Pana la urma am ajuns si la tourer, dar nu acela pe care mi-l doream acum 4 ani de zile.
Asadar, masina este un accord CM2, 2.4 k24a3, momentan cu 195k km in bord, cumparata de la reprezentanta din Olanda cu un singur proprietar innainte la ~165.000km
Echipare executive dar spre deosebire de cele din Ro asta nu are navigatie. Nu ca ar fi ceva in minus pt ca oricum era degeaba. Nici la accordul precedent nu am folosit-o .
Achizitia a fost o adevarata aventura, pentru ca hondele in Olanda sunt pasari rare mai ales ca vroiam 2.4 fie typeS fie executive.
Ca si investitii nu sunt foarte multe dar:
- tot ce tine de directie, frane si suspensie a fost schimbat in vara
- evacuarea de la Y incolo schimbate. Tobele no drone sunt de la o firma din Olanda- SRS. Aici a fost o aventura pt ca initial le-am pus in Ro, dar din lipsa de timp nu am stat sa vad si cum se aud. Asadar tobele initiale cu un drone de zile mari la 2800-3500rpm mi-a spart creierii 2200km.
- intake (filtru in cutie K&N) + plus resonatorul eliminat si facut un fel de teava sa-si traga aer de jos
- softul e facut tot aici in Olanda. In mare parte e asemanator cu cel de la SegeBo/Dinoc
Urmeaza:
- headerele de la SergeBo +cat 200cells(sunt prin vama de 4 sapt)
- refacut softul
- coilovere BC Racing BR-RS - sper sa fie compatibile cu reglajele de la xenon
- jante OZ ultraleggera 18" - astea pe la primavara montate ca deh, mai un munte mai prin Germania si acolo nu stii niciodata cand vine zapada.
Long term:
- revopsire totala
- posibil turbo kit
Overall masina e foarte faina, exceptie designul partii din spate cu care m-am mai obisnuit dar nu pot spune ca este ceva extraordinar. Fata de sedan se simte putin diferit si datorita faptului ca suspensia spate e diferita, DAR porbagajul este mai mult decat suficient. Pe scurt, 2 adulti plus 2 copiii mici 4 si 5 ani, mers la munte am reusit sa umplem doar jumate de porbagaj.
la adaugat poze sunt intr-o mare eroare. O sa mai incerc pe seara
Asadar, masina este un accord CM2, 2.4 k24a3, momentan cu 195k km in bord, cumparata de la reprezentanta din Olanda cu un singur proprietar innainte la ~165.000km
Echipare executive dar spre deosebire de cele din Ro asta nu are navigatie. Nu ca ar fi ceva in minus pt ca oricum era degeaba. Nici la accordul precedent nu am folosit-o .
Achizitia a fost o adevarata aventura, pentru ca hondele in Olanda sunt pasari rare mai ales ca vroiam 2.4 fie typeS fie executive.
Ca si investitii nu sunt foarte multe dar:
- tot ce tine de directie, frane si suspensie a fost schimbat in vara
- evacuarea de la Y incolo schimbate. Tobele no drone sunt de la o firma din Olanda- SRS. Aici a fost o aventura pt ca initial le-am pus in Ro, dar din lipsa de timp nu am stat sa vad si cum se aud. Asadar tobele initiale cu un drone de zile mari la 2800-3500rpm mi-a spart creierii 2200km.
- intake (filtru in cutie K&N) + plus resonatorul eliminat si facut un fel de teava sa-si traga aer de jos
- softul e facut tot aici in Olanda. In mare parte e asemanator cu cel de la SegeBo/Dinoc
Urmeaza:
- headerele de la SergeBo +cat 200cells(sunt prin vama de 4 sapt)
- refacut softul
- coilovere BC Racing BR-RS - sper sa fie compatibile cu reglajele de la xenon
- jante OZ ultraleggera 18" - astea pe la primavara montate ca deh, mai un munte mai prin Germania si acolo nu stii niciodata cand vine zapada.
Long term:
- revopsire totala
- posibil turbo kit
Overall masina e foarte faina, exceptie designul partii din spate cu care m-am mai obisnuit dar nu pot spune ca este ceva extraordinar. Fata de sedan se simte putin diferit si datorita faptului ca suspensia spate e diferita, DAR porbagajul este mai mult decat suficient. Pe scurt, 2 adulti plus 2 copiii mici 4 si 5 ani, mers la munte am reusit sa umplem doar jumate de porbagaj.
la adaugat poze sunt intr-o mare eroare. O sa mai incerc pe seara
Comment