SINDROM: '06 Honda Accord 2.4 Executive, Graphite Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SINDROM: '06 Honda Accord 2.4 Executive, Graphite Pearl

    Pana la urma am ajuns si la tourer, dar nu acela pe care mi-l doream acum 4 ani de zile.
    Asadar, masina este un accord CM2, 2.4 k24a3, momentan cu 195k km in bord, cumparata de la reprezentanta din Olanda cu un singur proprietar innainte la ~165.000km
    Echipare executive dar spre deosebire de cele din Ro asta nu are navigatie. Nu ca ar fi ceva in minus pt ca oricum era degeaba. Nici la accordul precedent nu am folosit-o .

    Achizitia a fost o adevarata aventura, pentru ca hondele in Olanda sunt pasari rare mai ales ca vroiam 2.4 fie typeS fie executive.

    Ca si investitii nu sunt foarte multe dar:
    - tot ce tine de directie, frane si suspensie a fost schimbat in vara
    - evacuarea de la Y incolo schimbate. Tobele no drone sunt de la o firma din Olanda- SRS. Aici a fost o aventura pt ca initial le-am pus in Ro, dar din lipsa de timp nu am stat sa vad si cum se aud. Asadar tobele initiale cu un drone de zile mari la 2800-3500rpm mi-a spart creierii 2200km.
    - intake (filtru in cutie K&N) + plus resonatorul eliminat si facut un fel de teava sa-si traga aer de jos
    - softul e facut tot aici in Olanda. In mare parte e asemanator cu cel de la SegeBo/Dinoc

    Urmeaza:
    - headerele de la SergeBo +cat 200cells(sunt prin vama de 4 sapt)
    - refacut softul
    - coilovere BC Racing BR-RS - sper sa fie compatibile cu reglajele de la xenon
    - jante OZ ultraleggera 18" - astea pe la primavara montate ca deh, mai un munte mai prin Germania si acolo nu stii niciodata cand vine zapada.

    Long term:
    - revopsire totala
    - posibil turbo kit

    Overall masina e foarte faina, exceptie designul partii din spate cu care m-am mai obisnuit dar nu pot spune ca este ceva extraordinar. Fata de sedan se simte putin diferit si datorita faptului ca suspensia spate e diferita, DAR porbagajul este mai mult decat suficient. Pe scurt, 2 adulti plus 2 copiii mici 4 si 5 ani, mers la munte am reusit sa umplem doar jumate de porbagaj.

    la adaugat poze sunt intr-o mare eroare. O sa mai incerc pe seara
    Last edited by Sindrom; 01-12-21, 11:57.
    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

  • #2
    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

    Comment


    • #3
      Sa te poarte sanatos! Pune si tu niste poze (nu stiu ce-i cu link-ul ala, dar nu incarca ceva).
      Cum sunt procedurile de inregistrare a modificarilor prin Olanda?
      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

      Comment


      • #4
        Nu e mare taraboi cu modificarile, tre sa ai 4 jante/anvelope la fel, rotile sub aripi si cam aia e. Iar la motor atata timp cat ramai in aceeasi capacitate cilindrica, poti sa pui orice.
        La evacuare mai tre sa ai cat min 200celule. Aici e putin dubios ca de ex cat 200cells de la magnaflow nu trece apk-ul (itpul olandez).

        Cat despre poze..."PHP Error: The function exec() has been disabled."
        Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
        Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

        Comment


        • #5
          Am inteles.. pare simplu aparent.
          Rotile complet, sau doar banda de rulare? Intreb de curiozitate, ca la nemti doar banda se rulare a anvelopei trebuie sa fie acoperita (sub aripa sau extensie).

          insa dupa.. este poveste mai lunga, in functie de ce acte poti prezenta. Si toate modificarile se testeaza ca si ansamblu total. Si atunci trebuie mereu putina atentie ce si cum combini.
          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

          Comment


          • #6
            E o zona gri, dar pe strada foarte rar spre deloc se verifica ceva (doar la intalniri mai gasesti filtre)
            Ideea e ca atata timp cat trece apk-ul masina e ok.
            Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
            Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

            Comment


            • #7
              Am ajuns destul de repede la 200k si neasteptat avand in vedere ca am luat-o pt km putini acum un an jumate.

              Au ajuns si headerele+cat-ul si suspensia vine azi.
              Trebuie acum sa vedem cand le montez

              Intre timp cateva poze:

              https://ibb.co/c2j1726
              https://ibb.co/4VfhzvW
              https://ibb.co/qRH2sQK

              honda​​​​​​​
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment

              Working...
              X