DUIU: '05 Honda Accord 2,4 A/T, Blue Pearl Metallic (CL9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Copii. Initial am luat un Prelude 2,0...prim aprilie. Apoi am gasit acest prelude 2,2 vtec..initial avea cutie automata. L-am luat pe asta si l-am dat pe cel de 2 l. Apoi am bagat-o pe asta de 2,2 la un meserias si i-am pus cutie manuala. Acum am doar 2 Honde: un Accord 2,4 si un Prelude 2,2, ambele vtec. De altfel chiar am si revenit imediat dupa o postare si am precizat ca e cea care avea cutie automata..doar ca i-am pus cutie manuala. Am luat-o pe asta 2,2 vtec pt. ca m-a costat cu tot cu instalarea cutiei manuale mai putin decat am luat pe aia 2,0i.

    Comment


    • #92
      Pt. cei interesati, m-a costat vreo 600 euro..din care aproape 200 chitul de ambreiaj nou Exedy si solenoid nou pt. electromotor. In pret sunt incluse cutia manuala, pedalierul, timoneria, ceasurile (vitezometru si turometru) si manopera.

      Comment


      • #93
        Dacă găsiți mai ieftin vă dăm de 3 ori diferenţa.
        Să le stapīneşti pe ambele cu plăcere și să le conduci diabolic (dar, pentru Dumnezeu, precaut)
        sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

        Comment


        • #94
          @duiu
          multumim de lamuriri
          foarte tare
          sa te bucuri de ele
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #95
            In seara asta mi s-a facut mila la propriu de Accordul meu. Ma uitam la el cum sta saracu' nemiscat de 3 zile. E gelos pe micutul Prelude care m-a acaparat complet. L-am pornit si l-am scos o tura pe faleza. Parca merge mai bine decat inainte...poate vrea sa-mi arate ca si el poate ce poate Prelude-ul. De fapt motorul lui de 190 cai chiar are vana....iar daca ar avea si el cutie manualaaa... Dar cutia lui automata chiar imi place f. mult. La drum lung tot Accordul e SEF. La 200 pe ora abia i se aude motorul...poti vorbi in soapta...abia are 4000 ture. Comparativ cu Prelude ... e ca o doamna bine si educata fata de o pustoaica sexy si nabadaioasa. La varsta mea n-am cum sa nu le plac pe ambele !!

            Comment


            • #96
              A aparut la mine in cartier un Accord coupeee din 99...o frumusete. Maine am programata o plimbare cu el. E un model de state, se pare. Culmea e ca e la vanzare.

              Comment


              • #97
                Tratează-ti motorul cu niște mici upgrade-uri și ai sa uiți de Prelude (ai sa īl vinzi după)
                Motorul de pe Accord are un potențial fantastic, chiar și cu acea cutie automata.

                Comment


                • #98
                  Am vazut la Iasi Accordul "ala". Intr-adevar e mare diferenta intre motorul ala 2,4 si motorul meu 2,4. Are alta vana si lucreaza bine de la turatii mai joase, intr-adevar. Totusi Cu 600 euro un baiat mi-a schimbat cutia automata cu una manuala..asta implicand si schimbarea timoneriei, a pedalierului, etc ( in banii astia intrand si cutia, pedalierul, bordul, schimbatorul, chit de ambreiaj nou EXEDY, solenoid si carbuni noi pt. electromotor). A muncit aproape o saptamana dar am cu totul alta masina acum (si ma refer la Prelude). Parca nu ma indur sa dau 400 euro pt. un reflash facut cu ECU-ul trimis prin posta. Eu cred totusi ca fiecare masina e altfel si fara masina, doar mesterind ECU-ul si fara sa ai si motorul acolo ...e doar ca un machiaj facut prin corespondenta. Ma gandesc totusi ca orice "tunare" se refera si se face pt. motor...si s-o faci fara sa ai si motorul acolo....nu stiu ce sa zic. E doar o parere de profan. Mai vedem dupa sarbatori.

