putin nu prea e indicat sa o ti deschisa. Am avut surpriza sa ma trezesc ca "ninge" in masina cu funingine (probabil de la esapamentul de diesel obosit). in plus la ce soare e zilele astea...mai bine cu capacul pus
High Beam Support-ul mi-a placut cum se comporta. Practic nu mai ai grija comutarii intre faza scurta-lunga si invers.
Active Cornering Light este si ea o functie utila dar se poate trai fara. Ce-i drept farul arata mai bine.
Judecand dupa review-uri ma asteptam sa fie mai silentioasa. In concediu am avut o masina inchiriata - un VW Touran, 1,6TDI (model nou) - am fost uimit de cat de liniste e in trascareta aia. Prin comparatie Accord-ul e chiar galagios. Deviind putin de la subiect - cutia DSG este SUPERBA. Daca s-ar putea monta DSG-ul pe Accord ar iesi o super-masina .
Deocamdata atat. Voi reveni cu mai multe impresii dupa ceva mai multi km.
As vrea sa ii pun folii atat pe geamuri cat si pe faruri si bot, dar nu am primit inca nici o recomandare buna - daca stiti un atelier de incredere in Bucuresti va rog sa imi spuneti.
Comment