sergiu_gh:'08 Honda Accord 2.4 Type-S M/T, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc!
    Sa le folosesti cu placere!

    Comment


    • #17
      Salut, cum sunt presurile la grosime si cum se simte materialul?
      Eu am alt model, tot originale, la care se gaureste presul de la sofer in locul unde tii calcaiul piciorului drept dupa maxim 3-4 luni. Am schimbat 3 seturi deja pentru problema asta.
      Astea vad ca sunt alt model, cu scrisul "Accord" diferit fata de ce am eu, deci si alt cod. Imi dai si mie codul daca te rog?

      Comment


      • #18
        @Legi, mulțumesc!

        ivladbogdan
        Senior Member
        ivladbogdan , chiar acum intrasem să postez codurile, în caz că e de ajutor. Sunt destul de groase. Dacă nu uit, o să fac o poză din lateral, ca idee.
        Codul setului de preșuri este 08P15-SEA-611, fabricate în Polonia. Pe siteul Cox, setul are terminația -511A, posibil să fie cod pentru volan pe dreapta sau or fi altfel ca și produs. De altfel au și tăiat pe factura din colet terminația, cu pixul, și au trecut varianta cu -611. Vin cu acei clești de prindere în pachet pentru preșul de la șofer. Nu sunt aspre și subțiri cum aveam pe fosta mașină, ci au destul material. Pufoase e termenul corect.
        Mai departe, ștergătoarele au 76620-SEA-G11 (șofer) și 76630-SEA-G11 (pasager), pentru left hand drive.

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru cod. Astazi le-am comandat si eu, 400 lei. Pe cox sunt scumpe cu tot cu transport.

          Comment


          • #20
            Nu prea știu unde să caut sau să postez, așa că voi încerca aici, în jurnal. Am nevoie de puțin ajutor.
            Exceptând uleiul de motor, vreau să schimb toate fluidele pentru liniștea mea și pentru a avea un reper clar despre data schimbului. Asta ca să țin evidența în următorii ani. Am tot răscolit internetul și pe forumuri străine cu ajutorul Google, citind și manualul, și mi-au mai rămas câteva puncte necunoscute:

            Ulei cutie M/T: 1,9l - Honda MTF-3 - 2x1 litru (cu API-GL4 cred că e);
            Lichid servodirecție: găsisem o referință pe net cum că sistemul ar lua 1,1 litri - Honda PSF-S - 2x1 litru;
            Antigel: 5,4l - Honda Type 2 gata făcut (habar nu am de care este, ce "G" este) 1x5 litri + 1x1 litru;
            Lichid frână: de câte bidoane de 0,5l de Honda Brake Fluid DOT4 am nevoie pentru înlocuire în sistemul de frânare și cel de la ambreiaj? Practic, aici chiar îmi dă cu virgulă...

            Orice ajutor ar fi mană cerească. Mulțumesc.

            Comment


            • #21
              M-am uitat și eu pe manualul de Accord și pentru motorizarea de 2.4L ai nevoie de 5.4L de antigel, 1.9L ulei cutie manuala în schimb nu scrie nimic de uleiul de servo și cel de frână. Din experienta mea pentru ca am schimbat la CL7 de câteva ori și o data la un CL9, n-am folosit mai mult de 1l de ulei de servo, cu rezervor dat jos și spălat cu spray de frâne pentru ca are o sita foarte fina în el, mi-a luat 7-800ml pe acolo. La lichidul de frână am folosit ultima data cca 750ml pentru aerisire frâne plus ambreiaj. Poți folosi spre 1L dacă purjezi mai mult lichid de frână când faci aerisirea și dacă umpli rezervorul pana la semnul de maxim dar ca idee cu 1L ești în cărți. Ca sfat, nu cheltui suplimentar pe lichidul de frână OEM ca nu e nici o sfaraiala (mi se pare extrem de scump, Ł10 pe coxmotorparts la 500ml când 1L de lichid de frână normal pleacă de la 20 lei) ia ceva DOT 4 de la Ate sau alt producător cunoscut și e foarte ok, îl vei schimba oricum la 2-3 ani, dacă vrei ceva mai special poți lua Motul RBF.

