Desi am ceva vreme de cand am masina si sunt si membru pe forum, nu i-am facut topic pana acum, insa mi-am facut timp si curaj si iata rezultatul
Masina a implinit de curand 3 ani frumosi, pe 27 Septembrie.
Dotarile nu le mai detaliez, sunt cele standard de pe varianta Executive.
Motorul: K20Z2. Abia dupa ceva vreme dupa ce-am luat-o, trebuie sa recunosc ca am realizat ce am, dupa ce am intrat in comunitatea HF si-am inceput sa ma documentez mai mult.
Scurt istoric pana acum:
Primul an de zile - nici o problema, toate bune si frumoase, mers impecabil, am alergat-o vreo 40k km ; drumuri lungi prin tara si afara, o adevarata incantare, placere maxima ! Urmarea: revizia de 40k km, totul ok, primeste si placute de frana noi.
Decembrie 2008 - al doilea sezon de frig, bateria clacheaza "cu succes" exact cand sa plec spre Bucuresti, din provincie.
Noroc ca eram acasa la ai mei, pus redresorul pe ea, pornit, mers intins pana la Bucuresti. Urmatoarea miscare - fara discutii de garantie & stuff, upgradat baterie cu Bosch S4 Silver, 65 Ah, coafura revine la normal
Iulie 2009 - trece cu brio si fara emotii revizia de 60.000 si primeste cado' folie fata-spate.
Ne bucuram in continuare de drumuri lungi si frumoase impreuna.
Revizia de 70k in Octombrie '09 apare cu o mica problema la scurt timp dupa: scapari de ulei pe la semeringul de palier, dinspre cutie. Mers in service, observat, curatat, tinut sub observatie, curge in continuare.
6 Decembrie '09 - programare in service pentru remedierea problemei de mai sus, Mos Nicolae vine cu o surpriza urata: accident in lant in drum spre service, eu inchei lantul, cu o busitura in mini duba din fata
Urmarile: bara fata, capota, aripi, faruri + radiator, toate inlocuite (radiatorul nu s-a spart, foarte putin indoit, dar de nefolosit in continuare). Total: 5000 iepuroi, totul pe CASCO (ca bine ca exista ! ), amenda si 2 saptamani pieton !
Multa sanatate si mii de multumiri baietilor de la Asko, in special lui Ionut, au fost de nota 10+, foarte profi lucrat, nu e nici o diferenta fata de noua.
Iulie 2010: 80k km, masina a primit in dar un CAI K&N, parte din cielo-ul CL7 al lui AndreiCSA, multumiri inca o data Andrei si pe aceasta cale.
Update: tot atunci masina primeste si un update la frane, furtunase Goodridge. Rezultatul: 5% castig la franare pe stand la test fata de testul anterior, eficienta franarii per total 79%
In prezent avem 90k km la bord, si inca nu m-am saturat de zgomotul deosebit al motorului la 5000 de ture si peste, insotit de sunetul ragusit al admisiei
Mai nou, ambreiajul da semne de oboseala, asa ca va primi o vizita la "don' doftore" pentru inlocuire.
La asta se mai adauga si discurile, cred ca s-au ovalizat putin pt ca la frane mai puternice se simte o oarecare vibratie in masina, care nu provine de la jenti si/sau gume cu siguranta.
Parti proaste pana acum:
1. Vopseaua - arhi cunoscuta problema, nu mai detaliez ca nu are rost, la primavara va primi una noua, mai rezistenta.
2. Volanul - dupa 2 ani de folosinta a obosit cam repede, se exfoliase partea de sus (ca si cand l-a raschetat cineva) iar pe partea stanga unde sunt gaurile in piele, explodasera la propriu. Si nu, nu port inele/ghiuluri sau alte nebunii pe mana
3. Altele - nu prea sunt.
Planuri de viitor: jenti de 17/18" la primavara, o suspensie mai joasa si-om mai vedea, sa fim sanatosi pana atunci.
Update: va urma curand schimbarea discurilor si placutelor OEM cu discuri EBC TG fata-spate + placute de frana Greenstuff cel mai probabil.
