IO SI EA: '07 Honda Accord 2.0 Executive M/T, Silver Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IO SI EA: '07 Honda Accord 2.0 Executive M/T, Silver Pearl

    Salutare, lume.
    Nou pe-aici. M-am mai uitat in ultimele 7-8 luni, ca de-atunci am "fata", dar abia azi mi-am facut cont.
    Din septembrie 2011 sint posesorul unui Accord Executive 2.0 i-VTEC din 2007. E prima mea Honda si-mi promit sa nu fie ultima. 180 000 km, stare tehnica ireprosabila, stare estetica foarte buna (doar citeva zgirieturi pe capota fata de la niste pietricele). Am facut deja cu ea 14 000 km.
    Foarte buna masina, nu am mare lucru sa-i reprosez. As opina chiar ca raportul calitate-pret e imbatabil.
    Sasiul: tare, ferm. Destui se pling in Europa de fermitatea sasiului. E ok, nu ma deranjeaza deloc, il prefer unui sasiu frantuzesc. In plus imi place ca masina sa fie "vorbareata", adica sa-mi spuna ce am sub roti iar aici fata mea se dovedeste guraliva, si sa-mi transmita in scaun acceleratiile laterale. Imi place mult asta la o masina. E doar o preferinta de pilot, dar nu imi place deloc sa ma simt izolat de drum (directii prea asistate-"linoase" ca la Audi), suspensii si sasie moi. Oricum, dialogul constant pe care-l am cu fata cind ii cer cite ceva mai ales in viraje, dialogul, zic, e cit se poate de agreabil.
    Comportament net subvirator. Nu vad o problema cu asta. De cele mai multe ori nu simte nevoia de corectii si in nici un caz nu sint eu pustiul teribilist de pe sosea. Am decuplat VTS-ul si am tras de ea intr-o parcare de Carrefour. Interesant. Dar drumul public nu e circuit (unde cam stii unde e aderenta), iar aderenta veriaza zdravan de drumurile noastre. Asa incit VTS-ul ramine cuplat in permanenta.
    Masina am luat-o cu pneuri Dunlop Sp 01 spre ultimul lor sezon dupa gustul meu. Asa incit a fost incaltata de vara cu Michelin PS3 (da' stiu sint cu V nu cu H... si deci masina nu avea nevoie de asa ceva. Poate). Diferenta de pret e mare de tot (35%?) dar in opinia mea se justifica.
    Service: fost la Asko pentru revizie. Amabili, prompti (cunosc ei masina mai bine decit mine caci fostul proprietar acolo si-a ingrijit-o si din cite mi-au spus e la fel ca si mine: masina a avut si din partea lui si are si din partea mea cea mai buna ingrijire, piese de fabricanti de top, service mai des decit prevede producatorul, adica la 14-15 000 km).

    Lipsuri: navigatia si senzorii de parcare spate. Ca mi-as fi dorit vreo suta de cai in plus e adevarat. Dar atunci nu mai vorbeam despre consumurile astea si in plus, nici cu caii astia nu prea am ce face daca respect viteza legala. Si o cam fac.
    E putin cam zgomotoasa, mai mult cu Dunlopurile, mai putin cu PS 3-urile. Si vorbesc despre portiunea aceea de la inceputul A2 care e intr-adevar oribila!

    Stres permanent: ca ma lasa computerul pe dinafara

    Numai drumuri bune sa aveti
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

  • #2
    Sa ai noroc de ea!

    Ce echipare / culoare / cutie de viteze are?

    Senzori de parcare ii poti pune after market.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea (desi daca o ai de ceva vreme, i-ai prins afectiune); senzori sunt si la 100 ron+manopera.
      '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
      Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • #5
          Originally posted by ticker View Post
          Sa ai noroc de ea!

          Ce echipare / culoare / cutie de viteze are?

          Senzori de parcare ii poti pune after market.
          A mea e gri perlat, foarte frumos. Cutie in 5 trepte. Dotare Executive.
          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

          Comment


          • #6
            Sa va bucurati la maxim unul de altul !
            Iubesc Bmw-urile.....japoneze ! http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=13001

            Comment


            • #7
              Bine ai venit! Sa aveti parte de kilometri multi fara probleme!
              2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
              2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
              2000 Honda S2000 Berlina Black
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

              Comment


              • #8
                IO SI EA: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Silver Pearl

