Legi's car: '07 Honda Accord TypeS 2.4 i-VTEC, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Gata!
    A durat 1 ora si 15 min.
    Acum stau pe loc cu motorul pornit sa se arda cat de cat banda termoizolanta.
    Video? Mmmm... cu ce?

    Comment


    • #32
      T-Bone cum ti-ai dat seama ca "Arată mai mult a High Flow Cat" cand ambele arata identic la exterior? )

      Legionaru' daca nu vezi prin ea (deoarece are site) este HFC, daca vezi (teava goala) este test-pipe
      K24Reflash

      Comment


      • #33
        Deci, test pipe!
        Test cu masina dupa lucrare......imi tremura un pic mainile cand va scriu.
        Sunt in parcare astept sa o iau pe fiica mea de la scoala, o las acasa si sa ies din nou la plimbare!!!!!!

        Comment


        • #34
          dinoc Nu am apucat sa scriu si "la cat imi dau eu seama". Din ce observasem eu in cautarile mele, test pipe-ul era drept. Dupa cautari si mai amanuntite am inteles si mai bine diferentele

          Legionaru' Un video cu o accelerare ceva Nu ca n-ar fi plin Youtube-ul
          '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
          ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
          ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

          Comment


          • #35
            Sper sa reusesc ceva in weekend pentru ca e mai liber traficul.
            Dupa modificarea de azi :
            -dupa 2500rpm trage bine
            -dupa 3000rpm trage foarte bine
            -dupa 4600rpm trag extraordinar.

            Comment


            • #36
              Vreo problema legata de mirosul de benzina din cauza test pipe-ului? Ma interesează și pe mine același setup, am vorbit și cu Sergey, am mai īntrebat lumea și īncă nu sunt lămurit. Mi-ai zis ceva cum ca ar fi un miros dimineața la pornire cānd e motorul rece dar aici mi se pare normal, și cu catalizatorul stock motorul emana niște gaze mai bogate. După ce se īncălzește motorul, mai sunt probleme īn trafic, se simte ceva deranjant cānd sta mașina pe loc? Mersi

              Comment


              • #37
                La mine se simte mai tot timpul mirosul de benzina daca am geam sau portiera deschisa, acelasi setup doar cu serpii 4-1.
                Last edited by maharvey; 08-11-18, 13:08.
                ex '92 Civic VTi EG6
                ex '97 Prelude BB9
                '05 Civic Sport EP2
                '08 Accord Type S CL9

                Comment


                • #38
                  rhemyis cu test pipe miroase ca la karting , tu nu-l vei simti, cel putin in mers. Se va simti insa in spatii inchise (parcari) sau daca stai in spatele masinii. Daca vrei sa atenuezi asta mergi pe High Flow Cat.
                  Last edited by dinoc; 12-11-18, 13:32.
                  K24Reflash

                  Comment


                  • #39
                    De vreo 5 zile astept oferta celor de la Coasta de Est pentru discuri EBC Turbogroove,placute EBC Yellowstuff si furtune metalice. Asa greu se misca de obicei? Unde ma mai pot interesa?

                    Comment


                    • #40
                      O lucrare de weekend.















                      Scule necesare: tubulara de 12, surubelnita cruce si dreapta, patent cu cioc de papagal.
                      Materiale: lavete, spray pt. curatat sistemul de injectie/carburator, spray pt. contacte.

                      Ca sa fiu multumit 100% de lucrare ar fi trebuit sa inlocuiesc si garnitura dintre clapeta si galeria de admisie.Nu am stiut ca are astfel de de garnitura altfel as fi comandat una inainte sa ma apuc de treaba. La Avensis era de cauciuc si nu era nevoie de inlocuire. La urmatoarea operatiune o s o schimb desi nu a aparut vreo problema acum(aer fals).
                      Mi a dat un pic bataie de cap la final. Ori nu am impins indeajuns mufa clapetei(99%) ori nu am efectuat procedura de reinvatare asa cum trebuie(1%).
                      Cum se masifesta- statea turata undeva inte 1500 si 2000rpm :
                      - daca plecam imediat dupa pornire si mergeam continuu nu era problema.
                      -cand opream la semafor si o lasam sa coboare la 800 rpm se aprindea martorul motor, intra in safe mode si urca la 1500rpm si mergea motorul balbait.Daca opream motorul si reporneam nu mai era in safe mode dar trebuia sa plec imediat de pe loc.
                      Am decuplat mufele, le am dat cu spray de contacte apoi le am pus la loc. IMPINGETI FOARTE BINE MUFA CLAPETEI DE ACCELERATIE!!! Intr un final i am dat de cap, nu are nici o sansa cu mine!!!!



                      Comment

                      Working...
                      X