RARESVINTEA: 0? Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, culoare? (CL9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Alex nu zici rau.

    Va urma un nou upgrade: prietena ma trimite ca si cadou de craciun sa reimbrac volanul in piele si schimbatorul.
    Dar ce farmec ar mai avea daca nu as face upgrade-ul spre nuca de schimbator de Accord >2009 CU

    Va urma si un reglaj de tacheti, am comandat garniturile si un schimb de ulei Total.

    Love Honda
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Ce garnituri schimbi?

      Comment


      • #33
        La recomandarea mecanicului la care voi face reglajul tachetilor, trebuie schimbata garnitura de la capac, de la pipele bujiilor si cele de la suruburile de strangere. Pe Elring e vreo 145 lei tot setul, iar daca tot umblu acolo ar fi si pacat.

        Comment


        • #34
          Schimb-o da, si eu am vrut sa fac reglajul, dar mi-au zis ca nu era necesar(asta imediat ce o luasem), dar m-au sfatuit atuncic candii reglez, neaparat si gararnitura. Gg

          Comment


          • #35
            Este OEM setul de garnituri?

            Comment


            • #36
              Îți recomand din toată inima sa iei oem dacă ai posibilitatea. Am pățit-o pe pielea mea în materie de garnituri și simeringuri. Am fost sfătuit și am zis ca lasă că merge și aftermarket și n-a mers. Sfat de la un mecanic ce lucrează la Asko pe care l-am cunoscut prin alte împrejurări. De regula eu știu ca se schimba doar garnitura și aia dacă nu mai e pliabila și se vede ca e învechită. Cel mai probabil și sigur este sa se schimbe tot dacă ajungi acolo. Din câte îmi aduc aminte când am cerut cotație pentru manopera la Asko, mi s-a spus să-i anunț din timp ca să comande garnitura capac culbutori. De alte garnituri nu mi s-a menționat.

              Comment


              • #37
                Asta e motivul pentru care am intrebat si eu. Cumnatul meu la Avensis a patit o cu un burduf de planetara. Eu cand l am schimbat am comandat direct OEM.
                Intr un program la Honda imi da tot setul de garnituri.
                https://www.parts-honda.uk/honda-car...E__2000/1/3483


                L.E. Am gasit si separat:

                https://www.parts-honda.uk/honda-car...E__0900/1/3483

                Pozitiile:3, 4,15
                Legionaru'
                Senior Member
                Last edited by Legionaru'; 04-01-19, 19:48. Reason: completare

                Comment


                • #38
                  Au fost niste zile pline pt accord
                  -am facut reglajul de tacheti, s-a prezentat foarte bine pt cei 160k km
                  -am schimbat uleiul Total 5w30, filtru ulei si filtru aer motor
                  -am schimbat valva PCV
                  -mi-a ajuns capacul pt ECU
                  -am imbracat volanul, schimbatorul si husa de la schimbator, revin cu poze
                  -am facut curat la motor ca dupa montajul alarmei erau fire care nu am avut timp sa le pozez cum trebuie


                  Trebuie sa ajunga suspensia sport oem honda si sa o urc pe masina


                  Aveti grija ce brate superioare puneti ca deja cel de pe dreapta a clacat si nu are 10.000, a fost HB Japoparts si a costat 270 lei....

                  Planuri de viitor:
                  -schimbat bujii si brat drepta
                  -de montat suspensia
                  -serpi evacuare
                  -scaune oem sport
                  -folie 75% transparenta pe fata
                  -lumini la picioare ca intuneric jos
                  -sistem audio, insonorizare etc

                  Sper sa nu ma prinda prietena cu atatea planuri ca rama fara chei

                  Unde pot face o geometrie pt ca s-a umblat la cadrul motor si trebuie perfect reasezat, in Bucuresti!

                  Comment


                  • #39
                    Ti ai facut de treaba, nu gluma!
                    Valva PCV de ce ai schimbat o? Cea veche era blocata?
                    Luni merg si eu sa mi comand capacul pt ECU, trebuia s o fac demult dar deh.....timpul asta!

                    Eu am ajuns la o concluzie, toate piesele ce contin elemente de cauciuc trebuie luate neaparat OEM.

                    Comment


                    • #40
                      Nu mai lua altceva decat lemforder, pe parte de brate etc Bratul superior de pe stanga e lemforder si sa zic ca a fost schimbat acu 3 ani. In rest, bun treaba cu masjna, dar poze nu vrei sa pui).

                      Comment


                      • #41
                        Alex cand apuc sa o spal am sa pun. Se pare ca am luat o groapa mai serioasa pe dreapta... Lemforder la vremea respectiva nu mai era pe stoc.

                        Valva PCV am schimbat-o just to be sure, cica daca e obosit arculetul ar influenta si consumul de ulei.

                        Ma lupt cu un short/long trim pozitive(p0171, dar inca nu am ajuns la el) si incerc sa vad ce ar putea sa fie, cu mana pe buzunar. Am gasit in rusia scris:
                        -valva pcv
                        -filtru carburant cu grija la origurile de etansare
                        -furtune crapate-admisie, vaccum etc
                        -valva aer suplimentara cu motor rece
                        -bujii
                        -garnitura de evacuare intre saxofon si downpipe, la o inspectie atenta nu e nici o urma de negreala sa zicem ca ar sufla pe acolo. Sonda lambda e pusa jos dupa toate astea si are sanse sa traga aer fals
                        -suport motor fata dar l-am anulat si tot nu si-au revenit
                        -canistra vapori, se poate pune un dop in cupla de pe clapeta
                        -garnitura dintre servo si pompa de de frana, aici se poate astupa locul pe unde se ia vaccum
                        -lambda dar e scumpa si ramane ultima


                        Las toate detaiile astea ca m-am chinuit ceva sa le adun, poate cuiva pe viitor ii vor fi de folos

                        Comment


                        • #42
                          Cred ca ma bag si eu la valva PCV. Cat a costat?
                          Suspensia a ajuns?
                          Legionaru'
                          Senior Member
                          Last edited by Legionaru'; 03-02-19, 22:56.

                          Comment


                          • #43
                            Cu servodirectia ai rezolvat? mai merge uneori greu? ca sunt tare curios ce problema a fost, tinand cont ca fusese refacuta complet.

                            Comment


                            • #44
                              PCV 120 lei parca? A ajuns si suspensia. Abia astept sa o urc pe masina dar mai trebuie sa mai rabd pana cumpar si brat drepta

                              Rar face servo, acu nu mai face nimic dubios... Ar mai fi cica o supapa in corpul pompei. pana nu imi mai face probleme asa ramane.

                              Comment


                              • #45
                                Daca o sa iti zica cineva azi ca s.a perindat un individ pe langa masina ta vreo 5 minute, sa nu te sperii, eu am fost). Ma intorceam de la grand arena si am zarit masina parcata si n-am rezistst sa nu ma intorc sa o admir nitel.

                                Comment

                                Working...
                                X