Cam asta-i tot, o sa revin si cu poze, trebuie sa le adun de pe diverse hdd-uri...
Masina a implinit de curand 3 ani frumosi, pe 27 Septembrie.
Dotarile nu le mai detaliez, sunt cele standard de pe varianta Executive.
Motorul: K20Z2. Abia dupa ceva vreme dupa ce-am luat-o, trebuie sa recunosc ca am realizat ce am, dupa ce am intrat in comunitatea HF si-am inceput sa ma documentez mai mult.
Scurt istoric pana acum:
Primul an de zile - nici o problema, toate bune si frumoase, mers impecabil, am alergat-o vreo 40k km ; drumuri lungi prin tara si afara, o adevarata incantare, placere maxima ! Urmarea: revizia de 40k km, totul ok, primeste si placute de frana noi.
Decembrie 2008 - al doilea sezon de frig, bateria clacheaza "cu succes" exact cand sa plec spre Bucuresti, din provincie.
Noroc ca eram acasa la ai mei, pus redresorul pe ea, pornit, mers intins pana la Bucuresti. Urmatoarea miscare - fara discutii de garantie & stuff, upgradat baterie cu Bosch S4 Silver, 65 Ah, coafura revine la normal
Iulie 2009 - trece cu brio si fara emotii revizia de 60.000 si primeste cado' folie fata-spate.
Ne bucuram in continuare de drumuri lungi si frumoase impreuna.
Revizia de 70k in Octombrie '09 apare cu o mica problema la scurt timp dupa: scapari de ulei pe la semeringul de palier, dinspre cutie. Mers in service, observat, curatat, tinut sub observatie, curge in continuare.
6 Decembrie '09 - programare in service pentru remedierea problemei de mai sus, Mos Nicolae vine cu o surpriza urata: accident in lant in drum spre service, eu inchei lantul, cu o busitura in mini duba din fata
Urmarile: bara fata, capota, aripi, faruri + radiator, toate inlocuite (radiatorul nu s-a spart, foarte putin indoit, dar de nefolosit in continuare). Total: 5000 iepuroi, totul pe CASCO (ca bine ca exista ! ), amenda si 2 saptamani pieton !
Multa sanatate si mii de multumiri baietilor de la Asko, in special lui Ionut, au fost de nota 10+, foarte profi lucrat, nu e nici o diferenta fata de noua.
Iulie 2010: 80k km, masina a primit in dar un CAI K&N, parte din cielo-ul CL7 al lui AndreiCSA, multumiri inca o data Andrei si pe aceasta cale.
Update: tot atunci masina primeste si un update la frane, furtunase Goodridge. Rezultatul: 5% castig la franare pe stand la test fata de testul anterior, eficienta franarii per total 79%
In prezent avem 90k km la bord, si inca nu m-am saturat de zgomotul deosebit al motorului la 5000 de ture si peste, insotit de sunetul ragusit al admisiei
Mai nou, ambreiajul da semne de oboseala, asa ca va primi o vizita la "don' doftore" pentru inlocuire.
La asta se mai adauga si discurile, cred ca s-au ovalizat putin pt ca la frane mai puternice se simte o oarecare vibratie in masina, care nu provine de la jenti si/sau gume cu siguranta.
Parti proaste pana acum:
1. Vopseaua - arhi cunoscuta problema, nu mai detaliez ca nu are rost, la primavara va primi una noua, mai rezistenta.
2. Volanul - dupa 2 ani de folosinta a obosit cam repede, se exfoliase partea de sus (ca si cand l-a raschetat cineva) iar pe partea stanga unde sunt gaurile in piele, explodasera la propriu. Si nu, nu port inele/ghiuluri sau alte nebunii pe mana
3. Altele - nu prea sunt.
Planuri de viitor: jenti de 17/18" la primavara, o suspensie mai joasa si-om mai vedea, sa fim sanatosi pana atunci.
Update: va urma curand schimbarea discurilor si placutelor OEM cu discuri EBC TG fata-spate + placute de frana Greenstuff cel mai probabil.
Cam asta-i tot, o sa revin si cu poze, trebuie sa le adun de pe diverse hdd-uri...
Comment