              Comment


              • #22
                rhemyis
                Senior Member
                rhemyis, îți mulțumesc din suflet. Cântăresc prețurile și mă decid. Aparent, antigelul și uleiul de cutie de pe Cox sunt la preț ok. Lichidul de servo l-aș lua tot OE, iar dacă tot dau comandă la ei, am băgat și lichidul de frână. RBF-ul e scumpuț, adică ajung la prețul lichidului OE. Aș scăpa mai ieftin cu Motul DOT3/4 normal. Asta la prima strigare. Nu mă grăbesc. Mi-am făcut niște excel-uri, defect profesional și poate săptămâna asta găsesc combinația fericită.

                Comment


                • #23
                  Nici nu te gândi sa pui altceva la servo decât Honda Psf-s, este exact ce trebuie, mergi la sigur cu el. Dacă ți le iei pe toate de pe Cox, e posibil sa îți acoperi și costul transportului având în vedere cât de scumpe sunt pe la noi fluidele Honda. Ca idee eu am folosit lichid de frână Textar pe care am dat 20 lei/L. Nu-ti trebuie mai mult, l-am schimbat după 3 ani cum zice manualul și era încă curat, am un aparat care măsoară conținutul de apa din lichidul de frână și încă era în parametri. Eu unul n-aș da mai mulți bani pe acest consumabil, e alegerea ta.

                  Comment


                  • #24
                    Mi-aș fi luat Motul DOT3/4 cu 60 lei 1 litru (să zicem că am experiențe ok pe vechea mașină cu el), dar pentru că restul le iau de pe Cox, am lăsat și lichidul OE.
                    Am aruncat un ochi pe magazinul online Autoklass și 1 litru de MTF3 costă mai mult ca 2 litri de pe Cox, iar lichidul de servo e mai scump cu 50 lei. Da, transportul e scos. Antigelul OE cred că e cam la același preț cu Motul gata făcut, deci și ăla e decent ca și costuri.
                    Mulțumesc pentru ajutor!

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      Ai nevoie asa (am schimbat de mai multe ori deja in CL-ul meu):
                      1 L de lichid de servo PSF;
                      1.9 L de ulei de cutie MTF3, deci 2 bidoane la 1L iti ajung;
                      0.85-0.9L lichid de frana, aici iti recomand cu toata increderea Motul RBF600;

                      La antigel nu imi aduc aminte exact cat mi-a intrat, l-am schimbat si eu pe tot cu Type 2, din cate imi aduc aminte vreo 6L am bagat.
                      Cu exceptia uleiului de motor (Mobil 1 New Life 0w40) si a lichidului de frana (Motul RBF600) am folosit si eu numai lichide OEM.

                      Comment


                      • #26
                        Salut și mulțumesc frumos pentru cantități!
                        Am dat comanda pentru toate, că îmi stătea pe creier. Data viitoare, lichidul de frână va fi de schimbat primul față de celelalte care, în teorie, vor mai duce 1-2 ani, și atunci mă voi orienta către un aftermarket bun (precum RBF).
                        6l antigel, 1l brake fluid, 1l PSF, 2l ulei cutie. Aștept DHL-ul și sunt good to go.

                        Comment


                        • #27
                          Cât a fost forumul căzut, am rezolvat următoarele:
                          - Antigel Type-2 albastru: n-au intrat nici 5l, mai am pe fundul bidonului mare. Ne-am chinuit cu completatul, turat mașina, scos la niște blănițe pe șosea, scos aerul din instalație cu pâlnia.
                          - Lichid servo PSF-S: s-a eliminat pe dedesubt, după care am reîmprospătat de vreo 2 ori în vas, extras cu seringă, umplut, mișcat volanul în ture complete pe elevator. 1l e arhisuficient pentru ce am făcut eu.
                          - Lichid frână BF DOT4: în vasul de la ambreiaj intră foarte puțin, la frâne intră...în funcție de câte pedale faci. Never skip leg day. 1 litru e suficient.
                          - Ulei cutie MTF3: 2l sunt suficienți, însă fără a se irosi vreun strop.
                          Happy owner.

                          Mai departe, m-am chinuit enorm să fac programare la Asko Buc. pentru reglaj valve. Am reușit după telefoane, mailuri, solicitări on-line.
                          Long story short, toleranțele erau ok. Mecanicul a mai strâns uuun pic la ele. Nu am stat pe capul lui să mă holbez, deși mi-aș fi dorit enorm. Poate data viitoare.
                          Impresii: undeva după 5000rpm și până pe la 6500rpm, în WOT, aud aleatoriu extrem de scurte ticăituri metalice, ca și cum trosnește lemnul pe foc. Sincer, nu îmi amintesc vreodată să le fi auzit până la reglaj. Motorul se turează cu nonșalanță, n-are stres, funcționează ireproșabil. De altfel, i-am dat omor la întoarcere și pe A2, și pe unde m-a scos Waze înainte (Afumați-->Fundulea), unde am prins niște depășiri curate în tr.3 pe toată plaja. O minunăție. Practic acolo începusem să aud ceva ce nu știam să existe. Cu un radio la volum mic, sunetele sunt mascate.
                          În fine, nu prea mi-au priit acele sunete, motiv pentru care neinfluențat de ceva anume, am simțit motorul mai sprinten, VTEC-ul mai prezent la 4800rpm în tr.2. O fi placebo combinat cu prostul obicei al șoferului de a găsi tot felul de prostii ca fiind nou apărute, deși ele erau acolo dintotdeauna. Cred că îmi fac griji inutil.

                          To do list: s-a fisurat conducta de cauciuc de la admisie, am rulat cu ea, fără să știu, mii de kilometri așa. Momentan e izolată cu 3M, fiind în alte cheltuieli. Dar o să o comand. Capota necesită revopsire, lacul sărind pe toate părțile. Plăcuțele se duc, parte fiind vina mea că nu m-am liniștit cu plăcerea cretină de a mă juca cu ea. Am dubii dacă să merg tot pe Yellowstuff, par overkill pentru drumuri publice. Cam atât. Nimicuri.

                          Salutări.
                          Attached Files
                          sergiu_gh
                          Member
                          Last edited by sergiu_gh; 28-08-20, 21:26.

                          Comment


                          • #28
                            Schimbat uleiul iar. Am mers pe Total Quartz 9000 Energy 0W30, la recomandarea colegilor hondari. E mai ieftin, se găsește mai ușor, aparent se potrivește bine cu K24. Parcă se și aude mai liniștit motorul la ralanti. Ideea e că am un mic consum de ulei, și rămăsesem fără Fuchs. Având în vedere și stilul mai...entuziat de condus, nu e bai. Evident, schimbat și filtru ulei, aer, polen.
                            Bubă mică: am rămas cu VSA aprins în bord și lipsit de funcționare (tractionul era off, asta e cert), pentru că ne mâncase undeva să ștergem o eroare de ABS (battery low voltage, sau ceva de genul), provenită cel mai probabil de la schimbul bateriei de mai demult. Aparent, butonul de VSA își pierde funcția și, în lipsa unei diagnoze originale, există niște pași pe care îi îndeplinești în 10-15 secunde și totul este ok după.
                            Bubă mare, dar mare de tot: mi-a picat compresorul de A/C. E blocat blocat, de la ax. Fulia se învârte liber, măcar atât. Sper să nu fi făcut șpan, dar mă pregătesc de ce e mai nasol. Problema e că pe piață există două coduri OE de compresoare și, cred eu, două restricții de producător: Keihin (ce am pe mașină) HS-110R și Denso (ce aș vrea să cumpăr) DCP40012 cu identificator de compresor 10S17C. Denso nu are orificiile corecte pentru conducte, ceea ce mă face să cred că e o ambiguitate între compatibilități. Astfel, trebuie să mă uit după QWP, Nissen parcă, Lucas, șamd. Habar nu am ce să cumpăr...

                            În rest, toate bune. În curând face un an la mine. Aleargă brici.

                            Comment


                            • #29
                              Încă n-am început operațiunea A/C, însă mi-aș dori să rezolv până de sărbători...
                              Nu cred că voi continua cu plăcuțe Yellowstuff, întrucât nu le văd calitățile raportat la preț, la cum o folosesc. Îmi par overkill, sau poate mă înșel. Voi încerca niște Ultimax-uri și trag concluzii atunci.
                              Pe lângă utilizarea cotidiană, i-am mai contorizat 1000km la o ieșire scurtă pe la munte. Își face treaba de minune. Se pare că nu halește Total Quartz-ul cum o făcea cu Fuchs. Țin sub observație.

