ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Azi am facut al trei-lea ITP din viata masinii, odata cu implinirea a 6 ani. Hai sa-mi traiasca!
Leave a comment:
-
Mda, asa mi-a zis si tipul de la vulcanizare. Ideea era ca in cazul in care vine viscolul peste noapte si eu, ca de obicei, las totul pe ultimul moment, sa am deja pregatite rotile pentru a le putea monta si in parcare.
Insa tot nu-mi explic cum mi-au pus plumbi de 85g si aratau descentrari de 35-45. Pare cam mult. In fine.
Faza e ca aia de pe Fundeni puneau plumbii la ochi. In Pipera aveau un dispozitiv pe care puneau plumbii si ii aseza exact pe pozitia lor. Astia de la Autosoft folosesc un laser care indica pozitia. Scule si scule.
Leave a comment:
-
Echilibrarea se face dupa depozitare, inainte sa le montezi. Pe timpul depozitarii cam in orice pozitie le-ai pune se alege praful de echilibrare.
Leave a comment:
-
Originally posted by astrul View Post... Am echilibrat si rotile de vara sa fie deja pregatite.
Acum 2 zile am facut schimbul. Nu le-am mai verificat, stiind ca sunt deja pregatite, le-am echilibrat pe cele de iarna.
Leave a comment:
-
Multumesc. Tocmai am ratat imperecherea, m-a luat prin surprindere si n-am avut timp sa-i caut mascul feroce. Ma pregatesc pentru anul viitor. Sper sa nu-mi umple Honda de pui.
Leave a comment:
-
-
Asta iarna am montat rotile de iarna la un service non-stop de pe Fundeni. Am echilibrat si rotile de vara sa fie deja pregatite.
Acum 2 zile am facut schimbul. Nu le-am mai verificat, stiind ca sunt deja pregatite, le-am echilibrat pe cele de iarna.
N-am putut merge mai mult de 2 zile, masina trepida haotic chiar si la viteze mici, la 160 deja era loterie...
Am fost azi la Autosoft Baneasa sa verific jantele, sa nu fie indoite.
Unul din cauciucuri avea 45 descentrare, cu plumbii pe ei. O janta avea si 85g pe ea si tot cerea 35g.
A scos tipul plumbii vechi, a bagat rotile la masinaria de spalat si fara plumbi nu cerea vreuna mai mult de 20.
Reechilibrate toate, nu mai mult de 70 g in total. Acum merge perfect.
Concluzie: mare atentie la cine faceti schimbul, mare atentie ca rotile sa fie curatate inainte si scosi toti plumbii vechi inainte de echilibrare.
Tot deranjul, plus azot, 85 lei, terminat in 25 minute. De-acum stiu unde ma duc.
Leave a comment:
-
Originally posted by dragostan View Postmai ai ceva de mers pana s-o harbuiesti
CL9 2004. masina mergea normal, daca ii acopereai bordul puteai sa juri ca e o masina oarecare din 2004 cu 150-200.000km
[ATTACH=CONFIG]45736[/ATTACH]
WOW, sunt curios daca e acelasi motor de fabrica pe ea)))
Leave a comment:
-
Dragostan, imi dai sperante man. Deci e doar matura, nu-i batranica deloc.
Balaurul, astia cu 20-30k abia le-au rodatla asemenea kilometri as prefera sa inchiriez, per total as iesi mai ieftin.
Nu-i nimic de invidiat, masina n-o cumperi s-o admiri in parcare, ci sa te folosesti de ea. E chiar pacat sa ai o asa masina si sa nu inghiti km dupa km.Last edited by astrul; 27-03-14, 22:59.
Leave a comment:
-
Nice! Si eu care ma oftic ca am 120k si vad pe altii cu 20-30k :-)
Sent from my GT-S6310 using Tapatalk
Leave a comment:
-
-
220.000 km si inca se tine in suruburi. Cand ma uit la kilometraj parca imi piere cheful s-o mai bruschez, insa cu suspensiile astea ai impresia ca e noua si se tine perfect pe sosea.
Cred ca-i cel mai rapciugos Accord de pe hf, dar inca mi-e tare drag de el.
Abia astept sa-mi iau un Suv de familie si sa tin masina strict pentru placerile mele.
Trebuie sa schimb si jantele+cauciucurile de vara, insa am o lene cum rar s-a vazut.
Anul asta vreau/sper sa o tin departe de belele, service-uri, alte reparatii sau imbunatatiri. Daca ma duce bine pana la sfarsitul anului, sigur prinde 260.000. Ma intreb la cat mi-or lua-o astia pentru muzeu.
Leave a comment:
Leave a comment: