Salut!
Iată și prima mea postare aici, după aproximativ 6 luni de studiat acest forum.
Pe scurt, mașina lui Rumburak a ajuns la mine. E trăznet. Orice îndoială a fost spulberată, astfel că nu regret o clipă decizia de a alege Type-S 2,4. Am zero experiență cu Hondele, iar trecerea la acest Accord s-a făcut de pe o berlină de buget, benzinară, 95 de cai și 125 Nm, cu arcuri sport și jante cu gume răsărite, condusă vreo 10 ani.
Am avut dintotdeauna o atracție pentru Accordul 7 și constat că, dacă ai suficientă răbdare, unele vise pot deveni realitate. Vai, ce clișeu oribil. Un moment, să mai umplu un pahar.
Nu am ce scrie prea mult aici, în lăcașul Hondelor. Îmi fac veacul și pe forumul Hyundai, acolo unde, recunosc cu nerușinare, am deschis topic înaintea ăstuia. Mă voi revanșa față de voi cu câteva poze, cu promisiunea că Accordul ăsta va primi toată dragostea și grija mea, însă am și niște insignifiante "belele" pe care le voi ridica la finalul acestei postări.
În căutarea mea după un Accord, care fusese votat cu majoritate de voturi în consiliul director al creierului, mă uitam după variante de 2 litri, dar a apărut acest Type-S și nu am putut trece cu vederea. Ca și impresii, în primele săptămâni râdeam ca tâmpitul în mașină, deci VTEC-ul și-a atins scopul. Undeva în dosul minții, îmi doream o mașină care să întruchipeze un alt concept: GTI / Renault RS, pe acolo. Dar acest cruiser m-a cucerit și recunosc că voiam o pauză după 4 ani de arcuri sport.
Cam atât momentan. Bine v-am găsit!
PS:
- Ce dimensiuni au și de unde aș putea cumpăra căpăcele centrale? Am rămas fără unul și mă enervează... Pot fi și aftermarket.
- Ceața pe spate nu merge. Face "clic!" la activare, becul e bun. Voi verifica siguranța, însă poate fi o bubă specifică?
Drumuri bune!
Iată și prima mea postare aici, după aproximativ 6 luni de studiat acest forum.
Pe scurt, mașina lui Rumburak a ajuns la mine. E trăznet. Orice îndoială a fost spulberată, astfel că nu regret o clipă decizia de a alege Type-S 2,4. Am zero experiență cu Hondele, iar trecerea la acest Accord s-a făcut de pe o berlină de buget, benzinară, 95 de cai și 125 Nm, cu arcuri sport și jante cu gume răsărite, condusă vreo 10 ani.
Am avut dintotdeauna o atracție pentru Accordul 7 și constat că, dacă ai suficientă răbdare, unele vise pot deveni realitate. Vai, ce clișeu oribil. Un moment, să mai umplu un pahar.
Nu am ce scrie prea mult aici, în lăcașul Hondelor. Îmi fac veacul și pe forumul Hyundai, acolo unde, recunosc cu nerușinare, am deschis topic înaintea ăstuia. Mă voi revanșa față de voi cu câteva poze, cu promisiunea că Accordul ăsta va primi toată dragostea și grija mea, însă am și niște insignifiante "belele" pe care le voi ridica la finalul acestei postări.
În căutarea mea după un Accord, care fusese votat cu majoritate de voturi în consiliul director al creierului, mă uitam după variante de 2 litri, dar a apărut acest Type-S și nu am putut trece cu vederea. Ca și impresii, în primele săptămâni râdeam ca tâmpitul în mașină, deci VTEC-ul și-a atins scopul. Undeva în dosul minții, îmi doream o mașină care să întruchipeze un alt concept: GTI / Renault RS, pe acolo. Dar acest cruiser m-a cucerit și recunosc că voiam o pauză după 4 ani de arcuri sport.
Cam atât momentan. Bine v-am găsit!
PS:
- Ce dimensiuni au și de unde aș putea cumpăra căpăcele centrale? Am rămas fără unul și mă enervează... Pot fi și aftermarket.
- Ceața pe spate nu merge. Face "clic!" la activare, becul e bun. Voi verifica siguranța, însă poate fi o bubă specifică?
Drumuri bune!
Comment