O cautam demult insa a fost sa o gasesc de-abia cu cateva saptamani in urma... Trebuia sa fie neaparat una care la un pret decent (6500 Euro pt. curiosi) sa ofere mai mult decat precedenta Leganza. Am deja facuti cu ea peste 5000 km si considerand ca a trecut de perioada de proba am zis ca merita sa-i dedic un topic. Dotarile sunt suficiente pentru mine (erau suficiente climatronicul, scaunele incalzite, trapa si geamurile electrice): jante aliaj (i-am mai luat un set OEM pt. vara, cele din poze vor ramane pt .iarna), trapa, xenon, proiectoare ceata, ABS, VSA, controlul tractiunii, alarma cu inchidere centralizata, 8 airbag-uri , imobilizator, geamuri electrice cu impuls, oglinzi electrice/incalzite/pliabile, aer conditionat 2 zone, tapiserie piele, sistem audio premium cu 6CD changer si 8 incinte acustice, servo directie progresiva, computer bord, pilot automat, scaune incalzite/reglabile electric, senzori ploaie/lumina, comenzi volan, handsfree bluetooth, etc....
Masina a venit cu jantele standard de aliaj echipate cu gume de vara plus un set de gume de iarna. I-am schimbat imediat toate consumabilele (filtre, lichide) mai putin cele care fusesera schimbate de putin timp (bujii, discuri fata, freon), conform facturilor inmanate de fostul proprietar, in plus fata de acestea discurile pe spate si placutele de frana (Ferodo Premier + Textar), pompa spalare faruri. Urmeaza un set de gume de vara (probabil Dunlop FastResponse 205/55-16), deocamdata mai merg cele pe care le am.
Ca si minusuri, mai punctez faptul ca nu are la capota telescoape ci banala tija iar bateria OEM este de 45 A si 330 A la pornire, care se duce in maximum o saptamana de stat nepornita in garaj (asta pe timp de vara). Drept care i-am luat una bucata baterie pt. diesel (74 Ah, 750 A curent de pornire), am inghesuit-o la fix intre filtrul de aer si far, renuntand la carcasa de plastic a bateriei originale. Curentul absorbit in stand-by este de 220 mA, mai mare decat la orice masina pe care am avut-o.
Masina a venit cu jantele standard de aliaj echipate cu gume de vara plus un set de gume de iarna. I-am schimbat imediat toate consumabilele (filtre, lichide) mai putin cele care fusesera schimbate de putin timp (bujii, discuri fata, freon), conform facturilor inmanate de fostul proprietar, in plus fata de acestea discurile pe spate si placutele de frana (Ferodo Premier + Textar), pompa spalare faruri. Urmeaza un set de gume de vara (probabil Dunlop FastResponse 205/55-16), deocamdata mai merg cele pe care le am.
Ca si minusuri, mai punctez faptul ca nu are la capota telescoape ci banala tija iar bateria OEM este de 45 A si 330 A la pornire, care se duce in maximum o saptamana de stat nepornita in garaj (asta pe timp de vara). Drept care i-am luat una bucata baterie pt. diesel (74 Ah, 750 A curent de pornire), am inghesuit-o la fix intre filtrul de aer si far, renuntand la carcasa de plastic a bateriei originale. Curentul absorbit in stand-by este de 220 mA, mai mare decat la orice masina pe care am avut-o.
Comment