                  Comment


                  • #99
                    Reflash urmărește ofertele, poti prinde mai ieftin. Și la o adică poți veni la București.
                    Ai nevoie in prima faza de un reflash, după care ca sa īți maximizeze cāștigul poți adauga galerie de evacuare bună (gen Weapon R sau PLM la un preț de 500$ + un intake bun gen Comptech Icebox 150 $) și deja ai o cu totul alta mașină.
                    Mașina pe care ai testat-o deja (și ți-a plăcut) de exemplu nu are galerie de evacuare. Cu galerie de evacuare te-ar fi impresionat și mai tare.

                    Ce vreau sa spun este ca nu ai fi simțit nevoia sa īți mai cumperi īncă o mașină (poate ca ceva te nemulțumea la Accord dacă ai simțit nevoia de īncă o masina). Nu mai vorbesc ce cāștig de putere ai fi putut obține pe Accord investind suma data pe Prelude
                    Bine poate greșesc, poate ai nevoie de 2 mașini, dar și īn acest caz părerea mea este sa īți indrepti bugetul de tuning catre motorul k24 care are un alt potențial.

                    Diferența īntre reflash și custom tuning la castig, pentru bolt-ons este minima. Dar dacă vrei sa investești īn custom tuning, ca sa dormi liniștit, īnseamnă Flashpro + alt ECU + custom tuning care costa cam 1500 $, pentru același cāștig de putere ca la un reflash. Iar un reflash te costa 350Euro.
                    Custom tuning ai nevoie doar dacă vrei mai mult, gen alte axe cu came.
                    dinoc
                    Senior Member
                    Last edited by dinoc; 08-12-13, 09:07.

                    Comment


                    • Cred ca ai dreptate. Am o cunostinta in state..si-a facut cu aproape 300 $ un reflash la Hondata...sau cam asa ceva (printr-un dealerm parca) ..si e destul de multumit. Diferenta e de la 5000 ture in sus.Pana la 5000 ture e cam la fel. Mi-a aratat si niste grafice.

                      Comment


                      • Nu sunt nemultumit de Accordul meu. Prelude-ul l-am luat doar pt. cateva talpi in fiecare zi si pt. sunet. Si mai cred ca l-am luat si pt. ca ma apropii de 60 ani..l.o.l. Si totusi e altceva: prinde suta nu peste 7 sec. iar de 4ws pus si simplu m-am indragostit ( de unde acum ceva vreme ma gandeam daca n-ar fi mai bine sa-l dezactivez ).

                        Comment


                        • In sfarsit m-a lasat ceva la Accord. Un bec la plafoniera fata. Si a inceput sa-mi apara pe display eroare la citit cd-ul masinii. Din cauza asta nu mai pot sa tin displayul deschis permanent ci trebuie de fiecare daca cand vreau sa dau o comanda sa apas pe comanda respectiva ca a apara imaginea...apoi dupa niste secunde se stinge ecranul.

                          Comment


                          • Ce-i drept CD-ul arata rau. vreo idee sa rezolv problema? Alta decat sa dau niste sute de euro pe un cd la reprezentanata ?

                            Comment


                            • Poti incerca sa copiezi cd-ul p un pc. De obicei un dvd writer de pe pc e mai performant, dar posibil sa existe protectii.

                              Comment


                              • Formularea corecta era " m a lasat inca ceva, inca un bec la plafoniera".L am miscat putin si functioneaza. Ma bate gandul sa pun ceva , niste obturatoare, la gaurile alea ramase unde am avut proiectoarele decat sa caut sa cumpar proiectoare,Daca as cumpara un proiector nou s ar vedea diferenta, cred, intre cel nou si cel vechi.
                                duiu
                                Senior Member
                                Last edited by duiu; 14-04-16, 14:54.

                                Comment

                                Working...
                                X