MACHE: '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MACHE: '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T, Silver

    Ehlo,

    Inca nu e *My* Accord, dar urmeaza sa fie in urmatoarele saptamani (dupa ce dau actele de leasing & stuff).




    Venisem la dealer sa aleg intre Accordul nou (2.0 A/T ES) si Civic 4D 1.8 A/T ES si pana la urma am ales old Accord 2.0 A/T SSE deoarece:
    • pentru new accord trebuia sa astept pana in Decembrie, probabil Ianuarie pt modelul cerut de mine
    • Civic are portbagajul prea mic
    Ca atare am ales o masina din showroom ce e disponibila acum si e mai ieftina cu 5,000 EUR decat accordul dorit initial de mine.




    Dupa rasforirea forumului si citirea manualului au rasarit cateva intrebari la care as aprecia un raspuns din partea posesorilor de modele similare.
    1. E cazul sa cer dealerului verificarea directiei/geometriei inainte de a o lua sau sa ma astept sa ma conving singur daca a mea va "trage dreapta"?
    2. La drive-test n-am descoperit, insa in manual am vazut ca exista "Sequential SportShift Mode" ce pare un plugin de manuala pe automata Exista situatii anume cand e indicat sa utilizezi acest SportShift?
    3. Cat costa montarea unui XCarLink iPod? Functioneaza ok?
    4. In perioada de rodaj la ce anume sa am grija, in ce limite sa o tin? Sau asa cum o invat asa o voi avea?
    5. Cum se simt suspensiile sport in Bucuresti?
    6. Masina vine cu jenti aliaj "17 si gume 225/45/R17. Pentru iarna ce recomandati? Pana acum am folosit GoodYear UltraGrip 7 si Michelin (habarnam) insa pe alte modele de masini si alte dimensiuni (14").
    7. De la dealer am primit un tabel cu reviziile recomandate (operatii, pret) si acestea sunt la 20k km iar in nota se specifica ca pt conditii severe de utilizare sunt necesare revizii si la multipli de 10k. Practic, la mers obisnuit prin Bucuresti si imprejurimi, in genere cam 15-10k km / an, e recomandata revizia din 10 in 10k km sau nu?
    Deocamdata atat, voi completa cu detalii dupa ce o voi lua
    Last edited by hondatu; 15-09-08, 14:41.
    '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos!

    Iti raspund laintrebari:

    1. Geometria ar trebui sa fieOK.Auzisem si eu ca sunt probleme la Civic dar nu trage. O sa iti dai seama daca trage sau nu la drum
    3. xcar Link-ul merge fara probleme pe Accord. Montajul la Asko e 200 ron daca tin minte bine
    4. doar sa eviti frane si accelerari bruste! poti sa mergi si cu ea turata, dar sa accelerezi constant, nu brusc.

    Pentru restul ii las pe colegii cu Accord sa iti raspunda
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos !
      Despre sfaturi, cei care au Accord A/T te pot sfatui mai bine
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #4
        1. La trasul dreapta urca in masina cu un domn de la service si faceti o proba.
        6. Pentru iarna am luat jenti de tabla de 16 si cauciucuri Dunlop Winter Sport M3 205/55/16
        7. La revizii,avand in vedere Bucurestiul, ne incadram la conditii de exploatare extreme. De exemplu la mine am facut revizia de 10000km la sfarsitul lui mai si am schimbat filtrele de aer si polen care dupa 10 000km aratau de parca ar fi stat in soba. Ieri am fost la service sa le suflu deoarece in masina aerul avea un miros greu de praf cand dadeam drumul la climatizare si asta dupa numai 5200 km facuti in proportie de 90% in Bucuresti.

        Sa o stapanesti sanatos!
        Honda Accord 2.2 i-ctdi Nighthawk Black Pearl Executive-2007

        Comment


        • #5
          Poza

          Am luat-o, la propriu acum. Atasez poza facuta ieri la dealer la semnarea actelor pentru ca azi nu mi-a stat mintea la poze


          Primele impresii:
          1. E mai confortabila decat ma asteptam
          2. Foarte stabila (desi pt un test mai adecvat trebuie sa mai astept cateva zile)
          3. Volanul trage putin dreapta, trebuie sa merg zilele astea pentru a verifica presiunea si eventual geometria
          4. Modul M pe A/T e foarte tare

          D'abia astept sa vad cum se comporta cutia automata (eventual cu SportShift Mode) si suspensiile sport pe serpentine
          Last edited by mache; 09-09-08, 22:18.
          '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T

          Comment


          • #6
            Sa ai parte de ea!
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              5. suspensile sport cam scutura in Bucuresti mai ales pe piatra cubica
              2008 Honda Accord 2.0 SSE Graphite Pearl
              2002 Opel Astra 1.6 Hatchback

              "Hondas make the solar system look unstable and unreliable." - Jeremy Clarkson

              Comment


              • #8
                Mache, fi bine venit printre noi!
                Felicitari pentru achizitia ta, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult timp de ea!
                De la ce dealer ai luat-o si cum ai fost tratat in tot procesul de achizitie?
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #9
                  Multumesc

                  Multumesc pentru urari.