                Bun, sint pe forum de cind am luat masina, si-am postat sporadic cite ceva. Asa ca hai sa-i fac profil.
                Masina luata second hand in stare tehnica impecabila si stare optica foarte buna (3 zgirieturi pe capota si geamul proiectorului de ceata dreapta crapat). Luata, dusa la Asko, schimbat lichide (ulei, diferential, cutie de viteze), verificat suspensie, geometrie de directie, toate alea. Impecabila. Intr-adevar fostul proprietar a tinut-o foarte bine in pofida numarului zdravan de km pe care i-a facut. Si el ca si mine e cu revizii mai dese decit zice cartea (eu le fac sub 15 000 km).
                Am schimbat intre timp discurile si placutele de frina (cu ATE), cilindrul master si lichidul fireste (tot ATE). Foarte buna miscarea. In combinatie cu Michelinurile PS 3 dau rezultat. Daca folosesc si cutia de viteze cind frinez cam trebuie sa ma uit si in retrovizor de teama sa nu fiu lovit din spate .
                Am folosit 2 ani ulei Castrol Magnatec 5W40 pina acum cind la Asko mi-au pus Texaco 5W40 pe care am inceput sa-l prefer.
                Schimbat stergatoarele cu Valeo. Bun.
                Am luat ceva pe jos si a trebuit sa schimb contraaripa stinga fata. Ocazie cu care Dorelul de la AutoKlass Ploiesti a reusit sa-i si zgirie putin spoilerul. Deci AutoKlass Ploiesti "compania non grata" la mine (de parca n-as fi stiut de atitudinea reprezentantelor Mercedes...).
                Anul trecut am urcat-o in Padis (drumul nu era inca facut, urcat foarte incet in viteza 1, rareori a 2 a, a consumat 22% pe urcare) si-am "reusit" sa ating ornamentul dreapta, cel de sub usi. 2 zgirieturi lungi. E de plastic, nu-mi fac probleme, desi la viteze de peste 150 parca face zgomot. Nu stiu daca de-acolo e, poate e legat de curgerea aerului pe sub masina. N-am reusit sa ma dumiresc inca.
                Am luat anul trecut linga Reghin o groapa galeata la vreo 40 la ora. O bubuitura de-am zis ca s-a spart ceva pe-acolo. Macar janta. Pe naiba, dusa la Asko, verificat, n-are nimic, e construita ca un tanc. Aveam Goodrich-urile de iarna pe ea. Cauciuc taiat. Reparat, fara probleme.
                Acum 3 saptamini m-a lasat bluetooth-ul, mincindu-mi si bateria cu ocazia asta. Deci l-am deconectat.
                In parcare un Logan albastru m-a frecat la iesire pe plasticul spate. A sarit vopseaua pe vreo 10 cm patrati. O voi vopsi atunci cind voi si pune senzori de parcare. Chiar trebuie, nu vad nimic in spate cind parchez.

                Spal masina foarte des, la spalatorii manuale, imi place sa fie curata. Inauntru o aranjez eu, imi place. Pe piele Turtlewax, arata foarte bine. Chederele cu Sonax. Nu ca ar fi nevoie dar incerc astfel sa scap de un greier pe care nu prea pot sa-l localizez. Parca macaraua de la portbagaj in dreapta. Parca.

                Service: Asko. Foarte multumit.
                Benzine: le-am luat la rind. Acum Petrom si Patriciu. Parca Patriciu ii convine mai tare desi asta e atit de subiectiv incit nu prea cred ca merita discutat.

                Este prima mea Honda si cu siguranta nu ultima. Am facut 60 000 km in 2 ani si toti de placere. Deseori fac o buna tura de pilotaj pe traseul Ploiesti-Cheia-Sacele-Oituz-Sacele-Siriu-Ploiesti. Am arici la radare asa incit stau cuminte, ma depasesc si TIR-uri prin sate, da, eu sint ala care merge cu 55 km/h, nu-i problema, insa pe serpentine pulverizez tot ce misca. Bun uneori mi-as dori 100 de cai in plus sub piciorul drept. Indeosebi de cind am fost depasit pe Comarnic in sus de un Accord Type S Dark Mocha
                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                Comment


                • #9
                  Ieri i-am facut un polish de faruri. La Expert Detailing.
                  Nu era neaparata nevoie dar se vede diferenta. Pus folie, fireste. Sint foarte curios cum va rezista in timp.

                  Acum ma uit pe piata dupa becuri LED. Vreau sa schimb toate becurile exterioare mai putin cele de faruri. E un lucru pe care pot sa-l fac singur, cu ceva chinuiala la pozitiile fata (demontat partial aparatori), in rest e foarte usor. Ramine de vazut cite scurt circuite voi provoca
                  "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                  Comment


                  • #10
                    Azi am mers s-o incalt de iarna. Lasasem la hotelul de anvelope BF Goodrich-urile. Imi ridica masina, demonteaza rotile, scot pneurile si astept. 30'. O ora. O ora jumate. Pina la urma vine sefu' si-mi zice ca nu-mi gasesc pneurile.
                    Mi-o incalta iar cu cele de vara si plec, ei urmind sa le mai caute. Acum, seara, m-au sunat conform intelegerii: nu le gasesc imi dau ei altele (de la ei le si luasem). Abia astept ziua de miine! )))))
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • #11
                      Tare rau asta! Lasa-le si pe cele de vara, poate te faci cu un nou set. Romanica, tara tuturor posibilitatilor! 😭

                      Sent from my GS 4
                      Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

                      Comment


                      • #12
                        Sa verifici dot-ul anvelopelor. Pentru orice eventualitate.
                        Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                        Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                        Comment


                        • #13
                          Azi mi-au spus ca le mai cauta si ca ma suna catre seara pentru miine. Deocamdata ma distreaza treaba asta insa miine s-ar putea sa merg cu avocatul.
                          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                          Comment


                          • #14
                            In alta tara de ieri aveai cauciucuri noi si cele de vara ti le depozitau pe gratis cu scuzele de rigoare.





                            Sent from my GS 4
                            Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

                            Comment


                            • #15
                              Tocmai au incaltat-o cu acelasi tip de anvelopa. BF-Goodrich G Force. Noi, pe cheltuiala lor, fireste. Si cu scuzele de rigoare. Se poate si la noi!
                              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                              Comment

                              Working...
                              X