DUIU: '05 Honda Accord 2,4 A/T, Blue Pearl Metallic (CL9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Si chiar merita efortul pentru masina asta?
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #77
      @duiu, e cel negru din Galati?
      Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
      sigpic
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

      Comment


      • #78
        Da e ala negru, cu priza de aer pe capota..Gl-57-vis

        Comment


        • #79
          Azi l-am luat. Asta e..Merita sau nu..nu mai conteaza. . Fiind si posesor de Accord 2,4 cu 190 cai, credeam ca Preludul va fi mult mai lenes...Surpriza..nesteptat de sprinten micutul Prelude pt. cei aproape 60 cai mai putin decat fratele mai mare. Sunt f. multumit de el mai ales raport dotari / pret . Am dat 2,500 euro pe un Prelude impecabil ca motor, cu GPS Garmin incorporat in bord, cu bord schimbat, cu ceasuri albe, in mile si km, cu un DVD cat 2 caramizi, cu touch-screen, f. frumos incastrat si el, in plus cu filtru de aer smecher, evacuare sport, desigur si cu atenuator de zgomot, cu bare si praguri sport - factura arata ca au costat 700 lire sterline-(plus barele originale), oglinzi cu semnalizare si incalzite (plus oglinzile originale), niste suspensii sport (pe care nu cred ca o sa le montez prea curand), cauciucuri vara + iarna, jante pe care fostul proprietar a dat o gramada de bani, alarma viper cu pager si posib. multiple (inclusiv pornire motor din telecomanda), capota cu priza de aer pe ea, A.C., trapa electrica, spoiler spate, geamuri fumurii, interior f. ingrijit. Vreau in curand sa revin la barele si oglinzile originale si sa renunt la pragurile sport. Era sa uit. Cred ca voi reveni si la farurile originale (acum am unele negre, fumurii. Voi pastra xenoanele. Am acum doar cateva poze ( facute de fostul proprietar ). Oricum , fostul proprietar isi iubea masina si a dat-o doar pt. ca nu statea in tara nici macar o luna (el fiind ofiter pe un vas de croaziera). Asa ca voi fi prezent mai des aici, la "Prelude" decat la "Accord". Singura problema o are la contact...uneori trebuie sa incerc de cateva ori..cand revine cheia dupa ce dau pe demaror, se pierde uneori (numai in procesul de pornire) contactul..Am dat deja sfoara ca am nevoie de un alt contact..Si mai trebuie sa schimb chederele...sunt de cand e masina...In rest, o jucarie minunata. (minunata pt. cei 2.500 euro..) Era sa uit, masina are sigur 176 000 km.

          Comment


          • #80

            Comment


            • #81
              Sa te bucuri de ea. Frumoasa masina si zic si eu ca a meritat nu mai sta cu avest gand. Sa te poarte f multi km de acum incolo.
              Vezi ca nu se vad pozele. Nu le-ai pus bine
              '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

              Comment


              • #82
                Azi mi-am luat un Prelude 2,2 vtec, 4ws, dar din pacate are cutie automata. Masina la interior arata ca si cum ar fi fost facuta ieri...arata pur si simplu incredibil pt. o pustoaica de 16 ani. In afara de un sony cu minidisc si magazie de 10 CD-uri...totul e original pe ea. Am fost putin decptionat de cutie...in rest...motorul, un H22 A5, trage si se aude f. bine (evacuarea e originala). Numai in juma; de zi, azi, mi-au facut cu farurile din spate cand ma pregateam sa iau cate o curba..(celor din spate li se parea ca se "balangane "rotile din spate. 4ws e o chestie. Si la reprezentanta la Honda (unde am pus pe tester motorul)...s-au adunat sa se uite cum se misca rotile din spate. Ma bate gandul sa-i pun cutie manuala, desi la drum cutia automata in 4 trepte( de care nu sunt f. multumit ) e placuta datorita reprizelor lungi si "vanoase ale treptelor 2 si 3"(am prins 180 intr-a 3-a). .Masina sta f. bine la peste 200...nu tremura deloc si nu e f. zgomotoasa (desi in Accordul meu 2,4 la 200 pe ora abia se aude motorul care are doar 4000 de ture). Sunt curios doar daca se potriveste cutia manuala de la prelude 2,0 i. Masinuta are si incalzire in scaune, oglinzi incalzite si pilot automat. Am vorbit azi cu un profesor in Honde...si mi-a cerut cam mult(asa mi s-a parut mie). Cred ca pana la primavara o s-o tin asa (desi cutia automata de la accord o surclaseaza pe asta de pe prelude). Mai mult de asta i-as pune o cutie manuala...Si in afara de asta nici n-am apucat sa conduc un prelude 2,2 vtec cu manuala. Cred ca ar fi mare diferenta..1,5-2 secunde diferenta pana la 100 pe ora... e f.f. mult. Mai vedem. Dar daca stie cineva despre o schimbare de asta...astept impresii.

