XANDER (no.4) : '07 Honda Accord 2.0 M/T Elegance, Alabaster Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Masina s-a vandut deci topicul se poate inchide.

    Cea mai ingrijita masina pe care am vandut-o (desi si restul erau in stare f buna, nu erau ca acest CL7). 89k km, istoric cunoscut 100%, carte service full ASKO, numai consumabile OEM, fara nicio problema tehnica, fara accident, tinuta in subteran 90% din viata si 10% in parcare pazita, vopseaua in stare f buna si ea. Zero rugina, nici pe tabla, nici pe sasiu, toata suspensia se desfacea inca, orice surub etc. Sincer arata si mergea ca o masina noua.

    Nu stiu din ce motiv consuma si mai putina benzina decat fostul meu CL7 si decat majoritatea CL-urilor zic eu (lua cam 11.5/ 100km in Bucuresti), desi am mers cu gume pe 17 inch si ulei OEM Honda 5w40 - ulei pe care il recomand in ciuda tuturor "cunoscatorilor" de K-uri si pe care il recomanda si alti ingineri. Este foarte potrivit pentru regimul termic al K-urilor si pentru tolerantele acestora, nu intru in detalii.

    Am dat-o la un pret mai mult decat decent pentru noul proprietar, dar ma bucur ca a ajuns la un cunoscator (fost proprietar de CL7 SSE) care sper ca o va intretine impecabil mai departe.

    Motivul vanzarii - vreau sa folosesc la maximum Accord-ul Type R din ograda. In urma reconditionarii tehnice integrale (despre care imi voi face timp sa scriu) ATR-ul va fi daily pentru minim 2-3 ani, timp in care planuiesc sa ii adaug 50.000 km la bord. Apoi va fi revopsit integral si va intra la garaj pentru cand voi ajunge la batranete si voi mai vrea sa aud un motor aspirat mai bun sincer decat oricare altul facut de Honda.

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Click image for larger version

Name:	20200105_193345.jpg
Views:	401
Size:	51.5 KB
ID:	868522

    Avand in vedere ca ATR-ul statea ascuns pe durata iernii, am decis sa utilizez jantele cu tot cu gumele Michelin CrossClimate+ pe CL7.

    De look nu are sens sa vorbesc, eu sunt mare fan al jantelor Speedline OEM de pe ATR. Ce pot sa spun e ca s-a imbunatatit si dinamica masinii odata cu aceasta schimbare. Sigur ca e inca departe de ATR, dar zic ca s-a simtit. De asemenea am avut ocazia sa testez gumele si in conditii de iarna, zapada, gheata etc. Se descurca admirabil pe zapada, pe gheata orice guma e cam degeaba. In schimb pe zloata sau ploaie la temperaturi scazute (dar totusi usor pozitive) sunt peste orice guma de iarna! Pus cap la cap cu performanta incredibila pe care o au pe timp de vara, nu exista niciun dubiu ca pentru un utilizator normal si o masina normala, care nu circula mii de km in conditii dure de iarna, Michelin CC+ sunt solutia ideala, scapi si de bataile de cap cu inlocuitul anvelopelor, sunt silentioase, confortabile, ce sa mai, ff bune.

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    In asteptarea programarii la ASKO pentru revizie, am profitat de ceva timp liber ieri si i-am facut CL-ului un tratament intensiv de chedere, ca la carte - folosind Shin Etsu.

    Am spalat masina la spalatorie, am curatat bine de tot chederele cu apa si detergent de vase, le-am clatit, apoi mi-am pus o manusa de cauciuc si am luat fiecare bucatica de cheder, am uns-o cu Shin Etsu si am masat-o bine de tot. Le-am lasat destul de imbibate in vaselina la soare, sa se umfle si sa traga unsoarea, azi dupa-amiaza le sterg de exces si mai spal o data masina.

    In continuare foarte mirat de starea in care se afla acest CL7 si de cat de capabil este motorul, in special la viteze mari - treptele 3 si 4, intre 100 si 180 km/h.

    @ivladbogdan: Le cer sa il desfaca si sa ii faca o poza. Legat de filtrul de polen, acum ca mi-ai zis, m-am uitat la el si pare inferior dpdv calitativ fata de celelalte piese OEM. Bine de stiut pe viitor. Merci!

    Leave a comment:

  • ivladbogdan
    Senior Member

  • ivladbogdan
    replied
    Xander, sa scrii te rog cum arata filtrul tau de benzina la km tai. Ma gandesc sa il schimb si eu la a mea, am 105k km acum.
    Filtrul de polen OEM este o prostie sinistra care nu merita sub nicio forma pretul cerut pe el. Iti recomand cu caldura sa folosesti numai filtrul MANN FP2358. Eu folosesc filtru HAMP Synergy de ulei, aer OEM, respectiv MANN FP2358 polen. E combinatia ideala pt mine.

    Leave a comment:

  • Ciuciumax25
    Member

  • Ciuciumax25
    replied
    Mulțumesc mult pentru ajutor!

    Leave a comment:

  • Io si Ea
    Senior Member

  • Io si Ea
    replied
    Scuze de ot, Xander.
    Colegule Ciuciumax, ai aici cantitatile ptr fluide la CL9 (service si dry), intimplator sint de la Ravenol ca mi-a venit la mina: https://www.ravenolromania.ro/oilfinder/

    Leave a comment:

  • Ciuciumax25
    Member

  • Ciuciumax25
    replied
    Stiu ca sunt off-topic dar as fi vrut sa lansez o comanda la COX (pentru group buy m-am trezit prea tarziu) si as fi avut nevoie de cateva lamuriri. Din pacate cand am luat Accord-ul CL 9 A/T, acesta a venit fara manual de utilizare. As vrea sa stiu si eu ce cantitati de fluide as avea nevoie sa cumpar. (Ulei motor, Ulei cutie A/T. lichid servo, lichid de frana, antigel). Multumesc mult.

