E greu...E greu sa te desparti de o masina la care ai tinut din tot sufletul (atat cat se cuvine in privinta unui obiect - sa nu exageram
); insa si mai greu e sa te abtii de la a trece la nivelul urmator, tot din aceeasi gama, dar putin mai powerful. Asadar, cum spunea si Marian (caruia ii multumesc din suflet pentru tot!), masina lui a ajuns la mine, 2.4 AT 2008 (de fapt e un 2009 practic). Ce pot sa spun decat ca e fenomenala in adevaratul sens. Dar sa o luam cu inceputul.
M-am bucurat la maxim de CL7, si ne-am inteles de minune, fara sa imi provoace evenimente neplacute (ba mai mult, in anumite situatii si-a dovedit eficacitatea si renumele de Honda), si am fost "prieteni" 4 ani, pana cand am inceput sa simt nevoia de mai multa putere. Am tot incercat sa vad ce pot scoate mai bun din ea, dar rezultatele nu ar fi fost considerabile, astfel incat am inceput sa-mi indrept atentia catre CL9 (bugetul nepermitandu-mi sa ma uit dupa CU2 atunci). Doar ca problema era una singura: vroiam neaparat sa fie culoare deschisa la interior si cat mai bine intretinuta (pe partea asta am gasit si pe forum 2 masini fff bune; 1.un Type S care cred ca e inca la vanzare, insa fara trapa si interior inchis - deci a picat, oricat am incercat sa ma conving; 2.un alt Type S din vaslui cu kit mugen - asta da, as fi luat-o imediat, insa taxa de inmatriculare, pretul deja ridicat si indisponibilitatea proprietarului de a plati taxa m-a facut sa nu scot aprox. 11.000 euro pt ea). Astfel incat, cu putin efort financiar, am inceput sa caut CU2 (deja vorbisem inainte cu marian, si mi-a spus pretul de 13.000 insa nu dispuneam de ei atunci asa ca am lasat-o balta).
Am cautat de-am innebunit peste tot (germania, romania, europa toata de fapt) insa nimic sa coincida cu ale mele criterii (si sincer, inima ma tragea catre masina lui, ca am fost o perioada vecini de bloc si stiam despre ce e vorba). Am stat, am cantarit, am cautat, dar rezultatul a fost unul simplu: CU2 al lui marian. Deci, procurat banutii, discutat cu el, si stabilit ca va veni la mine. El, amabil ca de obicei, s-a oferit sa nu o vanda sau sa puna anunt nicaieri, si sa o pastreze pentru mine pe cand aveam sa vin in tara (adica zilele trecute). Asta se intampla in urma cu 2 saptamani, de unde a inceput si nerabdarea mea exacerbata.
In fine, am ajuns sambata in tara (am venit cu CL7 din uk, s-a comportat exemplar), am lasat-o unui prieten ff bun (probabil dupa ce o pune putin la punct isi va deschide topic si el - ca din pacate am atins-o toata partea stanga acum ceva timp si acum a intrat in vopsitorie deja la hess - multumesc lui @BM si @Yoz pentru indrumare) si sper sa se bucure de ea cum m-am bucurat si eu (vine de pe Skoda, sper sa inteleaga acum ce inseamna o masina in adevaratul sens
- scuze @sandreiutz, nu m-am putut abtine
) ). Duminica am discutat cu Marian sa ne vedem luni dimineata sa termine actele in ceea ce-l priveste, si sa ma lase sa ma bucur de ea, si el sa suspine nitel (noroc ca nu va dura mult, ca am inteles ca merge pe Tourer tot CUx, ceea ce e minunat). Zis si facut, dimineata (dupa ce m-am incurcat cu metroul) m-am prezentat la el, si dupa ceva ore de umblatura, am rezolvat si am devenit posesorul unui superb CU2.
Si acum sa prezint nitel masina (desi e cunoscuta pe forum, si in acelasi timp e cunoscuta echiparea). E vorba de Accord, volcano grey, 2.4 AT, Executive, din 2009 (sf. lui 2008 practic), 201 CP, ~73.000km (din pct meu de vedere extra full): padele pe volan (superb pentru condus agresiv), navigatie (placut surprins sa vad ca e detaliat si in romania - o sa studiez putin topicul cu update-ul hartilor, cum si in ce fel se face), si surpriza mare a fost sistemul audio (pt mine, ca si dotare din fabrica, e demential, se aude subwooferul ala foarte fain - ma gandeam sa ii pun subwoofer cum o iau, dar cand am pornit radio m-am razgandit instant). Dotarile extra (fata de CL7) de la cruise control, de la spalatorul de faruri, camera pt marsalier si senzorii de parcare sunt niste atu-uri la care nu tineam mortis, dar daca au venit cu masina nu pot decat sa ma bucur. De asemenea, incalzirea in scaune am observat ca se face atat pe sezut cat si pe spate (la CL7 era doar pe sezut). Un alt lucru fff important pt mine a fost disponibilitatea USB-ului si auxiliarului, si totodata magazia de mp3-uri si nu track-uri ca pe CL7. Ce mai, o minunatie pentru mine.
