Salutare !
Mi-am facut timp, in sfarsit , sa deschid un thread pentru Accord-ul meu '07 , 2.0 AT .
Masina a fost cumparata anul trecut in jurul Craciunului , dupa vreo 2-3 luni de cautari si intalniri cu diversi vanzatori . Am fost cu masina la Asko s-o verific, proprietarul isi facuse toate reviziile si reparatiile acolo ,astfel fiind usor de vazut istoricul, care de altfel nu a continut accidente sau lovituri . Tot ce a trebuit sa schimb au fost 2 bucse si o bieleta de directie . Masina a venit cu cauciucuri de iarna Michelin noi (prima iarna) si de vara tot Michelin (al 2 lea an) . Avea in jur de 111.000km , acum are undeva in jur de 112500km .
Am atasat si cateva poze cu masina inainte de inmatriculare, la Expert Detailing, unde am dus-o pentru o curatare profesionala interior-exterior . Cu toate ca in poze nu se vede, vopseaua este destul de matuita , are si ceva zgarieturi , dar in primavara-vara planuiesc s-o revopsesc in totalitate .
Impresii : dupa cum s-a vazut mai sus nu prea am condus-o suficient ,insa pot spune ca de fiecare data cand ma sui in ea imi place din ce in ce mai mult . Cutia automata e o bijuterie prin Bucuresti, chiar si afara din moment ce te obisnuiesti cum functioneaza . Nu pot sa zic ca am vrut neaparat AT , am cautat un Accord bun cu motorizarea 2.0 si sper sa-l fi gasit !
Are si cateva "bube" pe care incet-incet le voi rezolva : bateria de 45 Ah destul de slaba, pompa de la spalatorul de parbriz mi se pare ca nu are presiune cum trebuie, cureaua de accesorii cam scartaie la pornire dimineata (cei de la Asko mi-au zic ca nu trebuie inca schimbata..) si mici detalii estetice . Oricum, nimic serios momentan , dar imi stau pe creier toata maruntisurile astea .
In primavara ii fac revizia de 120.000km sau 6 ani, am inceput deja sa ma interesez de consumabile, uleiuri, filtre . Tin sa-i multumesc lui "razvan p" pentru sfaturile si recomandarile vis-a-vis de intretinerea acestui model .
Intentionez sa-i aduc urmatoarele imbunatatiri din primavara (daca situatia financiara va permite) : geamuri fumurii, senzori parcare , scut motor din aluminiu, jante pe 17" sau 16" .
In legatura cu jantele pe 17" ar fi o investitie cam mare avand in vedere si schimbarea cauciucurilor ,parca totusi mi-as lua pe 16" sa pastrez cauciucurile existente . Voi ce parere aveti, se merita investitia in jante si cauciucuri pe 17" sau sa-i gasesc unele misto pe 16" ? ma gandesc ca la drumurile noastra sunt si mai comode cele pe 16.. vedem.
Nu stiu ce sa va mai zic, astept intrebari /sfaturi din partea voastra !
Bafta !
Mi-am facut timp, in sfarsit , sa deschid un thread pentru Accord-ul meu '07 , 2.0 AT .
Masina a fost cumparata anul trecut in jurul Craciunului , dupa vreo 2-3 luni de cautari si intalniri cu diversi vanzatori . Am fost cu masina la Asko s-o verific, proprietarul isi facuse toate reviziile si reparatiile acolo ,astfel fiind usor de vazut istoricul, care de altfel nu a continut accidente sau lovituri . Tot ce a trebuit sa schimb au fost 2 bucse si o bieleta de directie . Masina a venit cu cauciucuri de iarna Michelin noi (prima iarna) si de vara tot Michelin (al 2 lea an) . Avea in jur de 111.000km , acum are undeva in jur de 112500km .
Am atasat si cateva poze cu masina inainte de inmatriculare, la Expert Detailing, unde am dus-o pentru o curatare profesionala interior-exterior . Cu toate ca in poze nu se vede, vopseaua este destul de matuita , are si ceva zgarieturi , dar in primavara-vara planuiesc s-o revopsesc in totalitate .
Impresii : dupa cum s-a vazut mai sus nu prea am condus-o suficient ,insa pot spune ca de fiecare data cand ma sui in ea imi place din ce in ce mai mult . Cutia automata e o bijuterie prin Bucuresti, chiar si afara din moment ce te obisnuiesti cum functioneaza . Nu pot sa zic ca am vrut neaparat AT , am cautat un Accord bun cu motorizarea 2.0 si sper sa-l fi gasit !

Are si cateva "bube" pe care incet-incet le voi rezolva : bateria de 45 Ah destul de slaba, pompa de la spalatorul de parbriz mi se pare ca nu are presiune cum trebuie, cureaua de accesorii cam scartaie la pornire dimineata (cei de la Asko mi-au zic ca nu trebuie inca schimbata..) si mici detalii estetice . Oricum, nimic serios momentan , dar imi stau pe creier toata maruntisurile astea .

In primavara ii fac revizia de 120.000km sau 6 ani, am inceput deja sa ma interesez de consumabile, uleiuri, filtre . Tin sa-i multumesc lui "razvan p" pentru sfaturile si recomandarile vis-a-vis de intretinerea acestui model .
Intentionez sa-i aduc urmatoarele imbunatatiri din primavara (daca situatia financiara va permite) : geamuri fumurii, senzori parcare , scut motor din aluminiu, jante pe 17" sau 16" .
In legatura cu jantele pe 17" ar fi o investitie cam mare avand in vedere si schimbarea cauciucurilor ,parca totusi mi-as lua pe 16" sa pastrez cauciucurile existente . Voi ce parere aveti, se merita investitia in jante si cauciucuri pe 17" sau sa-i gasesc unele misto pe 16" ? ma gandesc ca la drumurile noastra sunt si mai comode cele pe 16.. vedem.
Nu stiu ce sa va mai zic, astept intrebari /sfaturi din partea voastra !
Bafta !
Comment