Ciudatenie incalzire Accord 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudatenie incalzire Accord 2008

    Salutare. Am cumparat un Accord 2.2 I-CTDI 140cp din 2008 si am o problema cu incalzirea. Masina are clima dual-zone iar daca setez potentiometrele de la clima pe 22 grade sofer/pasager exista o diferenta de 10 grade aprox intre fantele de aer de pe consola centrala. Am verificat motorasele ce actioneaza deflectoarele de aer si totul pare sa functioneze cum trebuie. Am facut si o curatare la radiatorul de incalzire cu o pompa de recriculare vreo 30min iar apa a ramas curata. Robinetul de caldura functioneaza. Aveti vreo idee unde ar fi problema? A mai intalnit cineva astfel de comportament? Multumesc!

  • #2
    Eu am o problema similara la un Accord 2.0 2007 in sensul ca pe partea soferului nu baga aer cald...sau oricum nu atat de cald ca in partea stanga. Cand e vorba de rece este ok, nu m a deranjat prea tare si nici n am verificat nimic in sensul asta.

    Comment


    • #3
      Am raspuns colegului ravram pe aria cu probleme Accord cu referire la diferentele de caldura stg-dr. Se pare ca e o problema comuna a mai multor modele Honda. La o simpla cautare cu unchiul goagal o sa gasiti mai ales pe forumuri din US.
      ravram: zice ca ar fi niste senzori de temperatura pe sub bord, e plauzibila treaba avind dual clima daca unul din ei da citire eronata si caldura data pe ambele parti va fi diferita, daca poti seta separat pe zone incearca sa reglezi temperatura mai mare pe zona mai rece si vezi daca se egalizeaza...
      taribo: n ai decat sa incerci ce a facut si colegul ravram

      Comment


      • #4
        Originally posted by robertina1924 View Post
        Am raspuns colegului ravram pe aria cu probleme Accord cu referire la diferentele de caldura stg-dr. Se pare ca e o problema comuna a mai multor modele Honda. La o simpla cautare cu unchiul goagal o sa gasiti mai ales pe forumuri din US.
        ravram: zice ca ar fi niste senzori de temperatura pe sub bord, e plauzibila treaba avind dual clima daca unul din ei da citire eronata si caldura data pe ambele parti va fi diferita, daca poti seta separat pe zone incearca sa reglezi temperatura mai mare pe zona mai rece si vezi daca se egalizeaza...
        taribo: n ai decat sa incerci ce a facut si colegul ravram
        Daca setez la sofer MAX HI si la passager 24 atunci se egalizeaza temperatura. Dar daca setez ambele zone pe MAX HI exista diferenta. Senzori am cautat si eu dar nu am gasit decat cel de la evaporator care este localizat deasupra motorasului care regleaza temperatura pe partea soferului si cel de la temperatura interioara care este in acel grilaj deasupra contactului pe ornamentul care acopera ceasurile de bord dar am inteles ca acel senzor este pentru A/C.

        Comment


        • #5
          Nu exista senzori pentru stanga/dreapta, e doar unul singur in habitaclu. Pe mai toate forumurile din afara problema e de la clapeta/motoras care regleaza amestecul de aer rece/cald. E undeva deasupra pedalei de acceleratie pentru partea stanga.

          Comment


          • #6
            Originally posted by taribo View Post
            Nu exista senzori pentru stanga/dreapta, e doar unul singur in habitaclu. Pe mai toate forumurile din afara problema e de la clapeta/motoras care regleaza amestecul de aer rece/cald. E undeva deasupra pedalei de acceleratie pentru partea stanga.
            Acel motor l-am demontat si am actionat manual clapeta aceea si se misca usor, nu agata sau ceva, Iar pe partea dreapta am setat din potentiometru MAX HI. Si tot exista diferenta aceea.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ravram View Post

              Acel motor l-am demontat si am actionat manual clapeta aceea si se misca usor, nu agata sau ceva, Iar pe partea dreapta am setat din potentiometru MAX HI. Si tot exista diferenta aceea.
              Acelasi lucru l am facut si eu cu motorasul de amestec aer cald/rece, am schimbat si cu mana clapetele, acelasi rezultat. Singura varianta care ramane in picioare este infundarea partiala a caloriferului. Chiar daca ai facut acea spalare e posibil depunerile sa fie mai puternice si sa nu le fi curatat
              Am vazut intr un clip cum cineva a folosit o solutie CLR(calcium, lime, residuu) care zice se e mai buna ca otetul sau alte solutii de genul...
              La mine treaba e mai usoara fiind intr o zona in care iarna cea mai rece temperatura e de 15-16 grade dimineata cateva zile.

