S-au pus și de 17, stock. Īn ce privește confortul, am rulat și cu jante de 17, iar diferența față de 16 este foarte mică. Mai repede sesizezi efectul "tramline" al direcției.
CCI: '07 Honda Accord 2.0 Elegance M/T, Alabaster Silver Metallic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dupa o iarna de framanari, eu am ajuns la concluzia ca accord-ul cu jante pe 16" + anvelope bune, fac casa buna mai ales pe drumurile din Ro. Nu neg ca n-arata mai bine cu jante pe 17", dar la accord cu suspensia stock, nu vad cum ar imbunatati semnificativ tinuta de drum (practic).Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Bodyroll mai mic, cu 17. Īnsă pentru asta există și soluția bărilor de rigidizare.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
.....plus un raspuns mai bun al directiei.
@Sindrom: oarecum... cam asta este si ideea(cel putin din punctul meu de vedere). Accordul chiar si stock are o suspensie destul de ferma, diferenta intre 16-17 nu o vad notabila, incat sa poti spune ca faci un "upgrade" de confort alegand 16"(cel putin la cat am avut ocazia sa merg eu cu CL-uri, dar ma uit si la mine la CU unde am 17" de iarna si 18" de vara). In schimb vei simti mai mult/bine plusurile pe care le poate aduce o janta mai mare(enumerate mai sus)...bineinteles, depinde si de "sensibilitatea" fiecarui sofer, deoarece nu fiecare percepe la fel, sau percepe cat de putin diferente de genul acesta in "setup-ul" masinii.
Dar cel mai important este sa ii placa proprietarului... restul pot doar sa "comenteze"* de pe margine.
*a se citi ofere sfaturi/experiente personaleBMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5
Comment
-
Masina a ajuns pe la 81.000 km.
A inceput sa pacane pe ridicare cilindrul de la ambreiaj - nu mai ajuta WD40 sau altceva (cand scartaia doar WD40 era leacul perfect).
Cred ca il voi schimba, stie cineva producatorul OEM? E reperul #10 din lista asta: http://www.lingshondaparts.com/honda...&block_03=3184
Cand va veni timpul as vrea sa schimb si discurile de frana. Am vazut ca se recomanda pe aici EBC Carbon, are cineva pe masina?
Pot schimba doar discurile de frana? (sunt cele originale, dar au inceput sa faca buza, iar placutele ATE sunt in stare foarte buna - le-as pastra chiar daca fac praf pe jante).
Comment
-
Se schimba si placutele. Cele actuale sunt formate pe discurile actuale.
Sent from my SM-G920F using TapatalkBMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5
Comment
-
Parerea mea e ca chiar daca sunt formate pe vechile discuri, pot fi folosit si pe noile discuri daca au carne destula pe ele. Pacat sa arunci bunatate de placute ATE.
Insa mai intai tre sa treaca printr-un proces de "deformare"...ceva smirghel pe o suprafata plana.
Practic nu trebuie dati afara decat vreo juma de mm ca sa fai placutele plane la loc.
Comment
-
De la ultimul update - au trecut 6 luni.
Am schimbat si a doua sonda lambda (din catalizator), am efectuat si reajustarea jocului termic al valvelor. Masina merge aproape acceptabil, tot cum merge de ~2 ani, ma asteptam la o mica imbunatatire.
Am schimbat si cilindrii de ambreiaj (master + slave).
Apoi am schimbat si discurile de frana fata + placutele (am trecut pe setup complet ATE).
Aveam un sunet usor la franare si la virare doar stanga (cu viteza mica, virare stransa 90grade sa zicem, printre blocuri) - asta a ramas (deci nu e de la discurile de frana - care nu-s foarte uzate oricum la 85k.km).
De la ce ar mai putea fi sunetul asta? Rulmenti / CV joints?
Comment
-
Doar reglajul valvelor a costat 130EURO (la Honda Nuremberg) - plus piesa luata de pe Ebay (45 EURO - garnitura + alte 6 mici garnituri cu ceva metalic).
N-au vrut sa verifice si lantul (cica nu se vede cand dau jos capacul) si nici modul corect de functionare a VTEC (prin rotirea axului arborelui cotit) - o fi fost prea complicat pentru ei.
De mentionat ca am mai facut in RO acum <2 ani reglajul valvelor la IASI la ATI parca -> nu mai stiu cat a costat, probabil de 4x mai putin (100-120 RON) - dar nici atunci nu am sesizat vreo imbunatatire (masina avea 60mii km, acum are 85mii km, parca reglajul e bine sa fie facut la fiecare 40mii km).
Comment
-
La EGR arată că nu a putut face testul, dar foarte rar īmi arată că l-a făcut.
La O2 arată close-loop după ceva timp de la pornirea motorului.
Dacă nu sunt erori zic eu să nu schimbi vreun senzor, or fi obosiți dar totuși īn specificații.
Eu mă gandesc serios la un alt Accord 2.0 sau 2.4 A/T 2012+ sau poate Mazda 6, deci īn ăsta nu mai bag bani.
Comment
Comment