ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In spatele primariei, te-am vazut ( de fapt masina ) si aseara pe la 19:00. Data viitoare nu mai scapi, te iau la o cafea/ceai/bere/whisky/cognac, etc In zona aia stau eu .
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Trebuia sa deschizi si geamul ca sigur ma auzeai
      Si nu stiu daca ai mai fi avut curaj sa te dai jos. Daca ma prinzi in toane bune, facem si-o de-o cafea, desi in Mogosoaia, rar prind o zi buna pe santier.
      Doar alalteieri mi-au furat indienii o drujba.

      Comment


      • Eram decapotat si nu te auzeai Cred ca erai inconjurat de indieni Si, stai linistit, am curaj sa ma dau jos din masina
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • Aia probabil erau indienii mei iar eu, probabil, eram la veceu, daca nu ma auzeam.

          Comment


          • Are WC bine antifonat si nu il mai aude nimeni. De aia se auzeau numai indienii
            My cars:
            2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
            ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

            Comment


            • Cu polistiren extrudat de 15 sa nu bata nici vantul, nici frigul pe la turloaie si nici sa nu se-auda cainii si masinile ca te constipi instant.

              Comment


              • Recuparat rabla. Stop. Mi hapi. Stop. Honda hapi. Stop. Rabla cea mai hapi. Stop. Azi noapte si azi toata ziua reparat rabla. Stop. Pagube depistate dupa trimitere acasa sofer:
                - Alarma dezactivata pe motiv ca suna non-stop. Metoda de reparare a la sofer: scoate firele si mufele. Metoda mea: gandim, depistam si rezolvata treaba.
                - Portiera dreapta fata nu se mai inchidea bine. Metoda de reparare a la sofer: stingem becul de la plafoniera sa nu mai fie discoteca in timpul mersului. Metoda mea: gasim punctul problema, aplicam o garnitura de cauciuc pe portiera sa se pupe cu senzorul de inchidere. Problema rezolvata.
                - Garnitura de la roata de rezerva rupta, toata roata si angrenajul troscaiau infiorator. Metoda de reparare a la sofer: muzica data mai tare. Metoda mea: cumparat garnitura din Real, o chestie de cauciuc pentru bai, lipit peste garnitura veche si rupta si problema rezolvata.
                - Bricheta nu mai functiona. Metoda de reparare a la sofer: Avem bricheta personala. Metoda mea: Demontat bucata din bord si gasit mufa desfacuta, pus mufa la loc, avem bricheta.

                Si ce m-a scos cel mai rau din sarite oameni buni.
                Azi noapte, pe la 3, cand am ajuns de la Slatina, fac de curiozitate o inspectie generala la rabla. Sa vad si eu, dupa nici 2 luni, un om care se uita la propria masina ca la soare, cum imi receptioneaza mie masina.
                Dupa depistarea tuturor celor de mai sus, pornesc motorul.
                Tronc, flosc, pleosc, un zgomot de huruit, metal pe metal. Zic hait! Asta mi-a bulit si motorul, il omor!
                Deschid capota, ascult de unde se aude sunetul infiorator, mda..motorul.
                Scot joja si am crezut ca lesin instantaneu. Era uscata, contrar cum imi erau mie izmenele la ora aia dupa soc.
                Fug repede in boxa, scot uleiul, completez un litru si ceva. Dau cheie si motorul toarce linistit cum il stiam eu altadata.
                Imi venea sa scot un baros din boxa si sa ma pun pe masina lui, parcata la nici 2 masini de mine.
                M-am linistit si am zis in sinea mea.."halal de om" si azi mi-am vazut mai departe de treaba.
                Masina asta n-a mancat in viata ei un strop de ulei, de 4 ani de cand o am. Si acum, in nici 2 luni un lirtu si ceva...si e masina mea personala, nici cu un papuc de la firma nu te porti in halul asta.
                Am scos tone de praf si pamant din ea, toata e plina de ulei ars de la drujbe si bormasini ce s-au carat, desi a avut bani de folie sa protejeze tapiseria...e un dezastru. Cred ca nici intr-o saptamana nu o readuc pe linia de plutire.

                Si ca un facut, azi l-am pocnit pe unul in fund, noroc ca doar bull-barul s-a indoit nitel, ala n-avea nimic si am plecat fericiti mai departe. S-a rezolvat la santier, cu 2 vlajgani mai puternici si o ranga. Parca a fost razbunare ca am dat-o pe mana aluia...

                Comment


                • Da' nu trebuia sa scrii toate astea la threadul rablei?
                  '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
                  Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

                  Comment


                  • Pai asta am si facut
                    La cum arata Honda mea dupa 2 luni de santiere...carat butoaie, cuie, saci, muncitori si mai stiu eu ce....nu mai e nicio diferenta intre topice
                    Ca deh, am angajat om special sa se ocupe de toate astea, sa care, sa plimbe muncitori, scule...da' el avea aspiratii mai mari si-l incurcam.
                    Ba deunazi, planganu-mi pretioasa mea, ca a ajuns rabla de santier, imi spune zambind si nonsalant sa facem schimb.
                    A doua zi: lichidarea instant!

