CHIRIL: '04 Honda Accord 2.0i M/T, Dark Grey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mai intrebat pe ici colea, e posibil sa fie cilindrul receptor de ambreiaj, care se afla deasupra cutiei, sa mai verific nivelul de lichid de frana si ce mai e pe acolo.
    Constatare la service honda 116 ron cu tva (doar constatare vizuala) offf (exista speranta, honda nord au constatare gratuita), nu cred ca stiu vreun service care ar cere bani pentru constatare vizuala. Lumea in zilele noastre incearca sa ademeneasca clientul in service, cu o constatare gratuita te poti face cu multi clienti.
    Last edited by chiril; 13-10-14, 10:54.
    Honda Accord 2.0i 2004 M/T Gallery

    Ofer diverse servicii IT

    Comment


    • Uitasem de acel cilindru; ar putea fi, īntr-adevăr.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Īntr-adevăr, dar după experienta mea, dacă sunt pierderi din circuit ar trebui sa īți scadă din rezervor, dar dacă sunt minore e greu de observat.
        PS: sănătate multa BM.

        Sent from my nexus 7 using Tapatalk
        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

        Comment


        • Pierderile cred ca sunt semnificative, pata este destul mare (de la imbinarea cutiei cu motorul, se intinde spre capatul cutiei si apoi se prelinge in jos pe verticalul cutiei) si a aparut recent. Rezervorul de ambreiaj este destul de mic si este la jumatate (intre min si max), pacat ca nu mai tin minte cat era inainte.

          Prin august am zis sa incerc benzina de lukoil ecto 98, vreau sa zic ca motorul a mers ireprosabil, tragea foarte liniar, de la ture mici. Imediat ce am pus omv 95 a disparut acest comportament, la o acceleratie din ture mici se simtea ca nu prea vrea sa traga si astepta ture mai mari.
          Honda Accord 2.0i 2004 M/T Gallery

          Ofer diverse servicii IT

          Comment


          • Am ajuns la 201.000 km, sper ca am adus zapada in Bucuresti dupa calatorie.
            Attached Files
            Honda Accord 2.0i 2004 M/T Gallery

            Ofer diverse servicii IT

            Comment


            • Referitor la problema cu senzorul rupt in cutie a lui "chiril" la fel am patit si eu dupa schimbul kitului de ambreiaj. Inainte sa intru in service nu am avut nici o problema doar pedala de ambreiaj era mai tare si am decis sa ii fac schimbul. Apoi au inceput sa curga problemele si nu stiu daca au legatura intre ele. Cei de la service s-au dat cotiți absolvindu-se de toate cele aparute. Dupa schimbarea kitului de ambreiaj am plecat sa fac un test cu masina si atunci au inceput sa imi apara check engine-ul, limitare de rpm la 4000, relanti la 600rpm aproape ca se opreste, a cazut acul la vitezometru cand s-a rupt capu la senzor imediat toate dupa ce am accelerat la 100m de usa serviceului. M-am intors la ei si dadeau din umeri panicati. Nici eu nu am putut gasi o explicatie logica pentru cele intamplate poate daca aveam mai multa experienta puteam sa ma justific dar pana acum nu am avut probleme de genul. Masina are 137mii fara accidente...ciudata e coincidenta pe care am gasito cu senzorul rupt dupa schimbul kitului de ambreiaj. Si mai interesant e ca nu au gasit partea rupta in cutie...specificand ca s-a maruntit si ca arata bine inauntru pinioanele...am schimbat si uleiul din cutie si nu au gasit nimic...totusi nu am probleme la schimbarea vitezelor dar ma gandesc pe viitor sa nu apara alte probleme generate de ruptura senzorului.
              In concluzie...problemele descrise mai sus au legatura intre ele? Se vor rezolva odata cu inlocuirea senzorului?

              Comment

              Working...
              X