PETRU: '08 Honda Accord 2.4 i-VTEC Type S A/T, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Și zicea cineva pe aici ca Type S e doar manual. Deci se poate și AT. Chiar deosebita mașina prin prisma culorii și foarte îngrijită din ce se vede in poze. S-o conduci sănătos.

    Comment


    • #17
      Intr-adevar, pentru varsta ei, arata foarte bine. Sunt cateva imperfectiuni de ordin estetic, insa ce ma interesa cel mai mult, era sa nu aiba rugina, si nu are. Iar culoarea asta iti ia ochii, greu observi acele imperfectiuni estetice. Inainte aveam un CL7 cu acea culoare, albastru inchis - spre gri, si vedeam orice zgarietura )).

      Comment


      • #18
        Depinde de market, Type-S-uri s-au vandut in diferite configuratii, de regula erau 2.4, MT doar, si fara xenon, trapa si navigatie.
        Si totusi la noi in tara s-au dat cu navigatie si xenon.
        In alte tari, UK de ex, era si 2.0 CL7 in versiune Type-S.
        Acum am aflat ca un Suedia erau si 2.4 AT Type-S

        Originally posted by rhemyis View Post
        Și zicea cineva pe aici ca Type S e doar manual. Deci se poate și AT. Chiar deosebita mașina prin prisma culorii și foarte îngrijită din ce se vede in poze. S-o conduci sănătos.

        Comment


        • #19
          In sfarsit am apucat azi, cu ajutorul lui Razvan sa fac schimbul de ulei din cutie. Trecerea fiind de la Atf z1 la dw1 am hotarat ca azi sa facem doua schimburi iar saptamana viitoare ultimul schimb si implicit filtrul de la cutie.
          Uleiul era cel din fabrica, deci dupa schimb s-a simtit o imbunatatire in schimbul treptelor.
          Cu aceasta ocazie am apucat sa vedem si cum arata Rudolf pe dedesubt si am ramas 😐.
          Masina fiind destinta pentru tarile nordice are un tratament impotriva ruginei, iar noi ne uitam ca **** la poarta noua, totul fiind negru dedebut si nu stiam de ce. Arata ca un ulei ars care a fost intins peste tot sub masina.
          Next week urmeaza schimbul de ulei motor care va fi realizat cu Total Quartz 5w30....da...Total Quartz. Alegerea se datoreaza faptului ca suedezul a folosit acest ulei iar masina nu consum gram de ulei. Deci daca nu e stricat, nu reparam 😀.
          Tot atunci voi schimba antigelul(Honda Type 2)si lichidul de frana( Ate Typ200).

          Comment


          • #20
            Rudolf a primit saptamana trecuta incaltari noi, am trecut la anvelope de vara, cum am prins si o oferta buna am luat 4 bucati Goodyear Asymmetric 5.
            Astazi i-am montat “ochelari de soare”. Folie Global geamuri spate+luneta.
            Maine intra la operatie, un rulment pe dreapta spate, placute frana fata, lichid frana, antigel, un flush la servodirectie si cam atat.
            https://ibb.co/4msm8Rd

            Comment


            • #21
              Noutati:
              1. Geamul de la sofer face figuri, in sensul ca in momentul in care tin geamul intredeschis trancane. Cand il cobor se aude un zgomot ciudat. La urcare totul e ok, deci desfacem si vedem ce se intampla acolo si ce trebuie schimbat.
              2. Chederul de la portiera dreapta fata s-a hotarat sa renunte la datorie, asa ca nu mai e la locul lui. Ma gandesc ca daca tot am aceasta ocazie decal sa lipesc sa iau altul nou. Idei de unde se poate procura?
              3. Lacul de la portiera dreapta spate este sarit in partea de jos, in doua locuri. Din ce m-am interesat singura varianta ok e revopsirea. Aveti alte sfaturi, ascult 😀
              4. S-a efectuat si o revizie la instalatia de AC, unde a trebuit o completare cu 100g de freon.
              5. Am mai facut un schimb de filtre aer si polen si la cum aratau, cred ca de acum inainte la 3-4 luni vor fi schimbate periodic.
              6. Se pare ca, chiar si in varianta A/T doar cu reflash acest 2.4 se tine dupa un passat cc 2.0 tsi modifcat la 260 cai.
              Mai mai sa ma caute de turbo. Nu credea ca e aspirat. Eh, surprise surprise.🙈. Deci acest lucru ma determina si mai mult sa ne ocupam si de evacuare 🐍

              Comment


              • #22
                E destul de vag ce inseamna acest "se tine de", si la fel de vag si acel tuning de 260 cai, dar important e ca te-a facut sa te simti bine.

                Chedere la reprezentanta dar sunt scumpe ca naiba.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • #23
                  Cheder undeva la dezmambrari, cauciucul la Japoneze este mult superior celor de la Europene si poti gasi unul in stare foarte buna.

                  Si eu folosesc Quartz 9000 0W30 la masina si sunt foarte multumit. Motorul merge mult mai "rotund" si foarte putin zgomotos. Schimb uleiul la 9000km cu filtre cu tot.

                  Chestia cu tinutul e discutabila. Nu zic ca masina ta este slaba insa si cel cu VW probabil nu a avut chef de "competitie" sau nu stie sa valorifice ce are. Oricum faptul ca esti multumit conteaza mai mult ca orice.

