ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Wagner
    Senior Member

  • Wagner
    replied
    La mai mare!!! Am sentimentul ca o s-o duci macar in 500k km...

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Azi am facut al trei-lea ITP din viata masinii, odata cu implinirea a 6 ani. Hai sa-mi traiasca!

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Mda, asa mi-a zis si tipul de la vulcanizare. Ideea era ca in cazul in care vine viscolul peste noapte si eu, ca de obicei, las totul pe ultimul moment, sa am deja pregatite rotile pentru a le putea monta si in parcare.
    Insa tot nu-mi explic cum mi-au pus plumbi de 85g si aratau descentrari de 35-45. Pare cam mult. In fine.
    Faza e ca aia de pe Fundeni puneau plumbii la ochi. In Pipera aveau un dispozitiv pe care puneau plumbii si ii aseza exact pe pozitia lor. Astia de la Autosoft folosesc un laser care indica pozitia. Scule si scule.

    Leave a comment:

  • Corbu'
    Senior Member

  • Corbu'
    replied
    Echilibrarea se face dupa depozitare, inainte sa le montezi. Pe timpul depozitarii cam in orice pozitie le-ai pune se alege praful de echilibrare.

    Leave a comment:

  • Rumburak
    Senior Member

  • Rumburak
    replied
    Originally posted by astrul View Post
    ... Am echilibrat si rotile de vara sa fie deja pregatite.
    Acum 2 zile am facut schimbul. Nu le-am mai verificat, stiind ca sunt deja pregatite, le-am echilibrat pe cele de iarna.
    Iti place sa fii "asigurat" pentru sezonul urmator. Cand am luat ultimul rand de anvelope de iarna m-am grabit sa le pun pe jante si la fel, sa echilibrez rotile. Peste cateva saptamani am vrut sa montez rotile de iarna. Am constatat ca am cativa plumbi care s-au dezlipit si au cazut de pe janta. Evident, nu mai stiam unde sa-i pun. De atunci, cand echilibrez rotile, le pun pe masina si ies imediat pe autostrada ca sa verific vibratiile si sa rulez cu viteza mare astfel ca forta centrifuga sa apese plumbii cat mai tare pe jante.

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Multumesc. Tocmai am ratat imperecherea, m-a luat prin surprindere si n-am avut timp sa-i caut mascul feroce. Ma pregatesc pentru anul viitor. Sper sa nu-mi umple Honda de pui.

    Leave a comment:

  • balaurul
    Senior Member

  • balaurul
    replied
    Frumos doberman-ul :-D

    Sent from my GT-S6310 using Tapatalk

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Peste cele vechi. Niciuna nu avea ceva deasupra.
    Attached Files
    astrul
    Senior Member
    Last edited by astrul; 06-04-14, 18:51.

    Leave a comment:

  • CatalinP
    Senior Member

  • CatalinP
    replied
    Īn ce poziție au fost depozitate peste iarnă?

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Asta iarna am montat rotile de iarna la un service non-stop de pe Fundeni. Am echilibrat si rotile de vara sa fie deja pregatite.
    Acum 2 zile am facut schimbul. Nu le-am mai verificat, stiind ca sunt deja pregatite, le-am echilibrat pe cele de iarna.
    N-am putut merge mai mult de 2 zile, masina trepida haotic chiar si la viteze mici, la 160 deja era loterie...
    Am fost azi la Autosoft Baneasa sa verific jantele, sa nu fie indoite.
    Unul din cauciucuri avea 45 descentrare, cu plumbii pe ei. O janta avea si 85g pe ea si tot cerea 35g.
    A scos tipul plumbii vechi, a bagat rotile la masinaria de spalat si fara plumbi nu cerea vreuna mai mult de 20.
    Reechilibrate toate, nu mai mult de 70 g in total. Acum merge perfect.
    Concluzie: mare atentie la cine faceti schimbul, mare atentie ca rotile sa fie curatate inainte si scosi toti plumbii vechi inainte de echilibrare.
    Tot deranjul, plus azot, 85 lei, terminat in 25 minute. De-acum stiu unde ma duc.

    Leave a comment:

  • Dan101
    Senior Member

  • Dan101
    replied
    Originally posted by dragostan View Post
    mai ai ceva de mers pana s-o harbuiesti

    CL9 2004. masina mergea normal, daca ii acopereai bordul puteai sa juri ca e o masina oarecare din 2004 cu 150-200.000km

    [ATTACH=CONFIG]45736[/ATTACH]

    WOW, sunt curios daca e acelasi motor de fabrica pe ea )))

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    Dragostan, imi dai sperante man. Deci e doar matura, nu-i batranica deloc.
    Balaurul, astia cu 20-30k abia le-au rodat la asemenea kilometri as prefera sa inchiriez, per total as iesi mai ieftin.
    Nu-i nimic de invidiat, masina n-o cumperi s-o admiri in parcare, ci sa te folosesti de ea. E chiar pacat sa ai o asa masina si sa nu inghiti km dupa km.
    astrul
    Senior Member
    Last edited by astrul; 27-03-14, 21:59.

    Leave a comment:

  • balaurul
    Senior Member

  • balaurul
    replied
    Nice! Si eu care ma oftic ca am 120k si vad pe altii cu 20-30k :-)

    Sent from my GT-S6310 using Tapatalk

    Leave a comment:

  • dragostan
    Senior Member

  • dragostan
    replied
    mai ai ceva de mers pana s-o harbuiesti

    CL9 2004. masina mergea normal, daca ii acopereai bordul puteai sa juri ca e o masina oarecare din 2004 cu 150-200.000km

    Click image for larger version

Name:	IMG_20140225_172729.jpg
Views:	2
Size:	38.9 KB
ID:	717656

    Leave a comment:

  • astrul
    Senior Member

  • astrul
    replied
    220.000 km si inca se tine in suruburi. Cand ma uit la kilometraj parca imi piere cheful s-o mai bruschez, insa cu suspensiile astea ai impresia ca e noua si se tine perfect pe sosea.
    Cred ca-i cel mai rapciugos Accord de pe hf, dar inca mi-e tare drag de el.
    Abia astept sa-mi iau un Suv de familie si sa tin masina strict pentru placerile mele.
    Trebuie sa schimb si jantele+cauciucurile de vara, insa am o lene cum rar s-a vazut.
    Anul asta vreau/sper sa o tin departe de belele, service-uri, alte reparatii sau imbunatatiri. Daca ma duce bine pana la sfarsitul anului, sigur prinde 260.000. Ma intreb la cat mi-or lua-o astia pentru muzeu.

    Leave a comment:

Working...
X