VMAPRILIA: ´07 Honda Accord 2.4 i-VTEC, M/T, ?Culoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VMAPRILIA: ´07 Honda Accord 2.4 i-VTEC, M/T, ?Culoare?

    Salut, de ieri am intrat si eu in casa Hondelor, eram deja pe strada japoneza cu un mx5 nb si un Suzuki gladius

    Masina a fost o mare ocazie, are 56.850 km, luata noua in februarie 2007, la un pret foarte atractiv de 22950 lei, la care am mai adaugat 1000 lei un set de roti de vara noi, ca are pe ea roti de iarna noi, am in plan faimosul reflash.

    Nu cunosc foarte bine dotarile acestei generatii dar masina are tapiserie din textil, scaunele fata pe toate axele, incalzite, trapa, clima 2 zone, casetofon cu 6 cd-uri, comenzi volan pilot automat, senzori de ploaie si lumina, senzori de parcare, computer de bord cu comenzi in dreapta la volan, alarma, faruri cu xenon si spalator, proiectoare, oglinzi reglabile si rabatabile electric...si superbul motor de 2.4

    Avand in vedere ca Mister Miyagi inlocuieste o masina modesta, un opel astra H 1.6 automat, trecerea este pe deplin resimtita, mi se pare o masina impecabila, atat ca design cat si ca tinuta de drum, este efectiv covorul lui Alladin la mers normal, dar si un tourer sandilau daca vrei.

    Sunt foarte bucuros de alegerea facuta, mai ales ca am vizionat inca una in stare mult mai proasta, iar masina imi este cunoscuta, fiind a unei college, si am mers pe ideea ca mai curand suport un cost de exploatare mai mare ( impozit+rca+itp anual aproximativ 1400 lei ) si un consum cu cativa litri mai mare, in beneficiul unei fiabilitati sporite si unei tinute de drum de invidiat.

    Avand in vedere ca are 10 ani ii enumar si micile defecte :

    1. zgarieturi pe elemente, deoarece masina a avut loc de parcare intr-un garaj cu acces stramt ( ma gandeam sa ii fac un polish si retus cu un spray facut pe cod de culoare, iar la bara fata trebuie sa verific prinderile de dedesubt deoarece are un spatiu suplimentar de cativa mm sub linia farurilor ), am un coleg de job cu garaj generos si talent la polishat.
    2. fiind masina condusa mai mult de catre o tipa, are zgarieturi mici pe pielea volanului din cauza inelelor
    3. are martorul de VSA aprins , cand plec de pe loc primele minute sta aprins doar acel triunghi cu semn de exclamare, dupa care se aprinde si VSA si apare mesajul acela de check system please, din ce am citit este fie un senzor ce necesita reinvatare, fie o defectiune a pompei de ABS, desi e bine ca ABS functioneaza ( recent a avut alternator schimbat, actuatorul acceleratiei deoarece nu se mai tura la apasarea pedalei, si baterie noua, de aceea ma gandesc ca e vorba de o decalibrare )

    atasez si cateva poze facute inainte sa o spal in drum spre casa.

    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 16-07-19, 19:35.

  • #2
    Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme. Arata foarte bine, parerea mea.

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de ea!
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Sa o conduci sanatos si fara evenimente! Am trecut de multe ori pe langa ea (mi-a ramas numarul de inmnatriculare in cap) si pot sa spun ca tot mai tot timpul era curata.
        Mergi cu ea la reprezentanta sa ii faca diagnoza in firea ei (nu recomand decat HDS - am mai vazut diverse "interfete" care nu faceau nimic cum trebuie)
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • #5
          Da, masina a avut loc in garaj de noua, o sa fac o diagnoza, s-a oferit un coleg de forum, am incercat de dimineata schema aia cu initializarea VSA si nu a functionat, era un video pe youtube in care trebuia sa pui contact in pozitia II, dupa ce se stinge martor ABS sa apesi de 2 ori butonul VSA, dar nu s-a intamplat nimic, deci probabil este o problema ce implica un schimb de piesa, fie ea sensor / pompa.

          eu nu am mai avut masina cu ESP asa ca nu pot sa zic ca ii simt lipsa, si din ce vad masina functioneaza perfect, am mers cu ea dimineata pana la birou in trafic de turma si am consum 14.5%, mi se pare just avand in vedere ca e vapor mare, ma asteptam sa ia 20+%, nu stiu de ce.

          numar de inmnatriculare o sa ii pun SKI, asa am si la mazda, avand in vedere ca este pasiunea la care excelez cel mai bine, si ca rima haioasa ar putea veni si de la Sound of the K24 is Interesting )

          Imi place mult de tot masina, in primul rand pentru mine este un salt simtitor de la un Opel Astra, care in esenta este o masina corecta, am avut-o de noua din octombrie 2007, dar este alta categorie, si mi se pare ca accord CL are un design atemporal, in niciun caz nu imi lasa impresia de masina veche de 10+ ani, si detaliile de interior sunt solide ( balamale, grosimi de elemente plastic, manetele de la volan.

          Probabil masina asta a costat spre 40k euro in 2007.

          Eu sunt genul de persoana tipicara doar cu lucrurile de care sunt pasionat ( acordeon, skiuri, drone ) insa pana acum am considerat masina ca fiind un mijloc de transport si atat, ori Honda asta clar o simt a fi mai mult de atat, si as vrea sa am grija de ea in ideea unei exploatari normale, nu ma apuc sa schimb jante si elemente decorative ca mi se par mie personal bani aruncati, dar cum am scris si mai sus ii voi face resoft si detailing cu ajutorul unui prieten, si voi apela la un reconditionator de volane, ulterior incercand sa menajez masina pe cat posibil impotriva unei utilizari defectuoase.

          Mi-am propus sa fac schimbul de ulei la 1 an / 10.000km avand in vedere ca nu prea fac asa multi km anual, si nu stiu daca sa pun ulei 5W_ _ sau 0W_ _ pe viitor, in present la 56850 km are revizia facuta si cred ca s-a pus Mobil 5W30

          Comment


          • #6
            Originally posted by vmaprilia View Post
            Probabil masina asta a costat spre 40k euro in 2007.
            Sa o stapanesti sanatos! Nici pe departe 40k, au fost foarte bune la pret CL-urile la vremea lor - in 2007 era cam 23k un CL7 Executive, iar un CL9 Executive era cam 26k.

            Eu am vazut foarte des masina in zona Piata Muncii, parcata mereu afara. Nu zic ca nu a stat si la garaj, dar sigur nu intotdeauna. In fine, important e ca arata bine si esti incantat de ea.

            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              Interesant ce zici de pret, comparand cu cat costa masinile acum de exemplu, dai lejer banii astia cam pe orice masina.

              Un prieten a primit masina de serviciu un Hyundai i30 fastback 1.4 turbo cu cutie dublu ambreiaj 140 de cai si a costat undeva in jur de 23800 euro...misto masina de altfel, si la condus si la aspect/confort, insa clar nu se compara cu un sedan premium ca acesta.

              Astra mea a costat 14900 euro in 2006 octombrie de exemplu.

              Intr-adevar in zona muncii stau proprietarii la un bloc nou, masina statea si afara pentru ca locul de parcare din garaj are un acces imposibil, l-am vazut personal, au trebuit sa sparga un stalp ca sa poata parca masina si daca vreun vecin nu isi parca masina fix pe dunga, nu mai puteau sa o bage in garaj.

              Nu e cristal lacul pe ea, dar va fi dupa ce mai imi rezolv din prioritati )

              Maine noapte plec in lefkada si tocmisem un vapor pentru drum, o skoda superb prima generatie, 1.9 TDI hidramat, insa masina e in service pentru un retrofit de interior de piele si am zis ca daca nu e gata astazi ca sa o pot lua, voi merge cu Miyagi, ocazie cu care am facut niste calcule de cost din curiozitate, si intre cele 2 masini diferenta de cost la combustibil este de doar 300 de lei pentru 2100 de km de drum, asa ca cei care zic ca motoarele astea sunt paguba la benzina nu par sa aiba dreptate.

              Rationamentul a fost cu un consum estimat de 10% extraurban la Accord, si 7.5% la Superb ( 5 oameni si bagaje ) si preturi la benzina si motorina calculate de pe site-ul acela fuel prices Europe ( 5.8 lei Romania, 5.4 lei Bulgaria, 7.8 lei Grecia )

              Comment


              • #8
                dap, 29k un CL9 full in 2007
                dupa care 33k CW2 in 2010

                masinile s-au scumpit maxim in ultimii 20 de ani
                imi aduc aminte cand aparuse primul X5 in RO aveam un prieten revoltat ca era un pic peste 50k full
                acum nici nu trebuie sa te incordezi prea tare ca sa te apropii de 80k

                asta daca esti din tabara celor care vor musai noua
                Turkish
                Senior Member
                Last edited by Turkish; 17-07-19, 17:18.
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • #9
                  Legat de eroarea cu VSA, fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat actuatorul pedalei de acceleratie pentru ca masina nu se mai tura corespunzator si apareau acesti martori de VSA ( desi ar fi trebuit sa apara si check engine )
                  mie nu mi se pare ca accelereaza masina aiurea deloc, adica are lag-ul obisnuit al pedalei de care se plang toti, dar am mers deja 100km si am trecut prin toate turele si treptele si nu mi se pare ca e nimic in neregula.

                  Nu am cand sa ajung sa ii fac o diagnoza, abia in august o sa pot

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, mulțumesc tuturor pentru amabilitate, am reusit sa sterg erorile si sa activez VSA, era nevoie de scurt intre pinii 4 si 9 de la obd, facuta secventa cu pedala, dupa care pus pinul 9 pe masa si facuta secventa cu butonul VSA.

                    daca tot eram la masina am desfacut si actuatorul TPS de la acceleratie si am strans suruburile ca sa nu mai aibe joc, am intins si cablul acceleratiei ca era prea larg si era un decalaj la pedala pana actiona

                    Comment


                    • #11
                      Sa o stapanesti sanatos!
                      Ce cablu ai la acceleratie? Nu e DBW?

                      Comment


                      • #12
                        Sa te bucuri de ea! Multe amintiri frumoase impreuna!
                        '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Legionaru' View Post
                          Sa o stapanesti sanatos!
                          Ce cablu ai la acceleratie? Nu e DBW?
                          Habar nu am, e cablu cu o nuca la pedala, si reostat la capatul celalalt

                          Comment


                          • #14
                            E Drive By Wire (DBW).
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #15
                              Da e drive by wire dar de la pedala la senzorul tps are cablu

                              Comment

                              Working...
                              X