Am montat suspensia oem sport, m-am apucat serios de lucru la partea audio si in balcon se afla interiorul de Type S Sa vad cum il modific pt incalzire
RARESVINTEA: 0? Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, culoare? (CL9)
Collapse
X
-
Cel de exe este electric, adica reglajul fata-spate, inclinare spatar si cel mai important pt mine inclinare sezut. In plus eu il facusem si scaunul din dreapta care nu avea inclinarea sezutului, sa aiba Interioul meu are si incalzire
Cel de type S pe centrul scaunului are material textil fata de full piele si toate reglajele sunt manuale. Acest interior inca nu are incalzire, dar pana la toamna va avea. Zilele astea va intra la curatat injectie-extractie.
Probabil interiorul full piele si full electric va intra la vanzare, este curat si intr-o stare buna, fara decolorari, rupturi etc
Comment
-
Aseara am schimbat furtunul de servo, a fost ceva bataie de cap, piulita de 19 de pe teava, nu s-a lasat usor. Am pus un furtun luat din PRC, despre care rusii au zis ca sunt multumiti, sa vedem cat o sa reziste. In plus am cumparat o protectie termica suplimentara din fibra si aluminiu
Zilele astea urmeaza sa fac si un flush pt lichidul de servo
S-a ars si un bec de stop spate si am luat din China, leduri bifazice pt frana/pozitie, am schimbat si cel de pe haion w5w si pus pe marcharriere led-uri puternice. Concluzia e ca merita, se aprind mult mai rapid, sunt mai luminoase
Am luat din Polonia o incinta care se va monta intre bancheta si portbagaj, are forma de trapez. In polita spate am pus si difuzoarele de bass, lucreaza in regim de InfiniteBaffle, se aud frumos. Urmeaza si difuzoarele pe fata si insonorizare. Totul e alimentat cu semnal dintr-un player separat montat in locul dvd-rom pt navi si puterea este asigurata de un Alpine PDX-V9 care le poate impinge dincolo de limite.
Sunt curios cat timp mai trece pana puntea de diode din alternator, o sa cedeze. De rest masina merge perfect. Am pus acum ceva timp saiba facute pe strung intre fuzeta si planetara si orice vibratie a disparut pe accelerare.
GPL-ul are o harta frumoasa, respecta perfect harta de benzina si o deviatie minora. A meritat bataia de cap cu setarea. Nu stiu daca am mentionat dar am pus si instalatie pe baza de vaccum pt ungerea supapelor, pe baza unui distributor, a fost de munca, galerie demontata, gaurita, filetata si cu grija remontata. Totul din pasiune
Din pacate in ultimul timp am facut foarte putini km, sper sa avem parte de un concediu linistit sa ma bucur de VTEC-ul, nu doar prin oras
Un moderator poate sa imi schimbi titlul RARESVINTEA: 08 Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, DarkMocha (CL9)
Last edited by raresvintea; 07-08-19, 13:26.
- 1 like
Comment
-
In seara asta am facut flush la servo. Este simplu si intuitiv, e nevoie de un pet, o seringa de 20ml, o carpa, de 2 furtune si de 1l de ulei.
Se face cu motorul rece, se trage ce mai e in rezervor cu seringa. Se scot furtunele si se inspecteaza pe fundul rezervorului sunt impuritati, pe fund e o sita. Se scoate furtunul subtire din rezervor, se prelungeste cu un furtun care incape in el si se baga in pet. cu furtunul mai gros, cu diametru interior ca cel original se pune in locul celui scos din vas si se amplaseaza vertical. Se porneste motorul completand in permanenta in vas circa 700ml si se lasa mergand pana se goleste rezervorul. Eu am oprit motorul din telecomanda, fiind pornit din alarma. Se toarna si restul de ulei, se curata imprejur si ne bucuram de un volan care se roteste usor, mult mai usor mai ales pe loc. Se fac ture capat-capat si se inspecteaza nivelul in vas.
Succes. totul a durat 30 min si o voi repeta procedura la alti 30k
- 1 like
Comment
-
Felicitari Rares pentru masina! Si eu detin acelasi model. As fi curios unde pot gasi un manual de utilizare pentru Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive. Cand am cumparat masina am constatat faptul ca fostul proprietar pierduse manualul. Am cautat in tot forum-ul dar nu am descoperit vreun link activ... Multumesc anticipat oricui poate da o mana de ajutor!Last edited by Ciuciumax25; 12-08-19, 08:29.
Comment
-
Daca mai asteptam ceva sa se defecteze era alternatorul si uite asa s-a dus. Din pasiune si pt a limita cheltuiulile l-am desfacut si l-am dus la reconditionat. Pt a-l desface e nevoie de o cheie de 8, 10, 12 si 14 pt intinazator. Am dat afara ventilatorul din fata lui, am desfacut pompa de servo din cele 2 suruburi si apoi cele 3 suruburi ale alternatorului. In spatele alternatorului se afla un suport prins cu un surub de 8, piulita cablului de plus si conectorul regulatorului. Opreatiunea de reconditionare a costat 350 lei satisfactia maxima. In el s-a dus puntea de diode, periile inca mai erau bune, dar s-a schimbat tot inclusiv regulator. Rulmentii erau in stare buna. Ca timp de dat jos ca de prima data, a fost 1h si de pus la loc 20-30 min cu tot cu probe.
Update de saptamana trecuta: modul pt geamul de la pasager: one touch, adica copiaza functionalitatea de auto a geamului de la sofer si in acest fel ofera un plus de confort si de siguranta cand e de distractie. Pentru cine este interesat va pot ajuta cu modulul si montaj.
Comment
-
Hmmmm nu a trecut mult timp si dupa ce am stat mult in cumpana si in cautari am gasit un interior de civic type r FN2 si l-am montat pe Accord cu mici modificari. Am optat pentru acest, datorita prezentei airbag-urilor laterale in
Au mai fost montati serpii Weapon R care au suferit niste modificari inainte de a fi urcati pe masina. Au mici rezonante dar hmmm cum trage si cum se aude este priceless.
Mai urmeaza un alt upgrade in curand. Revin cu poze
De cand nu am mai postat a venit si o interfata de aux cu BT care are microfon si pot vorbi linistit la telefon.
Accordul cu suspensie sport oem si 45 la pantof, este o placere la condus, se tine frumos la viteza si pe curbe. O placere
- 1 like
Comment
Comment