PAUL83: '04 Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC A/T Executive, Alabaster Silver

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PAUL83: '04 Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC A/T Executive, Alabaster Silver

    Am revenit și avansat în același timp Accord-ul din '99 sta tras pe tușă in Ro dar cu siguranță îl mai plimba cumnata'miu.
    Noua achiziție,azi am adus-o acasă.Ce îmi trebuie sigur e un DVD pt navigație
    Din decembrie tot caut înlocuitor Accord-ului din '99 și tot la Accord am ramas,pur și simplu îmi vine greu,mi-a venit greu sa aleg altceva pt că am fost foarte mulțumit de modelul precedent.Am făcut saltul la o generație superioară doar pt simplul fapt că acesta este euro 4(traim vremuri tulburi in Roma legat de normele de poluare) altfel aș fi mers tot pe modelul anterior ...ar mai fi de zis dar sunt frânt...
    PS:Trebuie sa mă obișnuiesc să conduc automata și îmi place Cruise control-ul chit ca l am folosit puțin doar de probă din cauza traficului pe autostrada
    Mă bucur că am revenit in club chit ca nu îl părăsisem


    ​​​​​

  • #2
    Poza

    Comment


    • #3
      Mda...când mă gândeam să îi fac un mic review masina a picat...Prima data a cedat închiderea portbagajului dar era de așteptat pt că fostul proprietar m-a avertizat că va ceda Am văzut pe net că e o problema întâlnită des.Nu e așa grav că îl pot deschide pe interior făcând ceva echilibristică
      Problema principală e faptul că nu mai pornește tot timpul chit că i-am schimbat bateria.Fenomenul asta a inceput sa se manifeste de vinerea asta,ieri făcând la fel și același lucru azi...mi se aprind mai mulți martori in bord plus ca dispare afișajul chilometrilor,turația se duce pe zero ,acul de la vitezometru când sunt în mers tot pe zero,indicatorul de combustibil și cel de temperatura apei...Nu mă pricep ce ar fi, alternatorul, electromotorul...?A picat cand nu trebuia, majoritatea sunt in concediu de mâine, sper sa am șanse să găsesc pe careva deschis.

      Comment


      • #4
        Poze

        Comment


        • #5
          Ai o problema la alternator. Schimba-l sau repara-l pe al tau.
          '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
          '00 Civic EJ9 Comfort 1.4i M/T;
          '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
          '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

          Comment


          • #6
            Îți mulțumesc pt răspuns!Intra-adevar a cedat alternatorul,mă găsit azi un service Fiat și mi-au făcut măsurători.Am sunat la 2 reprezentanțe Honda dar e închis.L-as comanda online dar nu știu unde să îl montez pt că toți pe care ii știu de încredere sunt in concediu...Asta e, aștept

            Comment


            • #7
              Caută pe forum! Din ce îmi amintesc au fost unii care l-au reparat destul de rapid, ușor, ieftin și de durată.

              Comment


              • #8
                In cele din urmă am avut noroc.Am comandat piesa marți seară la un magazin fizic și a venit miercuri,a doua zi,chit că ar fi trebuit să ajungă luni pe 19.Alternatorul e tot Denso,exact ce avea mașina pe ea doar că mai avea scris Honda.Azi l-am montat prin bunăvoința unui mecanic care și-a rupt din timpul lui de vacanță.
                Prețul alternatorului 290 €,montajul 50€(timp de lucru rotunjit o oră),baterie noua 86€(Bosch).
                Am depășit deja o mie de km,mulți făcuți ca sa o aduc acasă.Deja am băgat 254€ de benzină.Drumul spre casa a fost pe autostradă și am scos undeva la 8,85 l la sută.Ce am făcut prin oraș și pe lângă după ce am adus-o ...am scos 12,59l la sută.Nu mă pasionează prea mult consumul,e doar că idee .
                Acum parcă mi-am mai revenit dar inca nu am curajul sa scriu mai multe,mai aștept

                Comment


                • #9
                  Poze

                  Comment

                  Working...
                  X