Dupa indelungi dezbateri si analize, mi-am luat un Accord. Poate mai devreme decat trebuia. Insa imi place masina.
Este un CL7 in echipare SSE, printre ultimele bucati vandute in Romania. Cel putin asta mi s-a spus.
Masina am luat-o la 12.000km, la pachet cu mirosul de masina noua. Acum are 15.000km si este impecabila. Oare e recordul de rulaj ptr SSE pe forum?
Un dobitoc i-a lasat recent un semn pe portiera. Probabil are usa in panta si e mai protovan de fel. Altfel, nimic serios.
Eram indecis intre CL7 si CL9, intrucat gasisem unul dupa ce luasem CL7-ele. Probabil inca mai e la vanzare pe autovit. M-a mai linistit lumea, cu multumiri lui Rumburak si RazvanP. Multumiri si lui BlackMagic pentru sfaturi.
Sper sa nu-mi para rau dupa CL9.
La anul as vrea sa umblu la admisie si evacuare. Inca nu m-am acomodat cu suspensiile, eu venind de pe o masina mica - desi barcuta, simteam ca o controlez si o pot redresa daca se intampla ceva (n-avea ESP etc). Cu Accord-ul nu am aceeasi senzatie, desi are ESP, suspensie sport - n-am incercat sa fortez nota.
I-as pune si folie, insa tenta deschisa pentru protectie solara si un pic de intimitate. Pe masina precedenta aveam folie foarte inchisa si parca n-as mai repeta experienta.
In primavara i-as face si atinfonare in usi. Asadar, voi apela la voi pentru sfaturi si recomandari.
Pana ma dumiresc eu care este treaba cu pozele:
Interiorul
Exteriorul
Ieri
(consumul pe Craiova-Bucuresti; un pic de plimbare prin Craiova plus drumul spre casa, condus temperat)
Este un CL7 in echipare SSE, printre ultimele bucati vandute in Romania. Cel putin asta mi s-a spus.
Masina am luat-o la 12.000km, la pachet cu mirosul de masina noua. Acum are 15.000km si este impecabila. Oare e recordul de rulaj ptr SSE pe forum?
Un dobitoc i-a lasat recent un semn pe portiera. Probabil are usa in panta si e mai protovan de fel. Altfel, nimic serios.
Eram indecis intre CL7 si CL9, intrucat gasisem unul dupa ce luasem CL7-ele. Probabil inca mai e la vanzare pe autovit. M-a mai linistit lumea, cu multumiri lui Rumburak si RazvanP. Multumiri si lui BlackMagic pentru sfaturi.
Sper sa nu-mi para rau dupa CL9.
La anul as vrea sa umblu la admisie si evacuare. Inca nu m-am acomodat cu suspensiile, eu venind de pe o masina mica - desi barcuta, simteam ca o controlez si o pot redresa daca se intampla ceva (n-avea ESP etc). Cu Accord-ul nu am aceeasi senzatie, desi are ESP, suspensie sport - n-am incercat sa fortez nota.
I-as pune si folie, insa tenta deschisa pentru protectie solara si un pic de intimitate. Pe masina precedenta aveam folie foarte inchisa si parca n-as mai repeta experienta.
In primavara i-as face si atinfonare in usi. Asadar, voi apela la voi pentru sfaturi si recomandari.
Pana ma dumiresc eu care este treaba cu pozele:
Interiorul
Exteriorul
Ieri
(consumul pe Craiova-Bucuresti; un pic de plimbare prin Craiova plus drumul spre casa, condus temperat)
Comment