If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
"Pe langa faptul ca nu mai pierde lichid, s a rezolvat si problema zgomotului?"
Da, zgomotul de rulment a disparut, ...ca o gluma a ramas doar zgomotul de pompa servomecanica
Acu trecand pe serios, cred ca un ulei in instalatia servo curat si schimbat la timp, minimizeaza riscul ca angrenajele interne sa fie 'obosite" si in final pompa sa functioneze defectuos.
Corect, deși în manual nu se menționează ca în cazul celorlalte fluide un interval de schimb pentru uleiul de servo și unii îl schimba foarte rar sau deloc (sunt de părere ca nu se schimbă niciodată dacă manualul nu specifică) asta duce la o uzura mai mare a instalației de servodirectie, sunt piese metalice acolo care produc pilitura, simeringuri și o-ringuri afectate de un lichid de servo uzat. Eu m-am obișnuit să-l schimb când începe sa se închidă la culoare, în 5 ani de când am mașina și 35k făcuți de mine, l-am schimbat de 3 ori dar asta și pentru ca instalația avea un alt ulei de servo când am luat mașina (probabil un ATF uzual de culoare roșie) și am încercat sa spal instalația băgând schimburi mai dese de Honda PSF-S. Poate am exagerat dar un lucru m-a făcut sa cred ca am procedat corect, după fiecare schimb deși uleiul vechi avea puțini km, volanul se învârtea mai ușor, deci un ulei proaspăt îi face bine pompei. Mi-am propus pe viitor să-l schimb odată cu uleiul de cutie la un 25k.
Am o problema careia nu reusesc sa i dau de cap inca.
Pe unele denivelari se aude pe dreapta spate un pocnet.
Pe spate este schimbat absolut tot. Amortizoare-arcuri, brate, bucsi bara stabilizare, bielete antiruliu.
Aveti idee de unde poate proveni zgomotul?
Am o problema careia nu reusesc sa i dau de cap inca.
Pe unele denivelari se aude pe dreapta spate un pocnet.
Pe spate este schimbat absolut tot. Amortizoare-arcuri, brate, bucsi bara stabilizare, bielete antiruliu.
Aveti idee de unde poate proveni zgomotul?
Sunt proaste amortizoarele si nu ti absorb socurile la denivelarile mai mari.
Am avut ceva de genul, am luat-o razna pana am gasit ce are. Era ca o bocaneala de bielete insa, nu ca un pocnet... erau culisantii aia de la etrier sau cum se numesc.
Amortizoarele sunt OEM Sport de la accesorii Honda. Au 2.000 km.
Culisele de la etrieri le am curatat si le am pus vaselina acum 2 saptamani.Am trecut cu frana apasata peste denivelari si tot se aude.
Sa nu fi patit sa fi luat o piesa proasta din fabrica. Ca mine. Pus pe masina brate superioare fata Moog. Unul a inceput sa scirtiie dupa 1 an si-a trebuit schimbat. Cind a pus Alin ranga pe el se vedea ca-i dus. Dat jos avea un joc de ziceai c-am facut o proba de Paris Dakar cu el, pacatele mele! Celalalt e ok si acum.
Poate scapi asa.
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."
Am inteles. Eu am patit si cu brate OEM pe fata, dupa un an arata cauciucul ala de la pivot mai rau ca la alea vechi de 8 ani, se pot nimeri proaste chiar si OEM.
La mine a mai bocanit (pe fata, insa tot asa nu ii dadea nimeni de cap) si de la flansele de la amortizor pe care nu le schimbasem odata cu amortizoarele ca mi s-a spus ca 'sunt ok, merg'...
Salutare, ne poti ajuta cu mai multe informatii vis a vis de suspensie? Este o imbunatatire pe care as vrea sa o fac si eu. De unde pot cumpara un set? Eventual un cost estimativ ar ajuta mult. Merci! In ceea ce priveste sunetul imi pare rau dar nu te pot ajuta, nu m-am lovit de asta.
Nu cred.
Pe loc cand misc masina de partea spate stanga dreapta sau ma las pe ea nu se aude nimic.
In weekend cred ca dau jos capitonajul din portbagaj si bara spate.
P.S Fac cinste cu 5 litri de zaibar celui care ma ajuta sa descopar zgomotul de pe spate
dragostan . Spune ca zgomotul ar proveni de la etrieri via sistem frana de mana. Astept sa vorbeasca cu mecanicul lui sa imi souna exact rezolvarea. A avut si el aceeasi problema si a scapat de ea.
In alta ordine de ideii, weekend ul trecut am fost pana la Rm. Valcea. Drumul dus-intors l am parcurs in plaja 90-110km/ora, AC non stop,1 adult+4 copii. Consum 6,4%.
Ieri neavand ce face am desfacut grilele sistemului de ventilatie de pe bord(laterale stanga-dreapta si cele centrale de deasupra navigatiei) si le am curatat de praf. Am folosit apa si sapun lichid+pensula.A iesit o lucrare de nota 10!
Comment