                  Comment


                  • #24
                    Ok, ca sa dau mai multe detalii legat de acel "se tine" 😀.
                    Mergeam pe bulevard normal, el iese de pe o straduta in fata mea, si o calca. Moment in care evacuarea si blow off ul mi-au starnit atentia. Clar era benzinar, cel mai probabil 2.0 tsi am zis. Ok, ma iau dupa el, vin tare in spatele lui(o lasase moale intre timp), ii dau de inteles. Ajungem la o intersectie, el in fata, face stanga pe o strada cu o banda pe sens, astepta ca si eu sa fac virajul, apoi de la 30km/h o calca, eu la fel. Ajung pana la 120, apoi frana, urma semafor. Daca la 30km/h avea cam 10 metri in fata mea, la 120 cand am franat erau vreo 20-25 metri. Acum tinem cont si de matematica, ok? O data cu viteza de deplasare creste si distanta parcursa, daca mentinem intervalul de timp constant. Revenind, oprit la semafor, dat geamul jos si clasica discutie: Ce ai sub capota frate? El zice 2.0 tsi dus in 260 cai, eu zic 2.4 aspirat cu soft aprox 200 cai. El mirat, eu la fel. Inaintea semaforul din o banda s-au facut 2 benzi, urma un bulevard, se face verde plecam amandoi in timp ce discutam ajungem iar la 30, primim claxon din spate si ii dam din nou. pana la 75 cand am dat a doua pune juma de masina in fata, pierd la schimbarea treptei se duce cu toata masina in fata, apoi castiga inca vreo jumate de masina pana la 130 cand am franat.
                    Eu prin asta inteleg ca se tine(nu de la egal la egal, dar nici nu l-am cautat cu binoclu). Ca poate softul/motorul lui nu era ok....nu stiu
                    Last edited by petru; 10-07-19, 21:09.

                    Comment


                    • #25
                      Sa stii ca pentru a-l "cauta cu binoclu", el are nevoie de vreo 500 de cai. Diferentele intre o masina de 200 de cai si una de 260 sunt cam cele descrise de tine, nu e surprinzator testul. Nu mai zic ca soft-urile astea de TFSI care promit xxx cai sunt cel putin discutabile.

                      Putin mai mare a fost distanta intre mine (intr-un TypeR FK8 de 320 cai) si un amic cu un FN2 aproape stock, cu start de pe loc pana pe la 100 kmh. Dupa 100 nu ii mai sta aproape nimic in cale FK8-ului.
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #26
                        Am avut norocul sa fac test drive cu fk8 acum 2 luni cand l-au adus la reprezentanta din Iasi, si intradevar alearga bine de tot. Ploua in ziua testdrive-ului deci nu s-a testat 100%, dar chiar si asa senzatia a fost wow.

                        Acum revenind pe pamant, in cazul meu, o mica observatie. Se pare ca uleiul Total Quartz HKS G310 5w30 pe care l-am achizitionat nu prea seamana cu uleiul din Suedia. Dupa 3-4 luni de la schimb si aproximativ 5-6 mii km nu-mi place deloc cum arata. Destul de negru si foarte apos. Comparatia e facuta cu uleiul cu care a venit masina, si el avand 5-6 mii km, conform celor declarate de dealer. Consum de ulei nu prea este. Ma gandesc ca poate nu am prins un lot ok de ulei, sper, dar nu cred ca mai incerc o data cu uleiul Total.
                        Saptamana viitoare am sa trec la Motul Eco-Energy 0w30. Sper ca sa fie mai ok.

                        Comment


                        • #27
                          Sunt curios de schimbarea uleiului. Oricum in Suedia e si alt carburant si alt regim de mers. Cum se arata uleiul din cutie? Banuiesc ca ai schimbat doar filtrul extern.

                          Comment


                          • #28
                            La uleiul din cutie am facut flush acum 3 luni cu honda dw1 deci acolo nu-mi fac griji.
                            Am luat in calcul si regimul de mers de cand am schimbat uleiul de motor, 70% urban, dar chiar si asa la 6000 km facuti nu-mi place cum arata. Fac si o comparatie cu fostul accord, 2.0 care la 10000 km facuti in acelasi regim uleiul arata ok, uleiul in cauza fiind Eneos.

                            Comment


                            • #29
                              Asa...deci cum am zis ultima data am facut schimbul de ulei si filtre, 0w30 Motul Eco-energy. Ce am sezizat e ca.....a scazut consumul. Cam tot in perioada aia am trecut de la Lukoil la Mol. Oricum in aceasta combinatie consumul in Iasi s-a invartit in jurul valorii de 14-14.5, cam cu 1litru mai putin. Pe un drum de Iasi-Roman am vazut un 6.6%, medie de 67km/h.
                              Lasand consumul la o parte, Rudolf a facut 10.000km pe drumurile patriei si...astept sa schimb si eu o bucsa, bieleta, etc , insa momentan totul e in parametri. I-am luat saptamana trecuta covorase textile si stergatoare, ambele OEM.
                              Last edited by petru; 27-07-20, 16:43.

                              Comment


                              • #30
                                N-am mai scris de ceva vreme, nici nu am prea avut ce. Insa recent Rudolf a primit ceva atentie recent:
                                1. Suporti bara fata (acum bara e aliniata cu farurile)
                                2. Bujii NGK Iridium (nu stiam daca au fost schimbate vreodata, asa ca le-am schimbat)
                                3. Eibach Pro Kit (pe langa aspect, s-a imbunatatit comportamentul masinii la franare, pe viraje)
                                4. Bucse OEM brat inferior fata, erau cam imbatranite asa ca...
                                5. Reglaj supape + garnitura noua
                                6. Valva PCV (nu aveam consum de ulei, insa preventiv)
                                7. Ulei + filtre
                                8. Amortizoare spate (cel de pe dreapta era dus asa ca le-am schimbat pe ambelele).

                                Pentru cei care cauta sistemul Isofix la Accord, va trebuie adaptoare si sa cautatini intre sezutul banchetei si spatar.

                                Comment

                                Working...
                                X