                Comment


                • #83
                  Azi mi-am luat Honda Prelude. Cu transmisia manuala pe care o are acum...cred ca bate Accordul 2,4 AT. Zilele astea chiar o sa le pun la o liniuta imaginara (o sa le cronometrez pe ambele pana la 100 km/ora si mai sus). Dupa carte ar trebui sa castige Honda Prelude doar pt. ca are cutie manuala (greutatile si puterile fiind comparabile..cu un usor avantaj pt. Prelude: 5 cai in minus dar si aproape 200 kg. mai putin). Accordul totusi la viteze mari e suveran: la 200 pe ora poti sa vorbesti in soapta, la doar 4000 ture. In Prelude, de la 5000 ture pana la 7500 ture nu deschizi gura sa nu deranjezi sunetul vtec-ului. E altceva. Sunetul e chiar spectaculos.

                  Comment


                  • #84
                    Revin si precizez..azi mi-am re-luat Honda Prelude de la mecanicul care mi-a schimbat cutia automata cu una manuala.

                    Comment


                    • #85
                      Sa o stapanesti sanatos.
                      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                      Comment


                      • #86
                        Merci. Liviu, meseriasul nostru din Galati, azi mi-a predat masina si a facut treaba f. buna. Il recomand oricui are Honda. E pasionat si priceput.

