VMAPRILIA: ´07 Honda Accord 2.4 i-VTEC, M/T, ?Culoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    da, buna treaba acolo, momentan nu m-as baga la gaurit pe dedesubt, cred ca un puc de cauciuc ceva sa salte calandrul ala e ok, o sa dau bara jos saptamana viitoare si vad ce gasesc dedesubt
    momentan masina sta parcata ca abia marti ies numerele, si am tot mesterit pe la ea.

    am dat jos cotiera si am cusut textilul pe o parte ca se largise tesatura si facea pliuri cand puneam cotul, am aliniat trapa cu caroseria la partea din spate, insa tot are o cadere mai mare decat in fata, e cam 1 milimetru diferenta, si daca tot am desfacut geamul am curatat bine toata cuva si mecanismul

    am spalat motorul si interiorul ca am primit 5 solutii de curatat la un concurs de ski si au fost numai bune.

    masina asta pare tanc si toate dichisurile astea sunt in esenta niste probleme minore de tot, dar imi place mie sa mesteresc la ea sa stiu ca e in stare cat mai buna.

    saptamana viitoare sper sa ii fac si reflash-ul

    Leave a comment:

  • Legionaru'
    Senior Member

  • Legionaru'
    replied
    Cea de a treia e cea mai buna. Acolo pe curbura se lasa acea traversa.

    Leave a comment:

  • raresvintea
    Member

  • raresvintea
    replied
    Rusii rezolva punand niste ancore filetate si sustinand dinspre longeron spre prinderea barii. Sau cu puc de cauciuc
    https://www.drive2.com/l/2907164/ si daca cauti pe acel site sunt multe alte log-uri si solutii pt problemele intalnite, inclusiv una simpla si eficienta a capului de planetara care se uzeaza

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    am mai mesterit pe la masina diverse nimicuri de aspect, o sa ma duc sa fac un spray la culoare ca sa acopar diversele zgarieturi.
    nu stiu cum sa rezolv cu bara fata care nu are prinderile rupte insa in zona de sub faruri are un spatiu de vreo 5 mm, par a fi prinderile metalice lasate, dar nu m-as baga sa dau bara jos singur, mai bine o duc la un service

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Da e drive by wire dar de la pedala la senzorul tps are cablu

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    E Drive By Wire (DBW).

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Originally posted by Legionaru' View Post
    Sa o stapanesti sanatos!
    Ce cablu ai la acceleratie? Nu e DBW?
    Habar nu am, e cablu cu o nuca la pedala, si reostat la capatul celalalt

    Leave a comment:


  • arado
    replied
    Sa te bucuri de ea! Multe amintiri frumoase impreuna!

    Leave a comment:

  • Legionaru'
    Senior Member

  • Legionaru'
    replied
    Sa o stapanesti sanatos!
    Ce cablu ai la acceleratie? Nu e DBW?

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Salutare, mulțumesc tuturor pentru amabilitate, am reusit sa sterg erorile si sa activez VSA, era nevoie de scurt intre pinii 4 si 9 de la obd, facuta secventa cu pedala, dupa care pus pinul 9 pe masa si facuta secventa cu butonul VSA.

    daca tot eram la masina am desfacut si actuatorul TPS de la acceleratie si am strans suruburile ca sa nu mai aibe joc, am intins si cablul acceleratiei ca era prea larg si era un decalaj la pedala pana actiona

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Legat de eroarea cu VSA, fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat actuatorul pedalei de acceleratie pentru ca masina nu se mai tura corespunzator si apareau acesti martori de VSA ( desi ar fi trebuit sa apara si check engine )
    mie nu mi se pare ca accelereaza masina aiurea deloc, adica are lag-ul obisnuit al pedalei de care se plang toti, dar am mers deja 100km si am trecut prin toate turele si treptele si nu mi se pare ca e nimic in neregula.

    Nu am cand sa ajung sa ii fac o diagnoza, abia in august o sa pot

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    dap, 29k un CL9 full in 2007
    dupa care 33k CW2 in 2010

    masinile s-au scumpit maxim in ultimii 20 de ani
    imi aduc aminte cand aparuse primul X5 in RO aveam un prieten revoltat ca era un pic peste 50k full
    acum nici nu trebuie sa te incordezi prea tare ca sa te apropii de 80k

    asta daca esti din tabara celor care vor musai noua
    Turkish
    Senior Member
    Last edited by Turkish; 17-07-19, 17:18.

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Interesant ce zici de pret, comparand cu cat costa masinile acum de exemplu, dai lejer banii astia cam pe orice masina.

    Un prieten a primit masina de serviciu un Hyundai i30 fastback 1.4 turbo cu cutie dublu ambreiaj 140 de cai si a costat undeva in jur de 23800 euro...misto masina de altfel, si la condus si la aspect/confort, insa clar nu se compara cu un sedan premium ca acesta.

