ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    mhh39
    Senior Member

  • mhh39
    replied
    Ia in considerare faptul ca ale tale sunt uzate, daca te plangi de ele. Unele noi, chit ca sunt "normale", se vor comporta mai bine. Fa un test de amortizoare (cateva zeci de lei), sa afli in ce stare sunt pe banc.

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Pai cum ma sa vreau sa pun suspensii sport? Pai noi avem suspensii sport din fabrica, d-aia am probleme cu gasirea amortizoarelor, ca nu vreau d-astea stock, ci unele care sa le inlocuiasca pe cele OEM.
    Asa era simplu sa dau 12 mil pe suspensii comfort. Ale mele acum sunt mult mai moi, dar cred ca sunt ca cele normale ca si comportament, asa ca n-as face nicio afacere. Le scot p-astea si pun altele care imi fac masina balena pe sosele? Si mai dau si bani pentru asta.
    Exista KYB sport, B6 de la Bilstein, Kony sport, dar toate au ceva bube, cu garda si altele.
    Mai intai trebuie sa masor neaparat garda fata de una normala, ca am impresia ca a mea e mai joasa. D-aia vreau sa aman putin treaba cu suspensiile, pentru cand voi avea buget suficient sa iau ceva bun. Momentan inca stau bine in curbe, nu-mi fac griji ca ma lasa.

    Leave a comment:

  • mhh39
    Senior Member

  • mhh39
    replied
    Poti merge pe varianta KYB. Vali le-a gasit la 1200ron, toate 4, noi, made in japan. La el era problema cu senzorul de inclinatie pentru xenon, dar ale noastre n-au inconvenientul asta.

    Tu stii cel mai bine ce vrei sa faci, insa decat sa dai cateva sute de lei pe o asa-zisa reconditionare, mai bine le cumperi noi, cu garantie si toate cele. Asta, daca n-ai de gand sa pui suspensii sport sau alte nebunii.

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    3500 de euro investiti in masina in toamna trecuta, o excursie (tabara mai bine zis) de 2 luni jumate prin Europa, cauciucuri noi, probabil si jante de 16, excursie Grecia...de unde amortizoare, mi-a mers bine intr-adevar dar nu dau pe-afara. Mie informatia asta parca mi-a spus-o Herascu de la Carpati si pana acum, cam tot ce m-a sfatuit a fost de bun augur.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Am auzit, nu stiu daca se poate/e safe.
    Nu mai bine cumperi niste amortizoare, si te duci si pana-n Grecia cu suspensia noua?

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Daca tot am rezolvat cu masina, ma gandesc serios la amortizoare. Dar la fel de serios ma gandesc la o excursie in Grecia de Paste.
    Si nu prea as investi atat de mult, mai ales ca vine randul cauciucurilor de vara saptamana asta.
    Asa ca ma gandeam ca as putea reconditiona amortizoarele, sa mai tina macar un an sa ma recuperez financiar si sa plec in schimb in Grecia la soare.
    Ati auzit de asa ceva, se poate, e safe?

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Facut si revizia la CM, vreo 360 de lei, cu uleiul adus de-acasa, suntem in grafic. Masina are aproape 170k, mai am nitel si-l ajung pe razvanp, daca nu cumva l-am luat, masina fiind mai noua.
    Sper sa bat ceva recorduri cu ea sa mi-o cumpere astia la 1 milion de km si sa se faleasca cu ea.
    Urmeaza cauciucurile de vara si amortizoarele, dar astept sa incasez si prima "leafa" din lucrare ca sa nu mai intru in fondul de pensionare, si-asa saracit de anul trecut.
    Guest
    Guest
    Last edited by Guest; 16-03-13, 19:43.

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Originally posted by mhh39 View Post
    De la caz la caz. Spre exemplu, un vecin a spart doua OZ-uri Ultraleggera pe 18" sau 19". Era cam sucarit. De banii aia cumpara doua seturi de jante frumusele, de duzina. Unii au bafta, altii nu. Pentru confort, ramai pe 16". Si mie-mi surade ideea, insa insuficient de mult. )
    Occidentalii, asiaticii sau americanii isi pot permite sa puna si roti de bicicleta daca dau bine pe masina, la noi trebuie sa vezi nitel si latura practica. Partea cea mai ciudata este ca iau curbele mai usor cu astea de 16, plus lipsa feed-back-ului ala ciudat in volan la orice denivelare. Nu mai trebuie sa ma tin de volan pana mi se albesc incheieturile degetelor. E mai confortabil asa.

