XANDER (no.4) : '07 Honda Accord 2.0 M/T Elegance, Alabaster Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • XANDER (no.4) : '07 Honda Accord 2.0 M/T Elegance, Alabaster Silver

    Salutare!

    Stiu ca va place tare modelul asta de masina, asa ca am zis sa ii fac si ei un topic.

    Am revenit la prima dragoste sa zic asa, mai exact la o masina extrem de asemanatoare cu prima mea Honda - un CL7 manual cumparat de nou in 2007 de la ASKO si vandut in 2013. Este ciudat ca are si aceeasi culoare, zici ca m-am intors in timp 10 ani, ceea ce nu e rau, cine nu ar vrea sa se intoarca la 20 de ani, facultate, timp pierdut si zile insorite.

    Spre deosebire de primul CL7, care era echipare Confort, aceasta vine in echiparea aia rara Elegance, care este un Executive fara piele, ideal zic eu pentru clima din Romania si pentru cum vreau eu sa folsesc masina. Are in plus Xenon, scaune incalzite si electrice, sistem de sunet premium, trapa, cruise control si altele care nu prea ma pasioneaza.

    Din 2013 pana acum am mai avut 2 Honde: un Civic Type R FN2 si Accord-ul Type R CH1 pe care inca il am si de care nu ma despart niciodata - sunt foarte aproape sa semnez contractele si sa incep reconditionarea integrala a ATRului, doar sa mai negociem putin preturile ca sa nu ramanem desculti.

    Acum 9 luni m-am despartit de Mercedesul C Coupe '14 fiindca iesea din garantie si sincer imi era frica fiindca nu a fost o masina foarte fiabila, desi avea doar 60k km cand am dat-o. Am mers o vreme cu ATR-ul, suficient cat sa ma conving ce masina marfa e in orice conditii - oras, drum lung, mers bara la bara sau pe Tranfagarsan/ track. Totusi in ideea in care voiam sa il reconditionez, imi trebuia o masina de zi cu zi - si am tot cautat, de la chestii ieftine, pana la o alta masina premium noua sau aproape noua. Nu m-a convins nimic ca ar merita sa dau 30-40k EUR, cu exceptia unui Lexus GS sau LS hybrid, dar si efortul financiar era pe masura. Si cat timp stateam eu asa sa ma gandesc ce sa fac, a aparut aceasta oportunitate si am zis ca indiferent cat o tin, e o masina buna, vreau sa mai vad o data cum e sa am un CL7.

    Despre ea:

    - este CL7 2.0 MT;
    - avea aprox. 75.000 km cand am luat-o;
    - a apartinut unui bun amic (tatal lui mergea cu ea de fapt), primul si sigurul proprietar in urma achizitiei de la ASKO in 2007;
    - tinuta numai la subteran si folosita la drumuri lungi;
    - service exclusiv la ASKO, cu o precizie chirurgicala de 2-3 zile inainte de trecerea unui an calendaristic;
    - nelovita niciodata, verificata la ASKO, e practic noua, nicio problema mecanica, niciun defect optic, nici urma de rugina, suruburile de la suspensie se desfac toate etc.
    - totul pe masina este functional.

    Am batut palma cu Ioan, am platit pretul ceva mai mare decat "piata" dar starea masinii il justifica cu varf si indesat si asa am ajuns sa am unul dintre cele mai bine intretinute si neutilizate CL7 de la noi din tara.

    Am inmatriculat masina si am dus-o direct la Bebe (Prodetailing) sa ii faca o curatare interioara si o revitalizare a culorii la exterior (a facut decontaminare, polish de suprafata si a dat-o la final cu o protectie de la GYEON care sincer arata spectaculos. Servicii de nota 10 cum m-am obuisnuit deja.

    Am fost apoi la ASKO unde am instalat "ca la carte" un sistem audio bluetooth GROM BT3 - mereu sunt fascinat cu cata grija lucreaza dl. Dan electricianul de la ASKO - chiar nu voiam sa ma zgarcesc la bani si sa apara soricei sau alte belele. Am uns pedala de ambreiaj (boala lor, cred ca o sa fac si o inlocuire la un moment dat a cilindrului ala), suporti noi de numere si aia a fost.

