If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De ceva vreme ma confrunt cu o problema foarte ciudata.
La ambele chei nu imi tine bateria mai mult de 2 -3 zile.
Problema a aparut cand am vrut sa pun unul dintre modulele de inchidere/deschidere intr o caracasa noua aftermarket.
Le am curatat pe ambele cu alcool izopropilic, spray de contacte....
Aveti idee de la ce poate fi?
Eu am avut vopsiti o singura data etrierii la alta masina si a fost facut cam asa: pusa hartie peste tot ce nu trebuie vopsit si dat cu vopsea. Asta e varianta cea mai usoara, dar nu arata cum trebuie deoarece vopseaua va ajunge si pe placute. Cel mai frumos e sa fie dati jos, slefuiti putin si vopsiti (eventual electrostatic). Eu asa voi avea de gand, doar ca la noi iarna iar isi face aparitia si nu ma apuc de mesterit inca.
Exclus electrostatic, daca vrei sa reziste la temperatura. Vopsea termorezistenta si proces corect de sablare, pregatire, vopsire e solutia sfanta.
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Eu am folosit de vreo 3 ori kit vopsea de la Foliatec, special pentru vopsit etrierii. Se aplica cu pensula, astfel incat nu exista riscul sa ajunga pe unde nu trebuie/nu se vrea..
Multe de povestit!!!
Cand am fost cu Yaris ul sa ii schimb uleiul am vorbit cu electricianul de la Toyota legat de problema consumului bateriei de la cheie. Mi a zis ca nu trebuia sa dau cu spray de contacte pe placuta de comanda. M a sfatuit sa curat din nou cu alcool izopropilic si sa suflu cu aer cu presiune. Drept urmare am luat sticluta cu alcool si o pensula si am dat fuga la o vulcanizare. Am dat cu alcool apoi am suflat cu aer. Asta se intampla vineri. Aseara inca mergea.
Am reusit sa montez si protectia de platic pe ECU. Nu erau urme de rugina pe el. Revin cu foto.
In Vinerea Mare mi au sosit distantierele.2 seturi H&R de 20 mmm - 1.100 lei. Castig mare si la look si la stabilitate. Revin cu foto.
Acum vreo 2-3 saptamani am schimbat uleiul si filtrul de ulei.
Am pus Total Quartz Ineo ECS 5w30. De la schimb am facut aprox. 1.500 km( cu un drum Craiova-Bucuresti) si nu am sesizat vreun consum.
Fuchs ul Titan Race ProS l am tinut aprox 6.000 km si am completat 800 ml.
In perioada asta s a intamplat si ceva mai putin placut.
Display ul central care afiseaza temperatura/ceasul/info media facea figuri, aparea/disparea afisajul. Im urma sfatului lui SORIN am fost la un electronist sa relipeasca punctele de contact. Nu cred ca a facut mare lucru ca dupa 2-3 zile a inceput sa faca iar. Asa ca l am dat jos sa l mesteresc eu. Am vrut sa scot placa de comanda de pe display si poc!!!! A crapat display ul!!!
Drept urmare sunt in cautare de display. Daca auziti pe cineva ca are asa ceva imi dati si mie de veste.
De ce ai vrea sa pui distantiere de 2 cm pe fiecare roata?
Inteleg cand ai un bbk si vrei sa tii totile oem.
Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Look si stabilitate, zic eu.
La look e subiectiva treaba, dar la stabilitate nu se castiga nimic( vorbind pur tehnic)? Doar mi se pare mie ca e mai stabila?
Ai castigat in stabilitate e normal.ai marit ecartamentul cu 4cm. Nu sunt adeptul la prindere .prezon in flansa si din flansa alt prezon in janta plus efort mult mai mare al rulmentilor.
Avand suspensie Sport originala, masina a coborat cu cativa cm, rotile intra sub caroserie si arata ca naiba. Oricum jantele sunt mici, de 17, de 18-19 ar fi mai ok! Cat priveste rulmentii sau orice alte componente ale masinii care ar fi afectate de punerea acestor distantieri, e mit 100%!
Masina a fost a mea de noua si de noua i-am pus distantieri, fata/spate si am circulat cu ea 10 ani jumate si vreo 165 000 de km pana i-am dat-o lui Florin si nu am schimbat niciun rulment, nicio bucsa, niciun nimic, absolut nimic.
Comment