sergiu_gh:'08 Honda Accord 2.4 Type-S M/T, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Saga daunei s-a încheiat.
    Bara a durat vreo 3 săptămâni să ajungă.
    Lower bumper-ul ar fi durat vreo 5 luni să ajungă, așa că a fost reparată fisura. Lamborghină mică ce ești.
    Mă rog, OCD-ul și posibil zodia (deși nu cred în ele) îmi șoptesc faptul că îmbinarea sub stop nu e la fel pe ambele părți. O să-mi treacă.
    Partea mișto e că am vopsit și capota, fiindcă îmi sărise lacul și se tot extindea. Mai aveam și puncte remediate cu corector, ceva coroziune în timp de la pietricele. Părea o mașină neglijată, tratată cu nepăsare, în ochii mei. Acum sunt in love again. Capota face mașina.
    Când mă voi stabiliza cu finanțele, purced la sondele lambada (sic!). Am comandat deja valva PCV (valva în sine și garnitura) și văd că e mega simplu de schimbat la K24. De-abia aștept.

    Am două întrebări pentru veterani:
    - cum pot testa dacă autoleveling-ul funcționează? Am o impresie că bat jos farurile.
    - după operația A/C-ului, când apăs pe Auto intră recircularea. Oprind recircularea, se dezactivează Auto. Reapăsând Auto, nu se mai aprinde recircularea. A trecut atât timp că nu mai știu comportamentul climei. Trebuie cumva vreo resetare cu HDS-ul? Altfel, bagă rece instant. Momentan funcționează, lol.

    Comment


    • #32
      Pt autoleveling, te asezi cu masina pe un loc drept la un perete, luminile pornite, si te lasi pe portbagaj ar trebui sa vezi ca se ajusteaza automat inaltimea farurilor, cand te asezi sau cand te ridici de pe marginea portbagajuli (ia un amic sa te ajute).

      Last edited by dinoc; 12-04-21, 13:43.

      Comment


      • #33
        Daca sunt ajustate la inaltimea corecta, ori o faci in service ori o faci singur, mai complicat, iti trebuie un loc drept, perete, spatiu, ruleta, scoci colorat, etc
        https://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html

        Comment


        • #34
          Salut și mulțumesc pentru link. Will do, cred că se poate într-o parcare de mall. (nu reglatul, evident, ci verificarea funcționării).
          Alarmă falsă cu recircularea, se oprește singură aparent. Mă duc să citesc manualul.

          Între timp, am un ticăit la mișcările de corecție ale direcției, din zona volanului (deci aproape de zona neutră). Este un ticăit, zic eu, identic cu cel făcut de clusterul de semnalizare. Și cu motorul oprit se aude, deci aș elimina vreo cauză de servo. Amuzant e că o apucă când vrea ea. Cercetăm.
          Last edited by sergiu_gh; 14-04-21, 08:25.

          Comment


          • #35
            Posibil sa fie din coloana de directie de sub volan, am avut ceva asemanator, s-a rezolvat la service cu ceva lubrifiant.

            Comment

            Working...
            X