    Am apucat sa fac cateva mii de km cu masina, are jantele de 16 inch si niste cauciucuri relativ noi Dunlop - ceva model Eco, Blue Response cred?!

    Consuma mai putin decat stiam eu, am reusit un <8% pe un drum lung Bucuresti - Bicaz si retur unde nu am mers incet si aveti mai jos o poza cu un consum reusit in Bucuresti, pe 41 km, e drept in conditii de trafic leger, dar totusi - 7.1 % !!!

    Este foarte confortabila, jantele astea i se potrivesc perfect, nu am de gand sa schimb ceva la ea, voi continua sa o intretin la ASKO numai cu produse OEM, sa fie in stare impecabila cand ma voi decide sa o dau.

    Si pentru ca aici exista cultul CL9 si sigur ma veti intreba de ce nu am luat un CL9, va raspund deja ca am ales masina din pricina conjuncturii favorabile (starea ei, proprietar cunoscut etc.), dar si din pricina faptului ca nu cautam o masina similara ATR-ului, dar (zic eu) inferioara totusi ca feeling si competente din zona sportiva, fiindca nu avea niciun sens sa fac asta. Voiam un cruiser relaxat, OEM, fiabil si exact asta am cumparat. Motorul e foarte placut, trage liniar, nu e ceva sportiv dar totusi ma incanta de fiecare data cand merg cu ea.

    Si ca sa inchei cu ceva socant, masina a primit la toate reviziile ulei HONDA 5w40! Deci da, stiu, motorul e deja facut praf, ma pregatesc sa il refac si sa trec la 0w12,5 sau ulei de masline. )
    Last edited by Xander; 28-06-19, 10:25.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

  • #2
    Sincere felicitari! Cel mai reusit model Honda din ultimii 10-15 ani, din toate punctele de vedere, in special motorizarea. Este, din pct meu de vedere cel mai bun echilibru motor-cutie-sasiu in ceea ce priveste performante vs confort vs consum.

    Si da, arata impecabil pt varsta ei!

    Comment


    • #3
      S o stapanesti sanatos!
      Ca probleme n o sa ai......

      Comment


      • #4
        Sa o conduci cu placere cat mai multi km. fara de probleme. Arata impecabil, felicitari pentru achizitie.

        Comment


        • #5
          Chapeau, domnule!
          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

          Comment


          • #6
            Va multumesc, domnilor! Asemenea!
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              congrats Xander
              sa te bucuri de ea!
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos! Rar vezi un exemplar tinut in puf ca asta, avand in vedere jungla din Bucuresti.
                '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                Comment


                • #9
                  Multi km fara probleme! Dunlop Sport BluResponse sunt anvelope Touring si sunt foarte ok.

                  Comment


                  • #10
                    Momentul ala cand zeul Honda iti zambeste
                    Felicitari pentru "unicorn"

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc! Asa sa fie!
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #12
                        S-o stapanesti sanatos !!!
                        Crezi ca ai facut o super miscare ca ai scapat de Merc-ul coupe! (desi nu am nimic cu Merc si au modele care imi plac, extrem de des am auzit numai chestii urate din diverse locuri - pentru mine au devenit doar alte castroane cu roti)
                        Macar acum esti pe teren cunoscut (cunosti exact ce si cat poate masina)... (eu inca ma gandesc la un CL9,recunosc, dar sansa sa gasesc unul in mintile lui scade pe zi ce trece)
                        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                        Comment


                        • #13
                          Stiu eu unul care inteleg ca ar putea sa ajunga la vanzare, absolut impecabil si ingrijit, dar si pretul este pe masura.

                          LE: Ma refer la un CL9.
                          Last edited by Xander; 28-06-19, 15:01.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #14
                            Sa il stapanesti sanatos!


                            Comment


                            • #15
                              Felicitari pentru achizitie!
                              Accordul CL7, cea mai buna masina!
                              Eu l-am luat la 67.000 km, acum am 104.000 km, n-a sughitat o singura data. Singura masina care o va inlocui pe a mea va fi un CL9, dar trebuie sa fie manual si impecabil. Deci, mai astept.

                              Comment

                              Working...
                              X