`04 Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • `04 Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive

    Salutare tuturor,

    Desi o fac cu intarziere, am zis sa scriu si eu despre baiatul asta. Am facut cunostinta cu el acum vreo 5 ani cand l-am condus de la Bucuresti de la Timisoara, dar la momentul respectiv nu era de vanzare si eu nu visam financiar la asa ceva.

    Acum 1 an jumate a intrat in posesia mea

    Am facut trecerea de la un Renault Megane 1.5 dci la aceasta nebunie si nu regret nimic, chiar daca am asigurarea cu 50% mai mare, consum dublu, impozit inzecit )

    Are 350k dar merge foarte bine. Am decis sa o achizitionez pt ca sunt innebunit dupa acest model si aveam nevoie de putina fiabilitate in viata mea. Am suferit foarte mult cu "Francezul".
    A avut un singur proprietar din 2004 pana in 2018 care stiu ca a avut foarte mare grija de ea. Cutia schimba perfect, uleiul fiind schimbat la fiecare 50K si dupa 250k la fiecare 25k.

    De la achizitie am schimbat cateva piese, majoritatea datorita vechimii/uzurii.

    -electromotor
    -acumulator
    -1 bobina inductie
    - garnitura capac motor
    - simering cutie
    - curatat si resigilat baie ulei

    Fostul proprietar i-a adus imbunatatiri:

    - antifonare usi + upgrade sistem audio
    - schimbat piese volan + fete de usi
    - admisie si evacuare AEM
    - Serpisori DC Sports
    - Spoiler Acura TSX

    Eu i-am adaugat doar niste folii si o interfata Usb/Aux.

    Pt moment am facut doar 18k cu ea, dar vreau sa fac cat mai multi. e o placere sa o conduc si in oras si afara.
    Nu stiu daca trebuia sa scriu ceva in plus sau in minus asa ca ma opresc aici

    Stima,
    Bogdan

  • #2
    Salut, cum ti se par preturile la piese si manopera? Prin comparatie cu Renault-ul de exemplu.

    Comment


    • #3
      Salut, piesele de origine sunt clar mai scumpe și din păcate cele mai multe doar așa se găsesc. 1L de ulei de cutie ATF original Honda face cat 3L de ulei generic. Nu mi se pare diferență, plus că Honda nu se prea strica . La manopera nu am sesizat diferențe, dar am și schimbat service-urile pt că deh' nu oricine se baga la japoneze. Am 2 la care merg, unul pt electric sau electronic și chestiuni specifice de Honda și un service foarte bine dotat cu băieți experimentați pt mecanice mai complexe.

      Comment


      • #4
        arata foarte bine pentru varsta ei motorul duce linistit 1 mil km, problemele incep sa apara prin alte parti ... niste roti putin mai mari ar imbunatatii aspectul si daca tot ai admisie si evacuare pune si softul de la Dinoc sa fie bucuria si mai mare

        R 42659 - Milano Red Ep3

        Comment


        • #5
          Salut, Multumim de aprecieri. Da, fostul proprietar a avut mare grija de ea si incerc si eu la fel cochetez cu ideea unor jante pe 17, dar din pacate costurile sunt prea mari pt ce cash flow dispun acum(luand in calcul si cauciucurile). Deja am luat legatura cu Dinoc, dar la fel, daca adaug costul drumului din Timisoara si inapoi la costul reflash-ului, mi se cam dezumfla rotile ... sper totusi sa reusesc intr-un viitor apropiat.

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Baiatul asta sta cam mult prin parcare de cand a venit pandemia, eu lucrand de acasa si am decis sa ii gasesc o casa noua.
            Am incercat sa fac un nou topic la Vanzari Accord dar ori e dezactivata optiunea, ori nu vad eu bine.
            Stiti voi ceva ?
            Multumesc
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X