                              Altă bubă : pe Centura Nord, cum mă îndreptam eu spre Sinaia, s-a apris check engine-ul. Să fi luat mașina virusul VAG? (întrebare se sezon ) Cum eram aproape (sort of...) de Asko, m-am dus și m-am rugat de ei s-o bage la o diagnoză. Sonda lambda face figuri. Sau cablajul care atârnă la mine pe evacuare să trebuiască niște izolare mai bună. După ștergerea erorii, s-a reaprins check-ul la vreo 3 zile după. Și s-a stins în dimineața zilei mele de naștere, în timp ce mă duceam spre servici, ca cado' într-un fel. Țin sub observație și asta.

                              În poză e cu setul de jante luate pentru iarnă. Arată bine. Deși condiția lor e nefericită, pe parte de aspect (zgâriate, ciobite, etc.).

                              Am un an cu ea. No regrets.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Salutări,
                                S-au întâmplat chestii de la ultima postare.

                                Am ales plăcuțe față+spate Ate. Sunt decente, își fac treaba. Am înlocuit și furtunul de admisie cu unul OE nou, care a durat aproape o lună să ajungă. Am bifat și cureaua de accesorii/transmisie Contitech, întinzătorul fiind țeapăn de ok, și nu m-am atins de el momentan.
                                Pe lângă utilizarea cotidiană, am mai marcat 1700km de Românie prin concediu și mă declar foarte mulțumit de prestație, mașina încărcată ochi (4 oameni și bagaje la modul înghesuit). Pe drum a început un rulment să urle, iar cu puțin timp înainte de ieșit la alergat cu ea, am sesizat niște mici simptome pe la articulațiile față. Rulment spate dreapta înlocuit, precum și niște bucșe de la brațe care habar nu am care sunt. Să văd dacă ele erau vinovatele pentru ce simțeam cu precădere în volan. Dacă nu, mai inspectăm.

                                Într-un final, după luni de documentat și luat țepe, refuzuri și altele, am schimbat și ce era de schimbat pentru sistemul de A/C. Compresorul era blocat buștean, posibil să-mi fi aruncat șpan pe instalație. Oricum a fost, operațiunea care trebuie făcută pentru a beneficia de garanție trebuia respectată indiferent. Compresor Nissens, condensor Nissens, valva de expansiune OE care m-a omorât pur și simplu cu prețul ei de aproape 1000 lei, unde mai pui că am stat după ea aproape 2 săptămâni să ajungă. Instalație spălată, igienizată, 525ml de freon și nu pot decât să mă rog să fie bine în următorii ani.
                                Înainte să ajung la service-ul care m-a ajutat, am fost la altul pentru constatare. Un service mare, fiindu-mi chiar recomandat. Cu verdictul lor la mișto, respectiv bobină stricată, și cu o discuție amuzantă cu însuși patronul care îmi reproșa să nu mai citesc de pe forumuri că am compresor blocat, mi-au propus înlocuirea tripletei ambreiaj-fulie-bobină OE, că altfel nu aduc, la vreo 2200 lei. Eram mulțumit de ei în trecut, dar nu mai calc pe acolo. Am noroc că un prieten foarte bun e mecanic și mă ajută cum poate uneori și știam de blocajul drăciei de compresor.

                                Faza nașpa e că mi-a pocnit unul bara spate în trafic. Nu tare, e chestie de înlocuit bara cu prelungirea ei și atât. E fabulos câtă bătaie de cap le dă furnizorilor echiparea Type-S la mașina asta. Aștept de mai bine de 3 săptămâni să vină plasticele. Prețurile sunt absolut cretine. Încep să înțeleg reticența lumii cu privire la japoneze. Trecem și peste asta, totul se rezolvă într-un final.

                                Vă las cu o poză din Sibiu.
                                Attached Files
                                sergiu_gh
                                Member
                                Last edited by sergiu_gh; 19-03-21, 17:18.

                                Comment

                                Working...
                                X