                  Masina am luat-o de la Carpati Motors si am fost tratat ok (zic eu): rezervare, acte la timp, discount, covorase, etc.
                  '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T

                  Comment


                  • #10
                    In primul rand felicitari pentru alegerea facuta si in al doilea rand pt achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Referitor la cutie vei vedea avantajele mai ales cand stai la cozi la semafoare.
                    Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari. Las-o in pace ca nu trage dreapta. Rotile urmaresc foarte bine calea de rulare. Daca mergi pe stanga o sa crezi ca trage in stanga (fa acest test ). Asa am crezut si eu la inceput si acum dupa 11000 de km m-am convins ca e ok asa. Daca ar fi tras dreapta se vedea uzura neuniforma pe cauciucuri.
                      Honda Accord 2.0 SSE 155CP Dark Mocha

                      Comment


                      • #12
                        Ai dreptate

                        Corect, masina nu trage dreapta ci doar urmareste drumul. Aproape ca am terminat rodajul (920km) si acum masina se prezinta asa:
                        • Culoarea (argintiu) este anti-jeg si desi nu este la fel de "aratoasa" e foarte practica si nu atrage privirile (puncte bonus++ deoarece masina am luat-o pentru mine nu pentru cei din exteriorul masinii)
                        • Sunt lenes si ca atare cutia automata + cruise control aduc puncte suplimentare. Da, poti conduce o masina apasand cateva butoane de pe volan.
                        • Directia si stabilitatea in curbe m-au facut sa uit vechea masina (Ford Focus) ce nu statea nici ea deloc rau la asa ceva
                        • Suspensia sport contribuie semnificativ la cele de mai sus
                        • Pe serpentine trebuie condus doar cu viteza D3 (M-mode nu l-am exersat decat sa vad despre ce e vorba)
                        • Consum mediu dupa 920km: 9.5l/100 (700km facuti in afara)
                        • Benzina OMV Carrera 95 sucks. Motorul se tureaza aiurea, devine zgomotos si trage mult mai greu. E vizibil inclusiv pt pasagerul din dreapta. D'abia asteptam sa o consum pt a pune altceva.
                        • Efix de la Rompetrol pare ok
                        • Sistemul audio (Premium, ca pe Exec) nu ma da pe spate desi asa ma asteptam dupa ce citisem pe forum. Si da, am pus Flac-uri pe CD.
                        • Desi e inca in rodaj si am incercat sa o menajez, in depasiri am dus-o si la 6k rpm. Dar asta dupa ce am trecut de 500km. Pana atunci nu puteam trece de 4k rpm. D'abia astept sa o duc in zona rosie sa vad atunci cum face


                        Concluzie partiala:
                        • la banii respectivi (18k+tva) cred ca e the best money can buy
                        • suspensia sport e mai confortabila decat ma asteptam si ma face sa-mi doresc drumuri serpuite, in afara
                        • pt oras, demarajul+cutia A/T e f ok (poti pleca lejer primul de la semafor de ex), insa uneori e parca putin cam lenta.


                        Ce mi-as fi dorit in plus:
                        • un plus de cuplu
                        • un consum mai mic (da, stiu ca se mai lasa)
                        • 40l suplimentari la portbagaj
                        '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mache View Post

                          Ce mi-as fi dorit in plus:
                          • un plus de cuplu
                          • un consum mai mic (da, stiu ca se mai lasa)
                          • 40l suplimentari la portbagaj
                          daca-ti luai tractor cu remorca rezolvai si aceste probleme...
                          Last edited by ticker; 15-09-08, 10:49.
                          Honda Sacrilege 2.0 GPL A/T

                          Comment


                          • #14
                            Sa o satapanesti sanatos! Bine ai venit pe forum.
                            Ca benzina iti recomand EVO de la MOL, iar referitor la consum, stai linistit, se poate si mai bine si ca sfat, nu exagera cu "menajatul" masinii. Este un samurai antrenat din nastere.

                            O curiozitate personala: au scos limitarea la 2-3000RPM cand stai pe loc?
                            Originally posted by HACC View Post
                            daca-ti luai tractor cu remorca rezolvai si aceste probleme... :-p
                            2008 Honda Accord 2.4 Executive A/T Nighthawk Black Pearl
                            I drive way too fast to worry about cholesterol, but never faster than my angel can fly.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Don+Luciano/accord/

                            Comment


                            • #15
                              Limitari?

                              Originally posted by Don Luciano View Post
                              O curiozitate personala: au scos limitarea la 2-3000RPM cand stai pe loc?
                              Nu am observat astfel de limitari
                              '08 Honda Accord SSE 2.0 A/T

                              Comment

                              Working...
                              X