    Astra mea a costat 14900 euro in 2006 octombrie de exemplu.

    Intr-adevar in zona muncii stau proprietarii la un bloc nou, masina statea si afara pentru ca locul de parcare din garaj are un acces imposibil, l-am vazut personal, au trebuit sa sparga un stalp ca sa poata parca masina si daca vreun vecin nu isi parca masina fix pe dunga, nu mai puteau sa o bage in garaj.

    Nu e cristal lacul pe ea, dar va fi dupa ce mai imi rezolv din prioritati )

    Maine noapte plec in lefkada si tocmisem un vapor pentru drum, o skoda superb prima generatie, 1.9 TDI hidramat, insa masina e in service pentru un retrofit de interior de piele si am zis ca daca nu e gata astazi ca sa o pot lua, voi merge cu Miyagi, ocazie cu care am facut niste calcule de cost din curiozitate, si intre cele 2 masini diferenta de cost la combustibil este de doar 300 de lei pentru 2100 de km de drum, asa ca cei care zic ca motoarele astea sunt paguba la benzina nu par sa aiba dreptate.

    Rationamentul a fost cu un consum estimat de 10% extraurban la Accord, si 7.5% la Superb ( 5 oameni si bagaje ) si preturi la benzina si motorina calculate de pe site-ul acela fuel prices Europe ( 5.8 lei Romania, 5.4 lei Bulgaria, 7.8 lei Grecia )

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Originally posted by vmaprilia View Post
    Probabil masina asta a costat spre 40k euro in 2007.
    Sa o stapanesti sanatos! Nici pe departe 40k, au fost foarte bune la pret CL-urile la vremea lor - in 2007 era cam 23k un CL7 Executive, iar un CL9 Executive era cam 26k.

    Eu am vazut foarte des masina in zona Piata Muncii, parcata mereu afara. Nu zic ca nu a stat si la garaj, dar sigur nu intotdeauna. In fine, important e ca arata bine si esti incantat de ea.

    Leave a comment:

  • vmaprilia
    Junior Member

  • vmaprilia
    replied
    Da, masina a avut loc in garaj de noua, o sa fac o diagnoza, s-a oferit un coleg de forum, am incercat de dimineata schema aia cu initializarea VSA si nu a functionat, era un video pe youtube in care trebuia sa pui contact in pozitia II, dupa ce se stinge martor ABS sa apesi de 2 ori butonul VSA, dar nu s-a intamplat nimic, deci probabil este o problema ce implica un schimb de piesa, fie ea sensor / pompa.

    eu nu am mai avut masina cu ESP asa ca nu pot sa zic ca ii simt lipsa, si din ce vad masina functioneaza perfect, am mers cu ea dimineata pana la birou in trafic de turma si am consum 14.5%, mi se pare just avand in vedere ca e vapor mare, ma asteptam sa ia 20+%, nu stiu de ce.

    numar de inmnatriculare o sa ii pun SKI, asa am si la mazda, avand in vedere ca este pasiunea la care excelez cel mai bine, si ca rima haioasa ar putea veni si de la Sound of the K24 is Interesting )

    Imi place mult de tot masina, in primul rand pentru mine este un salt simtitor de la un Opel Astra, care in esenta este o masina corecta, am avut-o de noua din octombrie 2007, dar este alta categorie, si mi se pare ca accord CL are un design atemporal, in niciun caz nu imi lasa impresia de masina veche de 10+ ani, si detaliile de interior sunt solide ( balamale, grosimi de elemente plastic, manetele de la volan.

    Probabil masina asta a costat spre 40k euro in 2007.

    Eu sunt genul de persoana tipicara doar cu lucrurile de care sunt pasionat ( acordeon, skiuri, drone ) insa pana acum am considerat masina ca fiind un mijloc de transport si atat, ori Honda asta clar o simt a fi mai mult de atat, si as vrea sa am grija de ea in ideea unei exploatari normale, nu ma apuc sa schimb jante si elemente decorative ca mi se par mie personal bani aruncati, dar cum am scris si mai sus ii voi face resoft si detailing cu ajutorul unui prieten, si voi apela la un reconditionator de volane, ulterior incercand sa menajez masina pe cat posibil impotriva unei utilizari defectuoase.

    Mi-am propus sa fac schimbul de ulei la 1 an / 10.000km avand in vedere ca nu prea fac asa multi km anual, si nu stiu daca sa pun ulei 5W_ _ sau 0W_ _ pe viitor, in present la 56850 km are revizia facuta si cred ca s-a pus Mobil 5W30

    Leave a comment:

Working...
X