Cat priveste confortul, upgrade-ul in sine, nu pot sa zic decat ca sunt extra multumit.
Marian a intretinut-o asa cum scrie la carte (motiv pentru care as fi luat-o aproape cu ochii inchisi - am fost ieri doar pt o verificare la asko sa vad eventual ce mai trebuie sa-i fac si inafara de discuri+placute pe care mi le-a mentionat Marian ca trebuiesc schimbate, mai e nevoie de cauciucuri care sunt uzate si neconforme 225/45/17 in loc de 225/50/17, undeva la usa din spate dreapta, sub prag, a fost atinsa la un moment dat - probabil de o borda sau ceva, reparata, insa nu s-a finalizat procesul, si da semne de urma de rugina, si la asko ma costa ~200 lei pentru curatat si dat cu nu stiu ce sa fie ok - am uitat, eram prea entuziasmat). Asa ca intuitia mea iarasi nu m-a inselat, si am luat ceva pe sufletul meu: o masina minunata, care va fi tratata pe masura!
Ce m-a incantat iarasi a fost ca Marian deja schimbase toate ledurile in portiere/plafon, si tavita in portbagaj (sunt lucruri marunte, dar care fac diferenta cand vin ca un surplus la un bun deja existent).
Marti voi merge la iasi sa o inmatriculez, si pe urma va manca putin autobahn-ul in germania, si in special padelele vor fi "uzate".
As avea o serie de intrebari la cei care au modelul asta, sau dotari de genu:
- se poate folosi display-ul si la altceva (gen filme, sau altceva decat navi+radio) ?
- butoanele pt senzori parcare, CMBS, si cel de deasupra CMBS nu se aprind (probabil e ars ledul, ziceau si cei de la asko doar de cel de senzori parcare), si nu stiu cand si cum sunt activate/dezactivate (ca nici in bord nu apare nimic); e vreo varianta sa vad cand si cum sunt active/inactive?
- un manual cu explicatii legat de fiecare optiune imi puteti spune unde gasesc?
Cam atat momentan, dar sigur vor mai urma intrebari, caci in viitorul apropiat urmeaza:
- chip tunning
- body kit de type s (prelungirile spoilere)
- discuri+placute frana
- cauciucuri (aici as vrea maximul pe care-l pot obtine astfel incat sa fie si silentioase, sa nu se roada imediat, sa fie si sigure)

M-am bucurat la maxim de CL7, si ne-am inteles de minune, fara sa imi provoace evenimente neplacute (ba mai mult, in anumite situatii si-a dovedit eficacitatea si renumele de Honda), si am fost "prieteni" 4 ani, pana cand am inceput sa simt nevoia de mai multa putere. Am tot incercat sa vad ce pot scoate mai bun din ea, dar rezultatele nu ar fi fost considerabile, astfel incat am inceput sa-mi indrept atentia catre CL9 (bugetul nepermitandu-mi sa ma uit dupa CU2 atunci). Doar ca problema era una singura: vroiam neaparat sa fie culoare deschisa la interior si cat mai bine intretinuta (pe partea asta am gasit si pe forum 2 masini fff bune; 1.un Type S care cred ca e inca la vanzare, insa fara trapa si interior inchis - deci a picat, oricat am incercat sa ma conving; 2.un alt Type S din vaslui cu kit mugen - asta da, as fi luat-o imediat, insa taxa de inmatriculare, pretul deja ridicat si indisponibilitatea proprietarului de a plati taxa m-a facut sa nu scot aprox. 11.000 euro pt ea). Astfel incat, cu putin efort financiar, am inceput sa caut CU2 (deja vorbisem inainte cu marian, si mi-a spus pretul de 13.000 insa nu dispuneam de ei atunci asa ca am lasat-o balta).
