If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In proportie de 90% alimentez de la AGIP si restul de pana la 100% ce-mi iese in cale...OMV, Petrom. etc., si numai fara plumb de 95, de fapt am bagat numai de 95 de cand am machineta.....
Apropo cam la ce costuri se ridica revizia de 40000 (schumbul normal), fara sa luam in calcul de exemplu placutele de frana sau alte lucruri neprevazute ce pot aparea pe parcurs...
Cam 1200 Ron, daca utilizezi uleiul Honda si schimbi filtrul de ulei, aer si polen. parca atat am platit eu anul trecut. Daca folosesti alt ulei te costa cu aprox 200 Ron mai putin.
Am schimbat si eu marca de ulei de motor de la asa-zisul "Honda" la Castrol Magnatec 5W-40c3. Costuri? Uleiul, mai putin de 1/2 din pretul uleiului "Honda", iar in ce priveste filtrul de ulei (Mann), 28 lei.
bro' referitor la ulei, pot sa-ti recomand cu caldura Motul ptr. urmatorul schimb. in viata mea nu am vazut ulei care sa arate mai bine ca asta dupa 10k in masina. cum am spus pe topicul meu, cei din service mi-au spus ca nu are rost sa-l schimb!
Da, stiu ca Motul e un ulei f bun. Numai ca ma hotarasem deja sa schimb azi uleiul, iar la indemana imi era Castrol sau Mobil 1.
Intrebarea mea ar fi: e chiar asa ok sa modificam tipul uleiului la fiecare schimb?
personal nu cred ca este bine. nu sunt expert in asa ceva, dar ma gandesc ca totusi diferite compozitii de ulei, densitati, etc nu pot fi de bun augur in motor. eu personal de cand am luat masina (adica de la primul schimb) am folosit numai Motul.
Si eu am patit ceva asemanator acum cateva luni cand am fost incarcat ochi....si anume...este vorba de un buton ca un intreruptor pe care este posibil sa-l fi atins cu bagajele cand ai umblat in portbagaj. Mie mi s-a explicat ca este ca un sistem de siguranta ca in momentul in care ai usile deschise sa nu-ti poata deschide cine portbagajul din exterior...
Este pozitionat in partea de sus a gurii portbagajului aproape de exterior...
“ Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.”Soichiro Honda
41.500km - 57.000 km si acum 68.000 km. Din nou aceeasi problema legata de zgomotul din pedala de ambreiaj. O sa ma plictisesc sa merg asa de des la service pentru a rezolva chestiunea in cauza. Problema e ca peste 4 luni expira garantia. Si chiar ca n-am chef sa suport costuri de service din 3-4 luni in 3-4 luni.
41.500km - 57.000 km si acum 68.000 km. Din nou aceeasi problema legata de zgomotul din pedala de ambreiaj. O sa ma plictisesc sa merg asa de des la service pentru a rezolva chestiunea in cauza. Problema e ca peste 4 luni expira garantia. Si chiar ca n-am chef sa suport costuri de service din 3-4 luni in 3-4 luni.
toti avem problema asta....la service il grseaza...sa mai taca un timp. mie mi se pare rusinos pt marca Honda sa aiba o astfel de problema si aia din service sa umble cu spray-ul dupa ei incercand sa remedieze ceva. ar fi trebuit sa le schimbe pe toate (cilindrele de ambreiaj) fara sa cracneasca... mai au un pic si le leaga cu sarma....in plapuma masii de treaba....
Revin la problema cu zgomotul la pedala de ambreiaj. Intre timp a fost "remediat" la service de 2 ori. Si tot de atatea ori a revenit. Ultima data a fost remediat saptamana trecuta (joi am luat masina din service) si numa' bine ca a aparut din nou sambata. Luni, adica maine, e ultima zi de garantie.
Si mai e o problema: cea a becurilor de faza scurta arse. M-am saturat sa le tot schimb (in ultimele 5-6 luni am facut asta de nenumarate ori). Chestia e ca lunea trecuta am dus masina in service si am cerut remedierea acestei probleme. Culmea e ca mi-a fost schimbat tot corpul optic drepta, iar joi seara becul faza scurta drepta era ars.
Mi s-a spus atunci cand am ridicat masina din service ca nu sunt singurul care pateste asta. Insa cred ca asta e un mod jignitor de a trata o astfel de problema. Cumva cand am cumparat Accord-ul m-am angajat si electrician auto?!
Mai mult, eu circul destul de des in Europa si nu am de gand sa incasez aiurea amenzi pentru faza cu becurile pentru faptul ca Honda nu-si onoreaza garantia.
Asadar, maine expira garantia si am 2 probleme de rezolvat. In situatia in care nu le remediaza asa cum trebuie, am de gand sa fac mare scandal.
Am impresia ca e doar o vorba goala chestia legata de fiabilitate cand vine vorba de marca asta: in 3 ani am schimbat o data pompa de ambreiaj, aproape fara efect, de nu mai tin minte cate ori a fost gresat angrenajul in cauza - tot fara efect, am schimbat kit-ul de ambreiaj la 73.000 km (pe cand la un Espero l-am schimbat la mai mult de 140.000 km), am schimbat atatea becuri cat sa luminez o autostrada ... etc.
Unii ar spune ca astea sunt nimicuri. Ei bine, unul dintre motivele pentru care am ales Accord-ul a fost dorinta de a nu ma lovi de aceste nimicuri, de a evita astfel service-ul pe cat de mult cu putinta.
In acest moment sunt mai mult decat dezamagit de Honda si de toata povestea aia cu fiabilitatea. E posibil sa-mi treaca dezamagirea, insa nu mai sunt naivul care crede in povesti frumoase cu masini japoneze.
Dand dovada de disponibilitate si de promptitudine, Honda Trading Romania si Asko International au rezolvat (sper fara sa reapara curand) problemele sesizate mai sus, fapt pentru care le multumesc.
Comment