sergiu_gh:'08 Honda Accord 2.4 Type-S M/T, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sergiu_gh:'08 Honda Accord 2.4 Type-S M/T, Black

    Salut!

    Iată și prima mea postare aici, după aproximativ 6 luni de studiat acest forum.
    Pe scurt, mașina lui Rumburak a ajuns la mine. E trăznet. Orice îndoială a fost spulberată, astfel că nu regret o clipă decizia de a alege Type-S 2,4. Am zero experiență cu Hondele, iar trecerea la acest Accord s-a făcut de pe o berlină de buget, benzinară, 95 de cai și 125 Nm, cu arcuri sport și jante cu gume răsărite, condusă vreo 10 ani.

    Am avut dintotdeauna o atracție pentru Accordul 7 și constat că, dacă ai suficientă răbdare, unele vise pot deveni realitate. Vai, ce clișeu oribil. Un moment, să mai umplu un pahar.

    Nu am ce scrie prea mult aici, în lăcașul Hondelor. Îmi fac veacul și pe forumul Hyundai, acolo unde, recunosc cu nerușinare, am deschis topic înaintea ăstuia. Mă voi revanșa față de voi cu câteva poze, cu promisiunea că Accordul ăsta va primi toată dragostea și grija mea, însă am și niște insignifiante "belele" pe care le voi ridica la finalul acestei postări.

    În căutarea mea după un Accord, care fusese votat cu majoritate de voturi în consiliul director al creierului, mă uitam după variante de 2 litri, dar a apărut acest Type-S și nu am putut trece cu vederea. Ca și impresii, în primele săptămâni râdeam ca tâmpitul în mașină, deci VTEC-ul și-a atins scopul. Undeva în dosul minții, îmi doream o mașină care să întruchipeze un alt concept: GTI / Renault RS, pe acolo. Dar acest cruiser m-a cucerit și recunosc că voiam o pauză după 4 ani de arcuri sport.

    Cam atât momentan. Bine v-am găsit!

    PS:
    - Ce dimensiuni au și de unde aș putea cumpăra căpăcele centrale? Am rămas fără unul și mă enervează... Pot fi și aftermarket.
    - Ceața pe spate nu merge. Face "clic!" la activare, becul e bun. Voi verifica siguranța, însă poate fi o bubă specifică?

    Drumuri bune!

  • #2
    Știu mașina... este un vis! Sa o conduci cu plăcere si fara incidente!

    Comment


    • #3
      Sa o alergi sanatos!

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos si fii bine venit aici!
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #5
          sa ai noroc de ea!

          capacele nu stiu daca gasesti identice sau cine sa vanda doar o bucata...
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Mulțumesc, la fel și vouă.
            ticker, chiar și dacă sunt aftermarket, iau un set și le schimb. Momentan am găsit OE la niște prețuri exorbitante. Și nici dimensiunea reperului nu prea o găsesc on-line.
            Despre ceața spate, e mai complicat: siguranța este bună, face clic la activare, deci o fi ceva pe la fire. Mai cercetez.

            Când am decis și am luat-o, am fost conștient de impozit și consumul de benzină. Amuzant, însă, este că în urban cu ceva joacă, scot cam cât scoteam cu vechea de 1.4l. Ori asta e de povestit la bere cu prietenii.

            Comment


            • #7
              Rezolvat cu ceața spate, la Autoklass-ul din oraș. Umblat la cablajul de la portbagaj, de acolo fiind problema.

              Între timp a apărut un scârțâit la suspensia față. Mai degrabă un chițăit, care se manifesta la cele mai mici imperfecțiuni din asfalt. Momentan a dispărut sunetul, dar am zis să cercetez și, dacă tot o programasem la respectivii de mai sus, am ridicat și această problemă, împreună cu pivotul inferior dreapta despre care știam că trebuie înlocuit. Verdict: nu au cum să îmi schimbe pivotul pentru că nu au presă. În reprezentanță Honda. Nu ar fi prima dată când îmi explodează mintea, motiv pentru care voi rezolva într-un service particular. Nu știu cât de buni sunt pivoții Lemforder, dar pe original mi-ar fi venit piesa cam în termen de realizare a autostrăzii Moldova, așa că am renunțat. Sper ca acel sunet să provină de la pivotul cu pricina, întrucât mi s-a confirmat încă odată că totul pe dedesubt e ok.

              Azi mi-au venit filtrul de ulei Mahle făcut la prietenii noștri doritori de lemn, austriecii, precum și 5l de Fuchs Titan Race Pro S 5W30, prin eMag Marketplace, venit de la filiala românească prin DB Shencker cu un vraf de documente, care m-a costat cât revizia la vechea mașină. Filtru de aer am, mulțumiri lui Rumburak care mi-a dat ce mai avea pentru mașină, deci sunt pregătit de o mică revizie. Aș mai fi așteptat, dar aveam un pitic pe creier și a învins.
              În rest, mașina e altă ligă, mor după ea. Urmează gume de vară.

              Comment


              • #8
                Fii binevenit.
                Cu pivotul inferior am avut si eu o de-asta si mecanicul (service Bosch, ma rog) a zis ca nu-l poate scoate. S-a vazut in urmatoarele zeci de mii de kilometri ca n-a fost nimic doar piticii din capul meu. Deh.
                Felicitari lui Rumburak pentru cum a tinut-o! Ai grija de ea, te-ai facut cu o masina traznet, da-i ce-i trebuie si la timp si bucura-te de ea.
                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                Comment


                • #9
                  Mersi, Io si Ea!

                  Al doilea service, pe unde am mai fost, mi-a tras mumu și el. Băiatul care s-a uitat la articulație mi-a spus că am luat piesa greșită. Un foarte bun prieten care m-a salvat cu operațiuni mecanice de-a lungul timpului a văzut și el articulația și mi-a dat de înțeles că este fix piesa care trebuie și mă va ajuta el. Dar cu această perioadă, totul e pus pe hold. Deci încep să cred că se fuge de muncă, dat fiind faptul că, în lipsa unei prese speciale (pe care cred că Asko Buc. o au, dar ar trebui să bat drumul până acolo) cu care, aparent, s-ar putea schimba pivotul direct, cealaltă metodă este să se dea jos fuzetă, braț, deconectare de la pivotul superior (cred) și folosit ceva ciocane și forță cu o presă convențională pentru înlocuire.

                  În altă ordine de idei am efectuat revizia simplă și, cu uleiul proaspăt, am scos-o la drum lung 1000km și am constatat, cu un zâmbet tâmp pe față, că ține la golăneală pe serpentine. Săptămâna viitoare sper să trec la gumele de vară. Am luat niște PS4.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Intuiesti bine referitor la pivot! Trebuie data fuzeta jos si toate alea....spor la treaba!

                    Comment


                    • #11
                      Mulțumesc, asemenea!

                      Ca o chestie amuzantă, am întrebat la Autoklass cât costă căpăcelele centrale de la jante și am primit răspuns: 200 lei cu TVA bucata. Bucata! Am vrut să întreb, în reply, dacă ornamentele astea vin și cu jante, dar m-am abținut.
                      Poate găsesc aftermarket pe undeva... Din screenshot-ul dat de ei, cred că au diametrul 70mm.

                      Comment

                      Working...
                      X