                    Din ciclul, ASA NU! sau mai bine zis ASA NICIODATA!
                    Sa va povestesc o intamplare care imi aduce si zambetul pe buze dar si furie nestapanita.
                    Sambata plec la Slatina cu Honda, ma duceam la nunta lui x, colega cu y. y = sotia mea. Personajul z, adica eu, rulam turbat de manie pe autostrada, odata ca n-aveam chef de nunti, odata maniat de cele intamplate in firma cu respectivul umanoid.
                    Trec de Pitesti si ma trezesc in spatele unui tir. Unul inaintea mea il depasise nebuneste si la limita, zic dom'le ce uameni nebuni pe soselele noastre.
                    Tirul cu bena neacoperita rula cu 95-100 la ora. Cand ajung in spatele lui, sare un carton din bena, trag de volan sa nu-l iau pe parbriz. La 10 secunde, nici nu m-am dezmeticit, un pet cam un sfert plin, p-asta l-am luat din plin in parbriz, am zis ca se face tandari...redresez, mai suiera un placaj de osb pe langa portiera si simt ca mi se face rosu.
                    Si mie cand mi se face rosu....e de rau. Mai ales dupa ce rabla mea e accidentata de nici 2-3 luni din cauza unui idiot care transporta lemne neasigurate, gata sa ma omoare si pe mine si pe sotie.
                    Prind momentul intr-o rampa cu 2 benzi sa-l depasesc, ala trage pe mijloc, mai sa ma scoata pe contrasens, claxoane, flesuri, avarii, toate metodele posibile sa-l fac sa incetineasca, si trec in fata lui, merg cateva sute de metri si incetinesc usor, cu avarii, scotand mana pe geam in semn sa incetineasca/opreasca.
                    Asta da sa depaseasca, stand la 20 cm in fundul meu, si ma pun cu axul drumului intre roti, el incearca pe dreapta, eu in continuare ii faceam semne sa opreasca.
                    La un moment dat se opreste si se da jos nervos catre mine. Unul opreste pe contrasens in dreptul nostru privind scena. Ala, vazandu-ma venind furibund spre el se opreste. Eu incep sa urlu la el de cat de inconstient este, ca-i sar lucruri din tir si omoara oameni nevinovati pe strada, ala isi rupea parul din cap ca nu ajunge la Timisoara, ca e in convoi, mama ma-sii ce indruga, cred ca ori era beat ori drogat. Zdravan nu era.
                    In fine, omul nu intelege ce se intampla, sau nu vrea sa inteleaga, i-am zis sa-si controleze bena sa-si faca curat, ala se da spre mine amenintator gata de atac cu o privire de om care a baut 20 de red-bull. L-am articulat scurt in falca, il trantesc pe o masina, din spate vin alti tiristi alergand in spatele meu, eu indreptandu-ma spre portbagaj sa-i crap aluia parbrizul, nebunie curata.
                    Adevarul e ca pentru o clipa m-am cam speriat, cand m-am trezit ca in spatele meu, la 5-10 m alergau cativa tiristi cu cefe de bulgari, gata de treaba. Norocul meu ca tot ala i-a oprit ca altfel iesea urat de tot. Eu mi-o luam, probabil de furie scoteam arcul si incepeam sa fac pe Robin Hood. Aia la fel si uite cat de usor ajungi la ProTv.
                    Adevarul este ca dupa ce-a trecut patania am realizat ca nu sunt zdravan la cap, eu ma apuc sa educ si sa bat tiristi....trist pentru un om care n-a dat o palma in viata lui pana sa devina sofer....
                    Morala.....daca vreai sa incerci sa previi un accident, stai dracu in banca ta, zi mersi ca n-ai murit si pleaca mai departe.
                    Guest
                    Guest
                    Last edited by Guest; 30-08-10, 21:59.

                    Comment


                    • Astrule, da' stiu ca-ti place sa traiesti periculos, nu gluma... Daca retardu' ti-a zis ca e in convoi, tu il iei la poceala singur fiind? Te inteleg din multe puncte de vedere, in cazul meu impulsul de a baga cate un specimen din asta in mantinela (a se citi santul de pe marginea drumului) fiind din ce in ce mai acut. Din pacate, dupa cum ai descoperit singur, nu ai cu cine sa stai de vorba. Lasa-i in plata Domnului, nu iti mai face sange rau cu toti gibonii.
                      Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                      Comment


