Salut, de ieri am intrat si eu in casa Hondelor, eram deja pe strada japoneza cu un mx5 nb si un Suzuki gladius
Masina a fost o mare ocazie, are 56.850 km, luata noua in februarie 2007, la un pret foarte atractiv de 22950 lei, la care am mai adaugat 1000 lei un set de roti de vara noi, ca are pe ea roti de iarna noi, am in plan faimosul reflash.
Nu cunosc foarte bine dotarile acestei generatii dar masina are tapiserie din textil, scaunele fata pe toate axele, incalzite, trapa, clima 2 zone, casetofon cu 6 cd-uri, comenzi volan pilot automat, senzori de ploaie si lumina, senzori de parcare, computer de bord cu comenzi in dreapta la volan, alarma, faruri cu xenon si spalator, proiectoare, oglinzi reglabile si rabatabile electric...si superbul motor de 2.4
Avand in vedere ca Mister Miyagi inlocuieste o masina modesta, un opel astra H 1.6 automat, trecerea este pe deplin resimtita, mi se pare o masina impecabila, atat ca design cat si ca tinuta de drum, este efectiv covorul lui Alladin la mers normal, dar si un tourer sandilau daca vrei.
Sunt foarte bucuros de alegerea facuta, mai ales ca am vizionat inca una in stare mult mai proasta, iar masina imi este cunoscuta, fiind a unei college, si am mers pe ideea ca mai curand suport un cost de exploatare mai mare ( impozit+rca+itp anual aproximativ 1400 lei ) si un consum cu cativa litri mai mare, in beneficiul unei fiabilitati sporite si unei tinute de drum de invidiat.
Avand in vedere ca are 10 ani ii enumar si micile defecte :
1. zgarieturi pe elemente, deoarece masina a avut loc de parcare intr-un garaj cu acces stramt ( ma gandeam sa ii fac un polish si retus cu un spray facut pe cod de culoare, iar la bara fata trebuie sa verific prinderile de dedesubt deoarece are un spatiu suplimentar de cativa mm sub linia farurilor ), am un coleg de job cu garaj generos si talent la polishat.
2. fiind masina condusa mai mult de catre o tipa, are zgarieturi mici pe pielea volanului din cauza inelelor
3. are martorul de VSA aprins , cand plec de pe loc primele minute sta aprins doar acel triunghi cu semn de exclamare, dupa care se aprinde si VSA si apare mesajul acela de check system please, din ce am citit este fie un senzor ce necesita reinvatare, fie o defectiune a pompei de ABS, desi e bine ca ABS functioneaza ( recent a avut alternator schimbat, actuatorul acceleratiei deoarece nu se mai tura la apasarea pedalei, si baterie noua, de aceea ma gandesc ca e vorba de o decalibrare )
atasez si cateva poze facute inainte sa o spal in drum spre casa.
Masina a fost o mare ocazie, are 56.850 km, luata noua in februarie 2007, la un pret foarte atractiv de 22950 lei, la care am mai adaugat 1000 lei un set de roti de vara noi, ca are pe ea roti de iarna noi, am in plan faimosul reflash.
Nu cunosc foarte bine dotarile acestei generatii dar masina are tapiserie din textil, scaunele fata pe toate axele, incalzite, trapa, clima 2 zone, casetofon cu 6 cd-uri, comenzi volan pilot automat, senzori de ploaie si lumina, senzori de parcare, computer de bord cu comenzi in dreapta la volan, alarma, faruri cu xenon si spalator, proiectoare, oglinzi reglabile si rabatabile electric...si superbul motor de 2.4
Avand in vedere ca Mister Miyagi inlocuieste o masina modesta, un opel astra H 1.6 automat, trecerea este pe deplin resimtita, mi se pare o masina impecabila, atat ca design cat si ca tinuta de drum, este efectiv covorul lui Alladin la mers normal, dar si un tourer sandilau daca vrei.
Sunt foarte bucuros de alegerea facuta, mai ales ca am vizionat inca una in stare mult mai proasta, iar masina imi este cunoscuta, fiind a unei college, si am mers pe ideea ca mai curand suport un cost de exploatare mai mare ( impozit+rca+itp anual aproximativ 1400 lei ) si un consum cu cativa litri mai mare, in beneficiul unei fiabilitati sporite si unei tinute de drum de invidiat.
Avand in vedere ca are 10 ani ii enumar si micile defecte :
1. zgarieturi pe elemente, deoarece masina a avut loc de parcare intr-un garaj cu acces stramt ( ma gandeam sa ii fac un polish si retus cu un spray facut pe cod de culoare, iar la bara fata trebuie sa verific prinderile de dedesubt deoarece are un spatiu suplimentar de cativa mm sub linia farurilor ), am un coleg de job cu garaj generos si talent la polishat.
2. fiind masina condusa mai mult de catre o tipa, are zgarieturi mici pe pielea volanului din cauza inelelor
3. are martorul de VSA aprins , cand plec de pe loc primele minute sta aprins doar acel triunghi cu semn de exclamare, dupa care se aprinde si VSA si apare mesajul acela de check system please, din ce am citit este fie un senzor ce necesita reinvatare, fie o defectiune a pompei de ABS, desi e bine ca ABS functioneaza ( recent a avut alternator schimbat, actuatorul acceleratiei deoarece nu se mai tura la apasarea pedalei, si baterie noua, de aceea ma gandesc ca e vorba de o decalibrare )
atasez si cateva poze facute inainte sa o spal in drum spre casa.
Comment