BALAURUL: '07 Honda Accord 2.0 i-VTEC A/T Executive, Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BALAURUL: '07 Honda Accord 2.0 i-VTEC A/T Executive, Black Pearl

    Salutare !

    Mi-am facut timp, in sfarsit , sa deschid un thread pentru Accord-ul meu '07 , 2.0 AT .
    Masina a fost cumparata anul trecut in jurul Craciunului , dupa vreo 2-3 luni de cautari si intalniri cu diversi vanzatori . Am fost cu masina la Asko s-o verific, proprietarul isi facuse toate reviziile si reparatiile acolo ,astfel fiind usor de vazut istoricul, care de altfel nu a continut accidente sau lovituri . Tot ce a trebuit sa schimb au fost 2 bucse si o bieleta de directie . Masina a venit cu cauciucuri de iarna Michelin noi (prima iarna) si de vara tot Michelin (al 2 lea an) . Avea in jur de 111.000km , acum are undeva in jur de 112500km .
    Am atasat si cateva poze cu masina inainte de inmatriculare, la Expert Detailing, unde am dus-o pentru o curatare profesionala interior-exterior . Cu toate ca in poze nu se vede, vopseaua este destul de matuita , are si ceva zgarieturi , dar in primavara-vara planuiesc s-o revopsesc in totalitate .

    Impresii : dupa cum s-a vazut mai sus nu prea am condus-o suficient ,insa pot spune ca de fiecare data cand ma sui in ea imi place din ce in ce mai mult . Cutia automata e o bijuterie prin Bucuresti, chiar si afara din moment ce te obisnuiesti cum functioneaza . Nu pot sa zic ca am vrut neaparat AT , am cautat un Accord bun cu motorizarea 2.0 si sper sa-l fi gasit !
    Are si cateva "bube" pe care incet-incet le voi rezolva : bateria de 45 Ah destul de slaba, pompa de la spalatorul de parbriz mi se pare ca nu are presiune cum trebuie, cureaua de accesorii cam scartaie la pornire dimineata (cei de la Asko mi-au zic ca nu trebuie inca schimbata..) si mici detalii estetice . Oricum, nimic serios momentan , dar imi stau pe creier toata maruntisurile astea .

    In primavara ii fac revizia de 120.000km sau 6 ani, am inceput deja sa ma interesez de consumabile, uleiuri, filtre . Tin sa-i multumesc lui "razvan p" pentru sfaturile si recomandarile vis-a-vis de intretinerea acestui model .

    Intentionez sa-i aduc urmatoarele imbunatatiri din primavara (daca situatia financiara va permite) : geamuri fumurii, senzori parcare , scut motor din aluminiu, jante pe 17" sau 16" .
    In legatura cu jantele pe 17" ar fi o investitie cam mare avand in vedere si schimbarea cauciucurilor ,parca totusi mi-as lua pe 16" sa pastrez cauciucurile existente . Voi ce parere aveti, se merita investitia in jante si cauciucuri pe 17" sau sa-i gasesc unele misto pe 16" ? ma gandesc ca la drumurile noastra sunt si mai comode cele pe 16.. vedem.

    Nu stiu ce sa va mai zic, astept intrebari /sfaturi din partea voastra !

    Bafta !
    Attached Files
    '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

  • #2
    sa ai noroc de ea.

    ramai pe 16, daca nu vrei neaparat "design". e mai bine.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Multumesc ticker !

      Recomanzi ceva pe 16" sa mearga bine pe modelul asta ?
      '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

      Comment


      • #4
        jante sau anvelope? daca zici ca ai anvelope noi o sa presupun ca e vorba de jante

        mie imi plac cele de pe Civic Sedan (cele in 5 spite).
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          trimite un link cu modelul de care vorbesti . Mersi
          '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

          Comment


          • #6
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bbo...G1937.JPG.html
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              Sunt misto jantele. Vreo diferenta (de calitate) intre jantele OEM si after market?
              '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

              Comment


              • #8
                mai rezistente cele OEM decat aftermarket. Cel putin pe Civic, asta e un lucru bun
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  In legatura cu spalatorul pentru faruri, am vazut ca exista optiune la modelul nou de Accord pentru dezactivare acestora , sa nu se consume mult lichid de parbriz .
                  Oare se poate instala asa ceva si pe CL7 ? Ma gandesc ca se poate pune un buton langa martorul de VSA .
                  '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                  Comment


                  • #10
                    Din ce am observat spalatorul de faruri porneste doar cand ai rezervorul de lichid parbriz peste 75-80%, in restul din cazuri porneste doar pt geamuri.(nu stiu daca stiai informatia asta, dar te-ar putea scuti de niste cheltuieli
                    I don't care about other cars , i just love my Honda

                    Comment


                    • #11
                      Mai exact nu mai stropeste farurile cand ajunge pe la 25%-30% din capacitatea rezervorului.
                      Eu zic mai degraba sa optezi pentru lichid de parbriz mai ieftin decat sa renunti la spalarea farurilor. Nici nu stii cat te feliciti pe-o vreme nasoala, in special noaptea, dar si ziua sa te vada altii mai bine.
                      _________________________
                      2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by balaurul View Post
                        In legatura cu spalatorul pentru faruri, am vazut ca exista optiune la modelul nou de Accord pentru dezactivare acestora , sa nu se consume mult lichid de parbriz .
                        Oare se poate instala asa ceva si pe CL7 ? Ma gandesc ca se poate pune un buton langa martorul de VSA .
                        Din ciclul nu avem probleme dar hai sa ni le facem...

                        Sunt momente cand nu vrei sa speli farurile, e noapte sa zicem, ar fi greu sa inchidem farurile 1 sec pana cand spalam parbrizul, si eu m-am lovit de aceasta chestiune, voiam sa spal parbrizul sau doar parbrizul si aveam farurile aprinse, ori era drum national ori era noapte, dar niciodata nu mi-a trecut prin cap sa dezactivez aceasta functie, am oprit farurile 1sec 2 maxim si am spalat doar parbrizul... Cat ar costa sa pui o asemenea optiune daca nu exista din fabrica ? Merita ? Dpdv NU !
                        Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                        epitesti.ro
                        anunturi.epitesti.ro

                        Comment


                        • #13
                          Sorin zice bine! Si la civic am problema asta, exact aceeasi rezolvare am gasit-o si eu. N-are sens sa-ti bati capul cu alte solutii
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by S O R I N View Post
                            am oprit farurile 1sec 2 maxim si am spalat doar parbrizul...
                            WTF?! Chiar crezi ca e o idee buna asta?

                            Nu am zis ca vreau neaparat sa fac asta la masina mea, doar mi-am adus aminte de optiune pe noul Accord si chiar ma gandeam ca e un lucru folositor. Just asking...
                            '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                            Comment


                            • #15
                              Sau poti comuta pe faza lunga
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X