Raspunsul corect era: da, suntem nebuni.
Legi's car: '07 Honda Accord TypeS 2.4 i-VTEC, Carbon Bronze Pearl
Collapse
X
-
Cred ca mai este un 2.4, dar nu stiu daca esteTypeS. la Spalatorie la Mol mi a zis un tip ca alimenteaza de la ei un doctor cu un 2.4.
Ieri la spalatorie cand stergeam masina au coborat doi tipi dintr un BMW si s au indreptat catre mine. Ma gandeam ca o sa ma apuc de miscare mai devreme decat mi am propus.
Erau doi frati care muncesc in Italia si au acolo cate un Civic fiecare. Doreau sa vada masina si au zis sa nu rateze si ocazia asta cum facusera acum o saptamana cand eu am ajuns la spalatorie si ei plecau.
Le am zis sa si dea cu aghiasma cand o sa se dea jos din BMW si urca in Civic!
Comment
-
Nu știu ce mașini mai sunt prin Craiova, sunt īn București de vreo 12 ani, insa mereu cānd ajung acolo vad doar bmw uri. De la cel mai nemāncat cocalar la cel mai avut. Am un prieten foarte bun cu service și-mi zice mereu ca la el nu calcă nici o toyota sau Honda ci doar cazane bavareze 😀. Ma mir ca mai exista puristi īn orașul roșu' 👍CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015
Comment
-
Originally posted by Legionaru' View PostCorect, + poate ca m am obisnuit cu masina!
L.E. Voi va puteti abtine sa nu ii dati macar un redline de fiecare data cand iesiti cu masina? Eu pur si simplu nu reusesc. Sunt eu nebun????
Motorul este deja cald, sunt trei benzi...I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.
https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s
Comment
-
Azi am facut un drum Craiova - Bailesti si retur. La dus am avut o incarcatura de 244 kg +100 kg soferul .
Masina s a comportat foarte bine, am avut cateva reprize pentru desfundat injectoarele cu un varf de xxx km/h, unde x=2. La intoarcere cu incarcatura de 1 chintal, doar o repriza pe dealul Radovanului, in rest mers linistit pe CC la 130 km/h.
Combinatia aleasa de discuri+placute+furtunase metalice isi face treaba foarte bine. Ma bate gandul sa schimb garniturile pompei de frana.
De cand am spalat motorul si pana acum se vede foarte putin mustit lichid pe partea inferioara a pompei de servo directie. Furtunul se prezinta foarte bine. In primavara,cand se va incalzi, o sa schimb toate garniturile si o-ring-urile pompei. Nu stiu daca sa comand si axul? Cei care ati desfacut pompa ati observat uzura la el?
Legat de antigel, totul ok pana acum.Last edited by Legionaru'; 09-01-19, 20:48.
Comment
-
Legat de pompa de servo, si eu am schimbat O-ringurile, nu si axul.
Insa la mine, cel mai important a fost si rulmentul ca facea urat si simeringul din spatele lui, ca din cauza asta se scurgea lichid pe langa ax.
Ca totul sa fie complet, mai e de schimbat 2 lamele din plastic special ce fac izolare in pompa pe pereti interni.
Ca sa schimbi axul, inseamna ca, ori e indoit, ori e stricat unde vine semeringul si rulmentul. Putin probabil, insa cine stie.
Comment
-
-
scuze de intarziere, we nebun.
Da, is doua lamele de teflon ceva...una alba si una neagra. Fiind un element in miscare, eu l-am schimbat chiar daca nu cred ca trebuia.
Mai e un pin (in dreapta la 9/10) insa ala e de metal si nu trebuie schimbat.
Ca o concluzie, eu a, schimbat tot ce era cauciuc Oring, in plus rulmentul (|8) si semeringul (7)...de atunci pompa e uscata si merge brici.
Piesele metalice le-am lasat in pace ca erau OK.
Atentie mare la corpul central, are lamele in el si is foarte usor de pierdut..butucul asta e intre reperul (16) si (9)/(10) ce ai incercuit tu,
poze si alte info aici: https://www.drive2.com/l/5009236/
Daca mai te pot ajuta, cu mare placere.
Comment
-
Este mura n gura!
Pe langa faptul ca nu mai pierde lichid, s a rezolvat si problema zgomotului?
Comment
-
Un alt tutorial foarte bine făcut de un nigerian priceput ai aici, printre altele făcute de el care mie unu mi s-au părut foarte utile.
https://www.diyautoworksng.com/power...d-2003-accord/
Comment
Comment