Am cautat de-am innebunit peste tot (germania, romania, europa toata de fapt) insa nimic sa coincida cu ale mele criterii (si sincer, inima ma tragea catre masina lui, ca am fost o perioada vecini de bloc si stiam despre ce e vorba). Am stat, am cantarit, am cautat, dar rezultatul a fost unul simplu: CU2 al lui marian. Deci, procurat banutii, discutat cu el, si stabilit ca va veni la mine. El, amabil ca de obicei, s-a oferit sa nu o vanda sau sa puna anunt nicaieri, si sa o pastreze pentru mine pe cand aveam sa vin in tara (adica zilele trecute). Asta se intampla in urma cu 2 saptamani, de unde a inceput si nerabdarea mea exacerbata.
In fine, am ajuns sambata in tara (am venit cu CL7 din uk, s-a comportat exemplar), am lasat-o unui prieten ff bun (probabil dupa ce o pune putin la punct isi va deschide topic si el - ca din pacate am atins-o toata partea stanga acum ceva timp si acum a intrat in vopsitorie deja la hess - multumesc lui @BM si @Yoz pentru indrumare) si sper sa se bucure de ea cum m-am bucurat si eu (vine de pe Skoda, sper sa inteleaga acum ce inseamna o masina in adevaratul sens



Si acum sa prezint nitel masina (desi e cunoscuta pe forum, si in acelasi timp e cunoscuta echiparea). E vorba de Accord, volcano grey, 2.4 AT, Executive, din 2009 (sf. lui 2008 practic), 201 CP, ~73.000km (din pct meu de vedere extra full): padele pe volan (superb pentru condus agresiv), navigatie (placut surprins sa vad ca e detaliat si in romania - o sa studiez putin topicul cu update-ul hartilor, cum si in ce fel se face), si surpriza mare a fost sistemul audio (pt mine, ca si dotare din fabrica, e demential, se aude subwooferul ala foarte fain - ma gandeam sa ii pun subwoofer cum o iau, dar cand am pornit radio m-am razgandit instant). Dotarile extra (fata de CL7) de la cruise control, de la spalatorul de faruri, camera pt marsalier si senzorii de parcare sunt niste atu-uri la care nu tineam mortis, dar daca au venit cu masina nu pot decat sa ma bucur. De asemenea, incalzirea in scaune am observat ca se face atat pe sezut cat si pe spate (la CL7 era doar pe sezut). Un alt lucru fff important pt mine a fost disponibilitatea USB-ului si auxiliarului, si totodata magazia de mp3-uri si nu track-uri ca pe CL7. Ce mai, o minunatie pentru mine.
Cat priveste confortul, upgrade-ul in sine, nu pot sa zic decat ca sunt extra multumit.
Marian a intretinut-o asa cum scrie la carte (motiv pentru care as fi luat-o aproape cu ochii inchisi - am fost ieri doar pt o verificare la asko sa vad eventual ce mai trebuie sa-i fac si inafara de discuri+placute pe care mi le-a mentionat Marian ca trebuiesc schimbate, mai e nevoie de cauciucuri care sunt uzate si neconforme 225/45/17 in loc de 225/50/17, undeva la usa din spate dreapta, sub prag, a fost atinsa la un moment dat - probabil de o borda sau ceva, reparata, insa nu s-a finalizat procesul, si da semne de urma de rugina, si la asko ma costa ~200 lei pentru curatat si dat cu nu stiu ce sa fie ok - am uitat, eram prea entuziasmat). Asa ca intuitia mea iarasi nu m-a inselat, si am luat ceva pe sufletul meu: o masina minunata, care va fi tratata pe masura!
Ce m-a incantat iarasi a fost ca Marian deja schimbase toate ledurile in portiere/plafon, si tavita in portbagaj (sunt lucruri marunte, dar care fac diferenta cand vin ca un surplus la un bun deja existent).
Marti voi merge la iasi sa o inmatriculez, si pe urma va manca putin autobahn-ul in germania, si in special padelele vor fi "uzate".
As avea o serie de intrebari la cei care au modelul asta, sau dotari de genu:
- se poate folosi display-ul si la altceva (gen filme, sau altceva decat navi+radio) ?
- butoanele pt senzori parcare, CMBS, si cel de deasupra CMBS nu se aprind (probabil e ars ledul, ziceau si cei de la asko doar de cel de senzori parcare), si nu stiu cand si cum sunt activate/dezactivate (ca nici in bord nu apare nimic); e vreo varianta sa vad cand si cum sunt active/inactive?
- un manual cu explicatii legat de fiecare optiune imi puteti spune unde gasesc?
Cam atat momentan, dar sigur vor mai urma intrebari, caci in viitorul apropiat urmeaza:
- chip tunning
- body kit de type s (prelungirile spoilere)
- discuri+placute frana
- cauciucuri (aici as vrea maximul pe care-l pot obtine astfel incat sa fie si silentioase, sa nu se roada imediat, sa fie si sigure)
Comment