M-am hotarat intr-un final sa-mi fac putin timp sa prezint masina si pe acest forum, dupa ce a fost prezentata in prealabil pe un alt forum... nu vreau sa fac reclama, dar sigla este un leu, momentan inca detin o masina a acelei marci, iar cineva care se ocupa cu cresteri de putere pe acest forum... este administrator pe acolo .
Lasand gluma la o parte, daca pe forumul Peugeot am putut face o descriere mai ampla, faptul ca aici este un model destul de cunoscut zic eu, prea multe lucruri/informatii nu pot spune/aduce.
Dupa cum spune si in titlu, este vorba de un Accord CU2, echipare executive, dar de pe a carui lista de dotari lipsesc CMBS, ACC, LKAS, BT si Navi.
Pentru moment, ce as putea adauga pe lista de negative(sau neplaceri) ar fi un portbagaj care desi destul de spatios, nu foarte practic, prin lipsa unor carlige/sisteme de ancorat(am vazut totusi ca pe lista de accesorii ar putea fi adaugate niste carlige), doar plasa de bagaje nefiind practica pentru mine(vine prinsa doar pe fundul portbagajului nu o prea pot folosi decat sa-mi tina maruntisuri). Alt minus(parere strict personala) il acord sistemului cu senzorii de ploaie. Pe langa normalul sensor de ploaie, ai si posibilitatea de reglare manuala a vitezei/intermitentei stergatoarelor. Fata de sistemul utilizat pe Peugeot, ai avantajul ca poti regla viteza in situatii precum burnita/ploaie marunta cand uneori la Peugeot scoteam de pe auto si stergeam eu cu actionare manuala, senzorul necoreland bine. In schimb, la ploaie normala, uneori trebuie sa umblu mai mult la reglaj pana sa gasesc ceva ce sa imi convina. Bine, nu e chiar un minus deoare nu umbli intr-una, dar fiind obisnuit sa activez senzorul si sa uit de stergatoare, faptul ca uneori trebuia sa intervin ma deranja(nah, nu le poti avea pe toate). Un alt lucru care putin ma deranjeaza este faptul ca senzorul de lumini nu aprinde farurile cum eram obisnuit, doar dupa pornirea motorului, ci cum ai pus contactul. Asadar, nu poti avea activat senzorul de lumini non-stop(pentru a evita scaderile de curent la pornire). Asadar, il pornesti doar cand ai nevoie(deh, fiecare cu piticii lui).
Ca si plusuri, bineinteles toate celelalte... mare, spatioasa, confortabila, directia precisa si ferma(chiar daca e electrica, ofera un feedback bun), vizibilitate surprinzator de buna. Personal, un mare plus pentru sistemul de spalare a farurilor, care spala farurile doar la prima actionare a manetei pentru spalatul geamurilor(bineinteles daca farurile sunt aprinse), in rest spalarea se face de la buton separat.
Ca si planuri de viitor... ma bate gandul la un sistem de navigatie aftermarket, mai mult pentru a putea cupla o camera de mers inapoi. Avantajul ar fi ca practic nu as schimba decat ecranul, redarea facandu-se tot prin sistemul OEM, asadar pastrez calitatea, dar ramane sa mai studiez piata. Mi-ar place mai mult solutia unui CarPC si desi am vazut emulat display-ul actual pe un alt ecran, nu am gasit nimic date concrete Fiind de o prioritate redusa pentru mine, nu vreua sa ajung sa bag foarte multi bani in asa ceva, asa ca voi astepta pana cand voi gasi solutia potrivita pentru mine. Tot pe lista de planuri de viitor ar fi un set de jante+anvelope, dar ceva mai usoare. Momentan am pus ochii pe un set Enkei Yamato pe 18" 8J ET45, ce sunt cotate la 9.9kg.
Si...bineinteles, in incheiere vreo doua poze:
Lasand gluma la o parte, daca pe forumul Peugeot am putut face o descriere mai ampla, faptul ca aici este un model destul de cunoscut zic eu, prea multe lucruri/informatii nu pot spune/aduce.
Dupa cum spune si in titlu, este vorba de un Accord CU2, echipare executive, dar de pe a carui lista de dotari lipsesc CMBS, ACC, LKAS, BT si Navi.
Pentru moment, ce as putea adauga pe lista de negative(sau neplaceri) ar fi un portbagaj care desi destul de spatios, nu foarte practic, prin lipsa unor carlige/sisteme de ancorat(am vazut totusi ca pe lista de accesorii ar putea fi adaugate niste carlige), doar plasa de bagaje nefiind practica pentru mine(vine prinsa doar pe fundul portbagajului nu o prea pot folosi decat sa-mi tina maruntisuri). Alt minus(parere strict personala) il acord sistemului cu senzorii de ploaie. Pe langa normalul sensor de ploaie, ai si posibilitatea de reglare manuala a vitezei/intermitentei stergatoarelor. Fata de sistemul utilizat pe Peugeot, ai avantajul ca poti regla viteza in situatii precum burnita/ploaie marunta cand uneori la Peugeot scoteam de pe auto si stergeam eu cu actionare manuala, senzorul necoreland bine. In schimb, la ploaie normala, uneori trebuie sa umblu mai mult la reglaj pana sa gasesc ceva ce sa imi convina. Bine, nu e chiar un minus deoare nu umbli intr-una, dar fiind obisnuit sa activez senzorul si sa uit de stergatoare, faptul ca uneori trebuia sa intervin ma deranja(nah, nu le poti avea pe toate). Un alt lucru care putin ma deranjeaza este faptul ca senzorul de lumini nu aprinde farurile cum eram obisnuit, doar dupa pornirea motorului, ci cum ai pus contactul. Asadar, nu poti avea activat senzorul de lumini non-stop(pentru a evita scaderile de curent la pornire). Asadar, il pornesti doar cand ai nevoie(deh, fiecare cu piticii lui).
Ca si plusuri, bineinteles toate celelalte... mare, spatioasa, confortabila, directia precisa si ferma(chiar daca e electrica, ofera un feedback bun), vizibilitate surprinzator de buna. Personal, un mare plus pentru sistemul de spalare a farurilor, care spala farurile doar la prima actionare a manetei pentru spalatul geamurilor(bineinteles daca farurile sunt aprinse), in rest spalarea se face de la buton separat.
Ca si planuri de viitor... ma bate gandul la un sistem de navigatie aftermarket, mai mult pentru a putea cupla o camera de mers inapoi. Avantajul ar fi ca practic nu as schimba decat ecranul, redarea facandu-se tot prin sistemul OEM, asadar pastrez calitatea, dar ramane sa mai studiez piata. Mi-ar place mai mult solutia unui CarPC si desi am vazut emulat display-ul actual pe un alt ecran, nu am gasit nimic date concrete Fiind de o prioritate redusa pentru mine, nu vreua sa ajung sa bag foarte multi bani in asa ceva, asa ca voi astepta pana cand voi gasi solutia potrivita pentru mine. Tot pe lista de planuri de viitor ar fi un set de jante+anvelope, dar ceva mai usoare. Momentan am pus ochii pe un set Enkei Yamato pe 18" 8J ET45, ce sunt cotate la 9.9kg.
Si...bineinteles, in incheiere vreo doua poze:
Comment