                        Comment


                        • #87
                          Pm cu nr telefon si detalii ale meserasului. Sa-l bag in agenda. Ca de cand caut unu ... asa pt sufletelul meu.
                          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by duiu View Post
                            Azi l-am luat. Asta e..Merita sau nu..nu mai conteaza. . Fiind si posesor de Accord 2,4 cu 190 cai, credeam ca Preludul va fi mult mai lenes...Surpriza..nesteptat de sprinten micutul Prelude pt. cei aproape 60 cai mai putin decat fratele mai mare. Sunt f. multumit de el mai ales raport dotari / pret . Am dat 2,500 euro pe un Prelude impecabil ca motor, cu GPS Garmin incorporat in bord, cu bord schimbat, cu ceasuri albe, in mile si km, cu un DVD cat 2 caramizi, cu touch-screen, f. frumos incastrat si el, in plus cu filtru de aer smecher, evacuare sport, desigur si cu atenuator de zgomot, cu bare si praguri sport - factura arata ca au costat 700 lire sterline-(plus barele originale), oglinzi cu semnalizare si incalzite (plus oglinzile originale), niste suspensii sport (pe care nu cred ca o sa le montez prea curand), cauciucuri vara + iarna, jante pe care fostul proprietar a dat o gramada de bani, alarma viper cu pager si posib. multiple (inclusiv pornire motor din telecomanda), capota cu priza de aer pe ea, A.C., trapa electrica, spoiler spate, geamuri fumurii, interior f. ingrijit. Vreau in curand sa revin la barele si oglinzile originale si sa renunt la pragurile sport. Era sa uit. Cred ca voi reveni si la farurile originale (acum am unele negre, fumurii. Voi pastra xenoanele. Am acum doar cateva poze ( facute de fostul proprietar ). Oricum , fostul proprietar isi iubea masina si a dat-o doar pt. ca nu statea in tara nici macar o luna (el fiind ofiter pe un vas de croaziera). Asa ca voi fi prezent mai des aici, la "Prelude" decat la "Accord". Singura problema o are la contact...uneori trebuie sa incerc de cateva ori..cand revine cheia dupa ce dau pe demaror, se pierde uneori (numai in procesul de pornire) contactul..Am dat deja sfoara ca am nevoie de un alt contact..Si mai trebuie sa schimb chederele...sunt de cand e masina...In rest, o jucarie minunata. (minunata pt. cei 2.500 euro..) Era sa uit, masina are sigur 176 000 km.
                            Originally posted by duiu View Post
                            Azi mi-am luat un Prelude 2,2 vtec, 4ws, dar din pacate are cutie automata. Masina la interior arata ca si cum ar fi fost facuta ieri...arata pur si simplu incredibil pt. o pustoaica de 16 ani. In afara de un sony cu minidisc si magazie de 10 CD-uri...totul e original pe ea. Am fost putin decptionat de cutie...in rest...motorul, un H22 A5, trage si se aude f. bine (evacuarea e originala). Numai in juma; de zi, azi, mi-au facut cu farurile din spate cand ma pregateam sa iau cate o curba..(celor din spate li se parea ca se "balangane "rotile din spate. 4ws e o chestie. Si la reprezentanta la Honda (unde am pus pe tester motorul)...s-au adunat sa se uite cum se misca rotile din spate. Ma bate gandul sa-i pun cutie manuala, desi la drum cutia automata in 4 trepte( de care nu sunt f. multumit ) e placuta datorita reprizelor lungi si "vanoase ale treptelor 2 si 3"(am prins 180 intr-a 3-a). .Masina sta f. bine la peste 200...nu tremura deloc si nu e f. zgomotoasa (desi in Accordul meu 2,4 la 200 pe ora abia se aude motorul care are doar 4000 de ture). Sunt curios doar daca se potriveste cutia manuala de la prelude 2,0 i. Masinuta are si incalzire in scaune, oglinzi incalzite si pilot automat. Am vorbit azi cu un profesor in Honde...si mi-a cerut cam mult(asa mi s-a parut mie). Cred ca pana la primavara o s-o tin asa (desi cutia automata de la accord o surclaseaza pe asta de pe prelude). Mai mult de asta i-as pune o cutie manuala...Si in afara de asta nici n-am apucat sa conduc un prelude 2,2 vtec cu manuala. Cred ca ar fi mare diferenta..1,5-2 secunde diferenta pana la 100 pe ora... e f.f. mult. Mai vedem. Dar daca stie cineva despre o schimbare de asta...astept impresii.
                            Originally posted by duiu View Post
                            Azi mi-am luat Honda Prelude. Cu transmisia manuala pe care o are acum...cred ca bate Accordul 2,4 AT. Zilele astea chiar o sa le pun la o liniuta imaginara (o sa le cronometrez pe ambele pana la 100 km/ora si mai sus). Dupa carte ar trebui sa castige Honda Prelude doar pt. ca are cutie manuala (greutatile si puterile fiind comparabile..cu un usor avantaj pt. Prelude: 5 cai in minus dar si aproape 200 kg. mai putin). Accordul totusi la viteze mari e suveran: la 200 pe ora poti sa vorbesti in soapta, la doar 4000 ture. In Prelude, de la 5000 ture pana la 7500 ture nu deschizi gura sa nu deranjezi sunetul vtec-ului. E altceva. Sunetul e chiar spectaculos.
                            Vă rog să mă scuzați dar eu nu prea Ónțeleg, dumneavoastră va-ți cumpărat 3 Honda Prelude?
                            sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

                            Comment


                            • #89
                              eu am inteles ca a luat un prelude cu cutie automata si i-a schimbat-o cu una manuala...corect?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Diversion View Post
                                dumneavoastră va-ți cumpărat 3 Honda Prelude?
                                inclin sa cred ca v-ati inselat, am impresia ca doar 2
                                Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                                '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                                Comment

                                Working...
                                X