Salutare, lume.
Nou pe-aici. M-am mai uitat in ultimele 7-8 luni, ca de-atunci am "fata", dar abia azi mi-am facut cont.
Din septembrie 2011 sint posesorul unui Accord Executive 2.0 i-VTEC din 2007. E prima mea Honda si-mi promit sa nu fie ultima. 180 000 km, stare tehnica ireprosabila, stare estetica foarte buna (doar citeva zgirieturi pe capota fata de la niste pietricele). Am facut deja cu ea 14 000 km.
Foarte buna masina, nu am mare lucru sa-i reprosez. As opina chiar ca raportul calitate-pret e imbatabil.
Sasiul: tare, ferm. Destui se pling in Europa de fermitatea sasiului. E ok, nu ma deranjeaza deloc, il prefer unui sasiu frantuzesc. In plus imi place ca masina sa fie "vorbareata", adica sa-mi spuna ce am sub roti iar aici fata mea se dovedeste guraliva, si sa-mi transmita in scaun acceleratiile laterale. Imi place mult asta la o masina. E doar o preferinta de pilot, dar nu imi place deloc sa ma simt izolat de drum (directii prea asistate-"linoase" ca la Audi), suspensii si sasie moi. Oricum, dialogul constant pe care-l am cu fata cind ii cer cite ceva mai ales in viraje, dialogul, zic, e cit se poate de agreabil.
Comportament net subvirator. Nu vad o problema cu asta. De cele mai multe ori nu simte nevoia de corectii si in nici un caz nu sint eu pustiul teribilist de pe sosea. Am decuplat VTS-ul si am tras de ea intr-o parcare de Carrefour. Interesant. Dar drumul public nu e circuit (unde cam stii unde e aderenta), iar aderenta veriaza zdravan de drumurile noastre. Asa incit VTS-ul ramine cuplat in permanenta.
Masina am luat-o cu pneuri Dunlop Sp 01 spre ultimul lor sezon dupa gustul meu. Asa incit a fost incaltata de vara cu Michelin PS3 (da' stiu sint cu V nu cu H... si deci masina nu avea nevoie de asa ceva. Poate). Diferenta de pret e mare de tot (35%?) dar in opinia mea se justifica.
Service: fost la Asko pentru revizie. Amabili, prompti (cunosc ei masina mai bine decit mine caci fostul proprietar acolo si-a ingrijit-o si din cite mi-au spus e la fel ca si mine: masina a avut si din partea lui si are si din partea mea cea mai buna ingrijire, piese de fabricanti de top, service mai des decit prevede producatorul, adica la 14-15 000 km).
Lipsuri: navigatia si senzorii de parcare spate. Ca mi-as fi dorit vreo suta de cai in plus e adevarat. Dar atunci nu mai vorbeam despre consumurile astea si in plus, nici cu caii astia nu prea am ce face daca respect viteza legala. Si o cam fac.
E putin cam zgomotoasa, mai mult cu Dunlopurile, mai putin cu PS 3-urile. Si vorbesc despre portiunea aceea de la inceputul A2 care e intr-adevar oribila!
Stres permanent: ca ma lasa computerul pe dinafara
Numai drumuri bune sa aveti
Nou pe-aici. M-am mai uitat in ultimele 7-8 luni, ca de-atunci am "fata", dar abia azi mi-am facut cont.
Din septembrie 2011 sint posesorul unui Accord Executive 2.0 i-VTEC din 2007. E prima mea Honda si-mi promit sa nu fie ultima. 180 000 km, stare tehnica ireprosabila, stare estetica foarte buna (doar citeva zgirieturi pe capota fata de la niste pietricele). Am facut deja cu ea 14 000 km.
Foarte buna masina, nu am mare lucru sa-i reprosez. As opina chiar ca raportul calitate-pret e imbatabil.
Sasiul: tare, ferm. Destui se pling in Europa de fermitatea sasiului. E ok, nu ma deranjeaza deloc, il prefer unui sasiu frantuzesc. In plus imi place ca masina sa fie "vorbareata", adica sa-mi spuna ce am sub roti iar aici fata mea se dovedeste guraliva, si sa-mi transmita in scaun acceleratiile laterale. Imi place mult asta la o masina. E doar o preferinta de pilot, dar nu imi place deloc sa ma simt izolat de drum (directii prea asistate-"linoase" ca la Audi), suspensii si sasie moi. Oricum, dialogul constant pe care-l am cu fata cind ii cer cite ceva mai ales in viraje, dialogul, zic, e cit se poate de agreabil.
Comportament net subvirator. Nu vad o problema cu asta. De cele mai multe ori nu simte nevoia de corectii si in nici un caz nu sint eu pustiul teribilist de pe sosea. Am decuplat VTS-ul si am tras de ea intr-o parcare de Carrefour. Interesant. Dar drumul public nu e circuit (unde cam stii unde e aderenta), iar aderenta veriaza zdravan de drumurile noastre. Asa incit VTS-ul ramine cuplat in permanenta.
Masina am luat-o cu pneuri Dunlop Sp 01 spre ultimul lor sezon dupa gustul meu. Asa incit a fost incaltata de vara cu Michelin PS3 (da' stiu sint cu V nu cu H... si deci masina nu avea nevoie de asa ceva. Poate). Diferenta de pret e mare de tot (35%?) dar in opinia mea se justifica.
Service: fost la Asko pentru revizie. Amabili, prompti (cunosc ei masina mai bine decit mine caci fostul proprietar acolo si-a ingrijit-o si din cite mi-au spus e la fel ca si mine: masina a avut si din partea lui si are si din partea mea cea mai buna ingrijire, piese de fabricanti de top, service mai des decit prevede producatorul, adica la 14-15 000 km).
Lipsuri: navigatia si senzorii de parcare spate. Ca mi-as fi dorit vreo suta de cai in plus e adevarat. Dar atunci nu mai vorbeam despre consumurile astea si in plus, nici cu caii astia nu prea am ce face daca respect viteza legala. Si o cam fac.
E putin cam zgomotoasa, mai mult cu Dunlopurile, mai putin cu PS 3-urile. Si vorbesc despre portiunea aceea de la inceputul A2 care e intr-adevar oribila!
Stres permanent: ca ma lasa computerul pe dinafara

Numai drumuri bune sa aveti
Comment