Salutare. Am cumparat un Accord 2.2 I-CTDI 140cp din 2008 si am o problema cu incalzirea. Masina are clima dual-zone iar daca setez potentiometrele de la clima pe 22 grade sofer/pasager exista o diferenta de 10 grade aprox intre fantele de aer de pe consola centrala. Am verificat motorasele ce actioneaza deflectoarele de aer si totul pare sa functioneze cum trebuie. Am facut si o curatare la radiatorul de incalzire cu o pompa de recriculare vreo 30min iar apa a ramas curata. Robinetul de caldura functioneaza. Aveti vreo idee unde ar fi problema? A mai intalnit cineva astfel de comportament? Multumesc!
Ciudatenie incalzire Accord 2008
Collapse
X
-
Am raspuns colegului ravram pe aria cu probleme Accord cu referire la diferentele de caldura stg-dr. Se pare ca e o problema comuna a mai multor modele Honda. La o simpla cautare cu unchiul goagal o sa gasiti mai ales pe forumuri din US.
ravram: zice ca ar fi niste senzori de temperatura pe sub bord, e plauzibila treaba avind dual clima daca unul din ei da citire eronata si caldura data pe ambele parti va fi diferita, daca poti seta separat pe zone incearca sa reglezi temperatura mai mare pe zona mai rece si vezi daca se egalizeaza...
taribo: n ai decat sa incerci ce a facut si colegul ravram
Comment
-
Originally posted by robertina1924 View PostAm raspuns colegului ravram pe aria cu probleme Accord cu referire la diferentele de caldura stg-dr. Se pare ca e o problema comuna a mai multor modele Honda. La o simpla cautare cu unchiul goagal o sa gasiti mai ales pe forumuri din US.
ravram: zice ca ar fi niste senzori de temperatura pe sub bord, e plauzibila treaba avind dual clima daca unul din ei da citire eronata si caldura data pe ambele parti va fi diferita, daca poti seta separat pe zone incearca sa reglezi temperatura mai mare pe zona mai rece si vezi daca se egalizeaza...
taribo: n ai decat sa incerci ce a facut si colegul ravram
Comment
-
Originally posted by taribo View PostNu exista senzori pentru stanga/dreapta, e doar unul singur in habitaclu. Pe mai toate forumurile din afara problema e de la clapeta/motoras care regleaza amestecul de aer rece/cald. E undeva deasupra pedalei de acceleratie pentru partea stanga.
Comment
-
Originally posted by ravram View Post
Acel motor l-am demontat si am actionat manual clapeta aceea si se misca usor, nu agata sau ceva, Iar pe partea dreapta am setat din potentiometru MAX HI. Si tot exista diferenta aceea.
Am vazut intr un clip cum cineva a folosit o solutie CLR(calcium, lime, residuu) care zice se e mai buna ca otetul sau alte solutii de genul...
La mine treaba e mai usoara fiind intr o zona in care iarna cea mai rece temperatura e de 15-16 grade dimineata cateva zile.
Comment
-
Originally posted by robertina1924 View Post
Acelasi lucru l am facut si eu cu motorasul de amestec aer cald/rece, am schimbat si cu mana clapetele, acelasi rezultat. Singura varianta care ramane in picioare este infundarea partiala a caloriferului. Chiar daca ai facut acea spalare e posibil depunerile sa fie mai puternice si sa nu le fi curatat
Am vazut intr un clip cum cineva a folosit o solutie CLR(calcium, lime, residuu) care zice se e mai buna ca otetul sau alte solutii de genul...
La mine treaba e mai usoara fiind intr o zona in care iarna cea mai rece temperatura e de 15-16 grade dimineata cateva zile.
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostAcel calorifer serveste caldura pentru ambele zone, deci daca ar fi infundat nu ar fi caldura in ambele zone, nu doar intr-una dintre ele.
Comment
-
Ai un singur radiator de racire (evaporator), tot unul pentru incalzire si un singur traseu de admisie a aerului in cabina. Daca unul dintre radiatoare e busit, efectul este global. Cel mai probabil priblema vine de la voletii de amestec pentru fiecare zona si servomotorasele aferente. Verificati ca ambele sunt functionale inainte sa va aruncati la demontat bordul si / sau alte operatiuni costisitoare. Au fost testate servomotorasele? Ca degeaba se misca voletul liber daca nu mai are cine sa-l miste.
Later edit: am studiat si eu un pic problema si intr-adevar, se pare ca pentru unii problema a fost data de nisip adunat in radiatorul din cabina. Daca toate verificarile de mai sus nu identifica defectul, eu as incerca o curatare a caloriferului din masina, dupa metoda descrisa in TSB-ul de la CRV.Last edited by closchkutza; 26-01-20, 20:40.
Comment
-
Masina mea are AC manual si nu e dual zone. Servomotorasul e verificat si clapetele la fel. Nefiind clima automata treaba e foarte simpla. Spalarea si suflarea radiatorului de incalzire nu necesita demontare, se face din compartimentul motor prin deconectarea furtunelor de tur si retur chiar imediat de langa panoul de separare. Chiar ma gandeam sa incerc, nu poate dauna cu nimic chiar daca nu va avea efect dar mi a fost lene sa ma duc dupa furtune si fitinguri potrivite, dupa cum spuneam la clima care este aici n am nevoie de mai mult de cateva dimineti pe an sa dau putin pe cald.
Comment
Comment