              Comment


              • #8
                Acel calorifer serveste caldura pentru ambele zone, deci daca ar fi infundat nu ar fi caldura in ambele zone, nu doar intr-una dintre ele.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by robertina1924 View Post

                  Acelasi lucru l am facut si eu cu motorasul de amestec aer cald/rece, am schimbat si cu mana clapetele, acelasi rezultat. Singura varianta care ramane in picioare este infundarea partiala a caloriferului. Chiar daca ai facut acea spalare e posibil depunerile sa fie mai puternice si sa nu le fi curatat
                  Am vazut intr un clip cum cineva a folosit o solutie CLR(calcium, lime, residuu) care zice se e mai buna ca otetul sau alte solutii de genul...
                  La mine treaba e mai usoara fiind intr o zona in care iarna cea mai rece temperatura e de 15-16 grade dimineata cateva zile.
                  Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a zis ca a mai facut o data figura asta, doar ca atunci era invers. pe partea soferului era ok temperatura si la pasager diferenta de 5 grade ( tot la incalzire ). Dar a descoperit dupa ca acel cui de la motoras era sarit de pe sina si l`a pus inapoi, iar de cand a facut miscarea asta a ramas problema care v-am descris`o mai sus. Deci tind sa cred ca acele motorase trebuie calibrate in vreun fel. Caloriferul l-am gasit la 2100lei, dar nu l-as cumpara doar ca sa " incerc ". e o suma totusi mare...

                  Comment


                  • #10
                    N ai de ce sa cumperi asa ceva, daca ar avea o problema s ar manifesta la ambele zone.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by closchkutza View Post
                      Acel calorifer serveste caldura pentru ambele zone, deci daca ar fi infundat nu ar fi caldura in ambele zone, nu doar intr-una dintre ele.
                      Si logica mea imi spunea acelasi lucru dar am citit destule topicuri pe la americani in care spuneau ca au rezolvat problema prin spalarea/suflarea caloriferului, lucru care li s a facut chiar si la service Honda. Ca ar fi ceva depuneri partiale, s ar forma ceva gen cristale din cauza antigelului, problema cunoscuta si intalnita pe mai CRV si Accord cel mai des. Ma gandesc ca ar fi posibil sa ramana ceva in vreun colt al caloriferului si sa fie afectata doar o parte...

                      Comment


                      • #12
                        Ai un singur radiator de racire (evaporator), tot unul pentru incalzire si un singur traseu de admisie a aerului in cabina. Daca unul dintre radiatoare e busit, efectul este global. Cel mai probabil priblema vine de la voletii de amestec pentru fiecare zona si servomotorasele aferente. Verificati ca ambele sunt functionale inainte sa va aruncati la demontat bordul si / sau alte operatiuni costisitoare. Au fost testate servomotorasele? Ca degeaba se misca voletul liber daca nu mai are cine sa-l miste.

                        Later edit: am studiat si eu un pic problema si intr-adevar, se pare ca pentru unii problema a fost data de nisip adunat in radiatorul din cabina. Daca toate verificarile de mai sus nu identifica defectul, eu as incerca o curatare a caloriferului din masina, dupa metoda descrisa in TSB-ul de la CRV.
                        closchkutza
                        Senior Member
                        Last edited by closchkutza; 26-01-20, 20:40.

                        Comment


                        • #13
                          Masina mea are AC manual si nu e dual zone. Servomotorasul e verificat si clapetele la fel. Nefiind clima automata treaba e foarte simpla. Spalarea si suflarea radiatorului de incalzire nu necesita demontare, se face din compartimentul motor prin deconectarea furtunelor de tur si retur chiar imediat de langa panoul de separare. Chiar ma gandeam sa incerc, nu poate dauna cu nimic chiar daca nu va avea efect dar mi a fost lene sa ma duc dupa furtune si fitinguri potrivite, dupa cum spuneam la clima care este aici n am nevoie de mai mult de cateva dimineti pe an sa dau putin pe cald.

                          Comment


                          • #14
                            Toata lumea a vorbit de spalare pentru varianta cu clima pe doua zone...de asta a aparut si problema celui care a initiat topicul.

                            Comment


                            • #15
                              O sa verific maine toate motorasele si revin cu rezultatele.

                              Comment

                              Working...
                              X