Legi's car: '07 Honda Accord TypeS 2.4 i-VTEC, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gata!!!!!!
    Visam la aceste jante de cand a ajuns masina la mine!
    Imi place de mor cu arata masina cu ele, manevrabilitate si precizie mult mai bune fata de ce aveam inainte. Anvelopele clar mai silentioase in comparatie cu cele de iarna, curbe n am avut sa testez cum se comporta.
    Scuze pentru lipsa de talent la fotografiat!


    Comment


    • Ce frumos! Ultraleggera?

      Comment


      • Da!!!!!

        Comment


        • superbe jante!
          PLEASE KEEP THREAD CLEAN, POST ONLY IF INTERESTED.

          Comment


          • Looks good, cum a fost cu prezoanele pana la urma, ai avut nevoie?
            Pe ce pneuri ai rams(dimensiune)?

            Comment


            • Va multumesc!
              Nu a fost nevoie de alte prezoane, piulita prinde 10 filete.
              Pneurile sunt 235/40R18. Imi place cum se aseaza pe jante.
              Azi am observat ca jantele OEM de TypeS au latime 7J si nu 7,5J cum aveam eu impresia. Cu pneuri 225 latime.
              Imi pare rau ca la service ul de roti nu au avut cantar sa fac o comparatie. Dar maine cred ca dau una jos si o cantaresc. Cele OEM raman pentru sezonul rece.

              Comment


              • Salivam la pozele cu mașina asta, de fiecare dată când intram pe aici. Arată într-un mare fel. Să o rulezi sănătos.
                Michelin PS4? Am o pornire să le iau și eu prin aprilie.

                Comment


                • Da, Michelin PS4.
                  Ultimele seturi de anvelope de vara au fost Michelin PS3 si PS4 225/45R17 pe Avensis, Michelin PS4 225/45R17 pe Accord. Fiind foarte multumit de ele, pentru noile jante am ales tot Michelin PS4. De data asta 235/40R18.
                  Si o faza draguta de ieri de la service ul de roti.
                  Cum am ajuns am avut norocul sa prind un post de lucru liber. Eu am dat anvelopele jos, baiatul ce urma
                  sa lucreze la masina,jantele. Care erau in cutii. Cum a pus mana pe una a intrebat:
                  - Ce jante ai aici? Sa nu mi spui ca ultraleggere!
                  - Chiar ele! a venit raspunsul meu.
                  M a intrebat ce fel de valve vreau, iar eu l am rugat sa sa imi arate ce are. A plecat si s a intors cu 2 modele de valve si 2 barbati in spate. Proprietarul service ului si fiul sau. M au felicitat pentru alegerea facuta atat la jante cat si la anvelope. Proprietarul mi a zis ca a avut Ultraleggere pe un Audi pe care l a vandut, iar fiul lui avea in prezent pe Golf. Jantele fiind revopsite, i a atras atentia baiatului care se ocupa de ele sa curete bine butucul jantei de eventualele bavuri de lac sau vopsea. Mi a recomandat ca echlibrarea sa se faca pe un aparat nou aparut care simuleaza contactul cu asfaltul printr o rola care vine si ruleaza pe anvelopa. Dupa echilibrarea celor 4 roti aparatul iti spune unde trebuie asezata fiecare, fata/spate-stanga/dreapta.
                  La final piulitele au fost stranse cu cheie dinamometrica.
                  O lucrare extrem de curata! Nota 10+!
                  Felicitari Euromaster Ascet Craiova!

                  Comment


                  • 1.Rotile de iarna pregatite pentru depozitare
                    2.Greutate janta OEM Type S + anvelopa iarna Nokian WR A4


                    Comment


                    • Greutate janta OZ Ultraleggera 18 inch + anvelopa de vara Michelin PS4



                      tumblr title creator

                      Comment


                      • Si eu pe ep3 tot ps4 am.sunt foarte usoare cauciucurile. Ps4s sunt si mai faine.au armatura de kevlar si cauciucul are 2 compozitii. Nu fac pe r 17.
                        Ai reusit sa modifici cutia?

                        Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

                        sigpic

                        Comment


                        • Nu. ☹️

                          Comment


                          • Neavand ce face am zis sa dau electromotorul jos pentru schimb platou cu carbuni, curatat si gresat. Cand era umezeala si frig nu se retragea cum trebuie.
                            Se demonteaza bateria, clapeta de acceleratie si galeria de admisie si,evident, electromotorul. Am desfacut electromotorul si l am curatat cu spray de frane. Daca tot erau jos, am curatat galeria de admisie si clapeta de aceleratie cu un spray de la Liqui Moly pt curatat ERG uri la dieseluri. Luni sau marti sosesc piesele: platou de carbuni, garnitura galerie admisie si garnitura clapeta de acceratie.
                            Daca se prelungeste perioada la rand asteapta alternatorul si pompa de servodirectie.








                            Comment


                            • Buna seara! Am si eu unul inlocuit degeaba (diagnosticat gresit-nu avea nimic demarorul), dar care ar necesita inlocuirea platoului cu carbuni. Imi poti transmite te rog de unde l-ai comandat, cat costa.
                              Multumesc!

                              Comment


                              • In jur de 100 de lei, la un magazin de piese auto din Craiova.

                                Comment

                                Working...
                                X