sergiu_gh:'08 Honda Accord 2.4 Type-S M/T, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Saga daunei s-a încheiat.
    Bara a durat vreo 3 săptămâni să ajungă.
    Lower bumper-ul ar fi durat vreo 5 luni să ajungă, așa că a fost reparată fisura. Lamborghină mică ce ești.
    Mă rog, OCD-ul și posibil zodia (deși nu cred în ele) îmi șoptesc faptul că îmbinarea sub stop nu e la fel pe ambele părți. O să-mi treacă.
    Partea mișto e că am vopsit și capota, fiindcă îmi sărise lacul și se tot extindea. Mai aveam și puncte remediate cu corector, ceva coroziune în timp de la pietricele. Părea o mașină neglijată, tratată cu nepăsare, în ochii mei. Acum sunt in love again. Capota face mașina.
    Când mă voi stabiliza cu finanțele, purced la sondele lambada (sic!). Am comandat deja valva PCV (valva în sine și garnitura) și văd că e mega simplu de schimbat la K24. De-abia aștept.

    Am două întrebări pentru veterani:
    - cum pot testa dacă autoleveling-ul funcționează? Am o impresie că bat jos farurile.
    - după operația A/C-ului, când apăs pe Auto intră recircularea. Oprind recircularea, se dezactivează Auto. Reapăsând Auto, nu se mai aprinde recircularea. A trecut atât timp că nu mai știu comportamentul climei. Trebuie cumva vreo resetare cu HDS-ul? Altfel, bagă rece instant. Momentan funcționează, lol.

    Comment


    • #32
      Pt autoleveling, te asezi cu masina pe un loc drept la un perete, luminile pornite, si te lasi pe portbagaj ar trebui sa vezi ca se ajusteaza automat inaltimea farurilor, cand te asezi sau cand te ridici de pe marginea portbagajuli (ia un amic sa te ajute).

      Last edited by dinoc; 12-04-21, 13:43.

      Comment


      • #33
        Daca sunt ajustate la inaltimea corecta, ori o faci in service ori o faci singur, mai complicat, iti trebuie un loc drept, perete, spatiu, ruleta, scoci colorat, etc
        https://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html

        Comment


        • #34
          Salut și mulțumesc pentru link. Will do, cred că se poate într-o parcare de mall. (nu reglatul, evident, ci verificarea funcționării).
          Alarmă falsă cu recircularea, se oprește singură aparent. Mă duc să citesc manualul.

          Între timp, am un ticăit la mișcările de corecție ale direcției, din zona volanului (deci aproape de zona neutră). Este un ticăit, zic eu, identic cu cel făcut de clusterul de semnalizare. Și cu motorul oprit se aude, deci aș elimina vreo cauză de servo. Amuzant e că o apucă când vrea ea. Cercetăm.
          Last edited by sergiu_gh; 14-04-21, 08:25.

          Comment


          • #35
            Posibil sa fie din coloana de directie de sub volan, am avut ceva asemanator, s-a rezolvat la service cu ceva lubrifiant.

            Comment


            • #36
              dinoc, mersic. Nu m-am apucat de nimic pe la direcție, mă deranjează niște mici chestii la ea, dar overall e ok. Autoleveling-ul pare să funcționeze. Am ridicat-o pe crocodil și pe perete se ajustează, dar cu viteza melcului. La o verificare pe orizontală, farurile bat bine prin lupa aia de ITP.

              Mă apropii de 150.000km cu ea. Sitrep:
              - Nu prea îmi plac plăcuțele ATE, sunt cam spongioase, pedala se apasă amplu, nu mușcă repede. Poate sunt ele moi și protejează discurile (EBC Blade);

              - A/C-ul bagă rece foarte foarte bine. Click-ul ambreiajului de la compresor e pronunțat, dar am mai auzit și pe la alte mașini;

              - De când am luat-o, papă ulei, dar nimic de speriat; cam 150ml la 1000km. Verific joja des, mașina văzând preponderent urban și nici eu nu merg încet cu ea. Acum merge pe Total Quartz Energy 9000 0w30 A3/B4. Păpa și Fuchs 5w30, așa că nu îmi mai bat capul cu prostia asta.

              - Sondele lambada dansează cu rare erori de check engine și deja le-am pus gând rău. Problema e că nu știu ce să aleg pentru cea 'after cat'. LAF-ul e Denso DOX1424, dar Oxygen-ul habar nu am. Deja m-am enervat că am găsit de la NTK pe site-ul oficial și livrează prin Senegal și Rwanda, dar nu și la noi... Am multe variante de ales, dar e o necunoscută. Doar să aleg ceva mediu ca preț și aia e. Sau să merg pe Bosch, prețul apropiindu-se de LAF-ul Denso. Și dacă tot mă apuc de astea, poate schimb și bujiile, care fac 3 ani. NGK sau Denso? În același timp, poate îmi fac totuși vreme și încep prin a verifica mufele. Am pățit o chestie nasoală: mufa de la switch-ul de la radiator stătea desprinsă și nu știam de ce mi se supraîncălzea motorul. Suspectez băieții care mi-au făcut A/C-ul și nu au împins mufa până la click. Am diagnosticat problema în 1,5 ore studiind ESD-ul pentru Accord prin troubleshooting.

              Ca să închei într-o notă veselă, mașina asta e de simțit pe moment, fiindcă nu se știe ce reglementări apar peste câțiva ani. Atât cât se va mai putea circula cu ele, nu regret o clipă.

              Comment


              • #37
                Am luat O2 Sensor și 4 bujii din SUA, de la Rock Auto. Cumva am scăpat de strategiile DHL de luat comisioane, dar am avut ceva de tras cu ei. Motivul achiziției din State a fost marca senzorului. Am găsit acolo NTK, și din ce am deslușit pe senzorul vechi (pe care îl am încă) tot NTK scrie, deci pentru 45$ m-am ales cu OEM. Nicio șansă de găsit în România această marcă. Am luat și bujiile (NGK IZFR6K11) fiindcă erau de 3 ori mai ieftine ca în Ro.

                Am găsit sub mașină senzorul montat pe o reducție, care a crăpat imediat la presiunea cheii. Am montat senzorul nou direct pe filetul conductei. Zero erori și CEL aprins. Cel vechi genera check engine și eroarea P0137. Din testele făcute de mine, arăta 0,00V pe un Carly și dădea valori în grafic de 0,90V doar pe accelerare puternică. Ăsta nou fluctuează între 0,10V și 0,90V deci își face treaba. Cumva, când s-au montat headers și a fost integrat catalizatorul high flow, reducția aia trebuia să dispară imediat. Cred...

                Nu am verificat click-urile din volan încă. Sper să îmi fac timp.

                Comment


                • #38
                  Milestone
                  Am montat reducție nouă. Vedem în timp ce mai face O2 Sensor.

                  Comment

                  Working...
                  X