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Au venit produsele pentru revizie. Mii de multumiri lui Bekxy pentru implicare!

    Am ales sa iau totul OEM, cum ziceam mai sus:

    - ulei si filtru de ulei
    - lichid servo
    - lichid racire
    - bujii
    - filtru motor si filtru climatizare
    - filtru benzina
    - tratament Shin-Etsu pentru chedere
    - mapa piele pentru manualul de utilizare al masinii - am primit-o fara.

    Uleiul de cutie fusese schimbat foarte recent, nu avea sens sa il mai schimb inca o data.

    E parca prea rasfatata, dar nah, am zis sa raman la full-OEM, ar fi pacat sa procedez altfel tinand cont de starea in care se afla masina.

    Click image for larger version

Name:	image_50969.jpg
Views:	378
Size:	28.9 KB
ID:	861303

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Si mie mi se pare de vis cutia de viteze de pe CL-uri. Este un punct strong al masinii.

    Leave a comment:

  • ivladbogdan
    Senior Member

  • ivladbogdan
    replied
    Foarte bine ca schimbi si uleiul in cutie, si eu ii dau Accord-ului MTF, odata la 30.000 km. Eu personal nu am condus nicio masina pana acum sa aiba o cutie de viteze atat de placuta precum CL7. Intra usor in viteze si precis, cursa schimbatorului e perfecta.
    La capitolul ulei eu am ramas la Mobil 1 New Life 0W40. Am incercat mai multe feluri de ulei, dar cu asta se pare ca ii place cel mai mult.

    Vis-a-vis de "problema" cu statul cocotat pe scaun. Eu am SSE si pozitia la volan mi se pare perfecta. Cand am urcat intr-un Executive (trapa + scaunele electrice care "stau" mai sus decat cele manuale de SSE/Type S) m-am simtit ca si cum as sta in alta masina. Sa stii ca nu ti se pare.

    Leave a comment:

  • A.C.
    Junior Member

  • A.C.
    replied
    Citesc des, scriu...mai deloc. Iertare.Am apucat sa scriu scrisori, deh!
    Uite inca o poveste, reala : am luat masina lui Razvan, un CL7, SSE, AT, in 2015. El a mers cu ea pana la 60 de mii, cu Mobil 0W40, apoi a trecut pe Honda 0W20.
    Eu am luat-o la 130.000 si acum are 215.000 masina. Numai Honda 0W20.
    In depasiri, AT-ul se tureaza el, suficient sa il consideri... turat. Merg normal, cu ritm sustinut.
    In prezent, nu sunt semne ca acest ulei subtire nu ar face fata. Consumul la 10.000 cand fac revizia, este undeva pana in 0.7 litri (si vizibil, incepe sa scada dupa 5000 Km).

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    De ce ar fi?? Mai degraba sa folosesti 0w20 in K20 e un capat de tara! Sincer vorbind as fi testat si eu acel 0w20, de curiozitate, dar cu inima cam stransa (nu mi se pare OK pentru motoarele astea mai vechi ca si conceptie), dar dupa discutia cu Alex m-am convins - raman pe 5w40. Oricum majoritatea CL7/CL9 au mers toate cu 5w40 cand erau noi, pe vremea aia numai asta se recoamnda: toti mergeam cu Motul 300V 5w40, sau Honda, sau Eneos (mai tarziu Fuchs etc), dar mereu 5w40.

    De vreo 3-4 ani a aparut moda asta cu uleiul de masline jumatate apa.

    Leave a comment:

  • Legionaru'
    Senior Member

  • Legionaru'
    replied
    Sa inteleg ca si la K24 daca nu pui 0W20 nu e un capat de tara?

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Asa este! Multumesc pentru urari.

    Mi-am propus sa fie prima masina la care folosesc exclusiv produse de intretinere si piese de schimb OEM.

    Drept urmare am trimis comanda pentru un pachet serios de revizie ce include (toate sunt OEM): ulei motor, filtre, bujii, filtru benzina, antigel, lichid servo directie, Shin Etsu pentru chedere si mapa din piele pentru documente. Uleiul din cutie fusese schimbat recent (acum 20.000 km), evident tot cu Honda MTF.

    In august trebuie sa ii fac revizia anula si am zis sa nu ma prinda nepregatit.

    In oferta de ulei motor Honda exista pentru benzinare doar 0w20 Type 2 si 5w40 full Synthetic. Dupa o discutie cu Alex de la ASKO, m-a indrumat sa continui exact pe ce a primit mereu masina de cand era noua - 5w40 Honda HFS - K20 fiind un motor de conceptie mai veche, proiectat avand in vedere fix acest gen de uleiuri. Restul sunt povesti de forum, dupa cum spuneam si in alte threaduri de pe aici.

    Poate un 5w30 m-ar fi tentat, dar cum nu exista Honda OEM, am zis ca nu are rost sa schimb ce functioneaza corect.

    Leave a comment:

  • harris
    Senior Member

  • harris
    replied
    Vad ca este abia in clasa a 8 a, mai are pina termina medicina si abia atunci poti zice ca incepe sa imbatraneasca. Mai are multi km de vazut.

    Leave a comment:

Working...
X