Am citit aproape tot forumul. Sunt cativa cu probleme la Hondele lor, intr-adevar. Dar altii se plang de niste lucruri.....nu stiu cum sa ma exprim, sunt un pic dezamagit.
Frate conduci o Honda, daca vroiai superlux sau supercomoditate iti luai orice alta masina cu o gramada de dotari pentru un semi-pensionar in retragere la papuceii din bumbac.
In Honda te urci, pornesti motorul si te duci unde vezi cu ochii doar pentru placerea de a o conduce. Ma doare fix in behind ca are nush'ce suport pentru ochelari sau nush'cate prize de bricheta, cine mai are timp de o tigara cand depasesti cu a 2-a la 80-90 km/h, ca pe bord se vede locul de airbag...zi mersi ca are, si are destule.
La banii astia, in primul rand la ce motor are, la ce aer de sportivitate ascuns intr-un design de limuzina, eu si daca n-avea geamuri electrice, tot o luam.
Si fara celelalte briz-brizuri pe ea.
Eu nu am vrut Honda, mie nu mi-a placut Honda, eu n-am avut bani de Honda, nevasta-mea cu inspiratia ei divina m-a rugat sa nu uit si de micul ei BMW japonez si a fost ncesar doar sa o vad indeaproape, sa ma urc in ea si sa fac un drive-test, incat am innebunit pe loc.
Asta inseamna sa-ti iubesti masina si sa faci pasiune pentru ea. Am ramas cu cateva zeci de milioane bani in firma si m-am imprumutat sa dau salarii. Asta inseamna s-o doresti cu adevarat.
Daca peste 10 ani singura componenta electrica care mai functioneaza pe masina va fi aprinderea motorului, tot masina asta o voi conduce.
Un pasionat.
Frate conduci o Honda, daca vroiai superlux sau supercomoditate iti luai orice alta masina cu o gramada de dotari pentru un semi-pensionar in retragere la papuceii din bumbac.
In Honda te urci, pornesti motorul si te duci unde vezi cu ochii doar pentru placerea de a o conduce. Ma doare fix in behind ca are nush'ce suport pentru ochelari sau nush'cate prize de bricheta, cine mai are timp de o tigara cand depasesti cu a 2-a la 80-90 km/h, ca pe bord se vede locul de airbag...zi mersi ca are, si are destule.
La banii astia, in primul rand la ce motor are, la ce aer de sportivitate ascuns intr-un design de limuzina, eu si daca n-avea geamuri electrice, tot o luam.
Si fara celelalte briz-brizuri pe ea.
Eu nu am vrut Honda, mie nu mi-a placut Honda, eu n-am avut bani de Honda, nevasta-mea cu inspiratia ei divina m-a rugat sa nu uit si de micul ei BMW japonez si a fost ncesar doar sa o vad indeaproape, sa ma urc in ea si sa fac un drive-test, incat am innebunit pe loc.
Asta inseamna sa-ti iubesti masina si sa faci pasiune pentru ea. Am ramas cu cateva zeci de milioane bani in firma si m-am imprumutat sa dau salarii. Asta inseamna s-o doresti cu adevarat.
Daca peste 10 ani singura componenta electrica care mai functioneaza pe masina va fi aprinderea motorului, tot masina asta o voi conduce.
Un pasionat.
Comment