    Originally posted by rezare View Post
    Pai na, la 18"/19" trebuie sa ai ceva bani in banca sa mergi prin tara noastra.

    Astru, nu, nu sunt modelul ala, sunt modelul OEM de pe Accord nou/TSX, dar tot Enkei scria pe ele. Oricum, daca esti multumit de ele, nu e nici o problema Eu mi le-am lasat pentru iarna acum pe OEM, dar e un pic frustrant totusi sa nu pot merge peste 120. Iar de indreptat... nu mai vreau sa sparg vreuna
    Pai sunt multumit doar ca s-au pastrat in conditii bune, in rest, le prefer pe cele de 16.

    Leave a comment:

  • rezare
    Senior Member

  • rezare
    replied
    Pai na, la 18"/19" trebuie sa ai ceva bani in banca sa mergi prin tara noastra.

    Astru, nu, nu sunt modelul ala, sunt modelul OEM de pe Accord nou/TSX, dar tot Enkei scria pe ele. Oricum, daca esti multumit de ele, nu e nici o problema Eu mi le-am lasat pentru iarna acum pe OEM, dar e un pic frustrant totusi sa nu pot merge peste 120. Iar de indreptat... nu mai vreau sa sparg vreuna

    Leave a comment:

  • mhh39
    Senior Member

  • mhh39
    replied
    De la caz la caz. Spre exemplu, un vecin a spart doua OZ-uri Ultraleggera pe 18" sau 19". Era cam sucarit. De banii aia cumpara doua seturi de jante frumusele, de duzina. Unii au bafta, altii nu. Pentru confort, ramai pe 16". Si mie-mi surade ideea, insa insuficient de mult. )

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Eu ma refer la jantele astea. Poate nu vorbim de acelasi model.
    Click image for larger version

Name:	IMG_4149.jpg
Views:	2
Size:	56.4 KB
ID:	714648

    Leave a comment:

  • merluciu
    Senior Member

  • merluciu
    replied
    Eu am patratit 2 jante oem pe valea oltului in niste gropi ascunse bine. De vreo 3 ani am niste jante la fel ca rezare, nicio o problema pana acum, de atunci nu le-am echilibrat niciodata.

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    Probabil o fi vreun mit, dar ale mele sunt chiar bune. Acum depinde si ce tip de jante sunt, ale mele sunt d-alea cum a facut Honda cand i-a iesit cu adevarat ceva bun. Ca si masina dealtfel. In afara de cateva zgarieturi inevitabile, daca pun cauciucuri noi, n-am nevoie de prea multi plumbi sa le echilibrez si asta e ceva dupa 5 ani si stilul meu haotic de condus.
    Daca am distrus eu jantele de la Suv care au balonul de 75.....iti dai seama cum protejez eu masina. Din pacate, pe 17 buba sunt gumele, am stricat 3 seturi, niciuna ajunsa la stadiul final de uzura, dar toate galmuite. Deja m-am saturat de treaba asta...

    Leave a comment:

  • rezare
    Senior Member

  • rezare
    replied
    Mi se pare cam mit urban asta cu rezistenta oem. Am ultraleggera de 17" care intra in al treilea an fara echilibrat cu talon putin mai mic chiar si merg la 200 km/h cu ele fara probleme, in timp ce oem-urile pe 17" tremura la 120 si peste rau de tot dupa ce au fost deja indreptate/rolluite o data. Indreptare in timpul careia una chiar s-a spart.

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • astrul
    Guest replied
    D-aia ma si gandeam sa le mai tin macar 1-2 ani ca rezerva, in cazul in care cedeaza astea de 16, desi par destul de rezistente, plus ca la balon de 55, cam greu sa ajungi la janta.

    Leave a comment:

Working...
X