                      • Mai, chiar nu-mi place, singura adrenalina care-mi face placere e cea de la volan. Nici in tiribombe nu ma dau de frica.
                        Tu crezi ca eu mai auzeam atunci ce-mi ingruga el de convoi si Timisoara? Eu eram chitit sa pocnesc un tirist, te mai puteai pune in calea dobitocului de mine? Dar si ala murea daca isi facea curat in bena 2 minute? Chestia care m-a facut sa vad rosu era ca te omora si nici macar nu stia, sau pleca mai departe, asa cum mi-a facut ala cu lemnele.
                        Am mai oprit unul acum 2 saptamani pentru aceeasi treaba. Omul s-a scuzat, a tras in afara carosabilului, si s-a apucat de curatenie. Fara cearta, fara galceava. Deci se poate si civilizat. Dar cu gibonii astia care se cred regii soselelor, e bine sa le arati ca odata dati jos din masina au aceeasi greutate ca si tine.
                        Cred ca-ti dai seama ca-mi faceam deja scenarii in cap cum o sa fac baraj in Slatina la podul Olt si ii azvarleam pe toti in rau cu tot cu tiruri. Dar ce folos, de maine o ia de la capat.

                        Comment


                        • Astrule, sunt perfect de acord cu tine, mai putin cu morala; nu putem sa-i lasam in pace, ca vor continua sa faca la fel ca si pana acum si sa mai se creada si destepti si ca ei au dreptate. Ajungem sa murim pe sosele gratuit.

                          OT:
                          Tot din seria urmarit pe sosele si luat la cearta/aproape bataie, mie-mi place la masina asta ca are scaunul foarte jos si te face mic
                          Efectul e mult mai puternic cand se da jos un vlajgan de 1,87 care nu se mai termina.
                          Asa am patit cu unul care mi-a taiat fata rau de tot aproape de m-a bagat in parapet si tot el se tinea tare si sus, pana am reusit sa-l opresc si s-a dat boul jos, insa cand am rasarit din masina si am ridicat mana la el, nu a stiut cum sa demareze mai repede in tromba.

                          M-am saturat de zecile si miile de giboni de pe sosele, care te omoara nevinovat. x-(
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Cea mai buna cale este sa te feresti de ei, atat cat se poate.
                            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                            Comment


                            • bai,cand mai vrei sa snopesti tiristi sa ma suni!!eu am unul pe care vreau sa-l impamantez!!dupa 2,6 ani de cand mi-a omorat sotia cu lemnele pe care le cara nu a avut bunul simt nici macar sa dea un telefon!!!ba mai mult cica reprezentantii maretei firme umbalu in iasi sa caute epava masinii AUDI!!!!sa o EXPERTIZEZE!!!ce sa expertizezi????masina are 1 roata si busonul de rezervor intreg....acolo nu a avut loc o coliziune intre 2 autovehicule ci doar au cazut lemnele din auto trenul dementului care il conducea!!din cauza vitezei!lucru stabilit prin expertiza!!!
                              niste nemernici si inconstienti!!asigurarile nu mi-au platit 1 singur leut,astepata cica condamnarea penala a omului...
                              NU VA FACETI RCA LA OMNIASIG!!!!nu platesc!!
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • Hmmm...tare trist ce spui tu acolo. Imi pare nespus de rau pentru tragica pierdere...
                                O singura nelamurire am si ti-o spun la modul cel mai sincer posibil. Tipul inca mai traieste? Am zis ca in toata viata asta sa ma fereasca D-zeu de asemenea evenimente, mai bine sa ma ia pe mine decat o persoana draga mie.
                                Oricum, eu sap in continuare fundatii...torn betoane peste...deci solutii exista.
                                Stai linistit, n-am terminat de snopit tiristi, am crezut ca mi-a trecut dar a crescut un vierme in mine....Imi place sa-i vad dandu-se jos de pe matahalele pe care se simt regi si redevin simpli si banali oameni.
                                Nu pot sa nu zambesc privind retrospectiv, la uimirea aluia care se daduse jos sa ma invete o lectie, vazandu-ma cat de infurcit ma indreptam spre el. Probabil era o premiera. Pana la urma sunt si ei oameni nu, doar nu sunt zei?
                                Eu cred ca oamenii astia ar trebui in primul rand sa faca o expertiza psihologica cel putin la jumatate de an si pe bune si in al doilea rand sa fie de cel putin 20 de ori mai soferi decat cei ca noi, pentru ca sunt soferi profesionisti. Si asta implica multe...
                                Am ura pe ei de cand lucram in studentie la o firma care producea case de lemn si le exporta in Franta, Italia, Spania...trageau tirurile in parcare si asteptau incarcarea si 2-3 zile. Erau niste discutii....de ti se scula parul pe tine. Pentru ei era amuzant sa te faca sanvis, sa-ti traga de volan cand depasesti, sa te impinga de la spate si cate si mai cate se povesteau. Din clipa aia mi-am dorit atat de tare sa trosnesc un specimen si uite ca visul mi s-a implinit. Mai tai o dorinta de pe lista, pentru cine a vazut filmul. Trist e ca subiectul chiar nu e satira.

                                Comment

                                Working...
                                X