XANDER: '07 Honda Accord 2.0 LS M/T , Silver

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • XANDER: '07 Honda Accord 2.0 LS M/T , Silver

    In primul rand salutare tuturor!

    Sunt un nou membru al acestui forum. Desi citesc de ceva vreme ceea ce scriu altii, am dorit ca primul meu post sa vina odata cu masina.

    Asadar, dupa 2 luni de asteptari, astazi la ora 11 dimineata am ridicat masinutza de la service-ul Asko din Calea Grivitei. As dori sa le multumesc pe aceasta cale celor de la Asko (Alin Dinca si Mihaela Butnariuc) si sa ii recomand cu caldura tuturor celor care doresc sa-si cumpere o Honda.

    Despre masina nu pot spune inca prea multe... Am mers cu ea decat 20 km si am lasat-o in garaj pana inchei asigurarea CASCO (sper cat mai curand). Oricum, masina m-a impresionat din momentul in care am facut test-drive-ul.

    Trebuie sa precizez ca am 20 de ani, sunt student la Electronica si Telecomunicatii (Politehnica) si sunt mare fan BMW si, mai nou, HONDA. Am vrut initial un BMW dar din pacate decizia nu mi-a apartinut in totalitate (nu lucrez, deci depind financiar de ai mei). Oricum nu regret nicio clipa decizia luata si sper ca masinutza mea sa nu ma dezamageasca.

    O singura chestie mi-as fi dorit poate... UN CTR!!!
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

  • #2
    Felicitari de achizitie si s-o conduci voios si sanatos

    Comment


    • #3
      Xander, welcome in the club!
      Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme!
      Fiindca asteptam si poze...cu timpul....le-ai putea pune aici:

      http://hondafan.etp.ro/gallery/main.php

      Cat priveste pasiunea pentru BMW, stai linistit, nu te-ai indepartat prea tare de ei, chiar daca ai cumparat o "masina chinezeasca"!
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #4