ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by astra_rullz
    Normal ca la iesire din spalatorie a inceput ploaia.
    asta e lege
    ...

    Comment


    • Probabil iar o sa-mi iau suturi dar ma mananca sa povestesc.
      Incep cu concluzia: mi-am dat seama ca nu conduc Lamborghini si totusi este o Honda de 20k.
      Am descoperit in sfarsit si prima buba, dupa aproape 6500 km, si anume sistemul de franare. ABS-ul intra cam aiurea cand n-ar fi necesar, inca nu m-am prins cum anume trbuie sa franez sa nu-l mai simt...e aiurea senzatia si nici nu cred ca e prea sanatos la caucioace.
      Pe scurt, excursie la Brasov, urmat Sighisoara, Tg. Mures, intors inapoi. Drum splendid, curbe multe, serpentine, ce sa mai un adevarat traseu de testat abilitati. Numai ca intre Tg. Mures si Sighisoara este o panta destul de inclinata si destul de lunga, in linie dreapta. Se poate depasi, sunt 3 benzi, 2 pentru urcare, una la coborare. Din deal nu iti dai seama de curba care urmeaza. Am depasit impreuna cu un Astra un Logan, apoi cel cu Astra se baga speriat la loc drept in fata Loganului si pune frana desi pana in curba mai era o tigara de fumat, nelasandu-mi loc sa ma strecor si eu. asa ca am luat decizia riscanta de a-l depasi si pe dansul.
      Numai ca D-l oltean de DJ, oltean de-al meu, se dezmeticeste din sperietura si incepe si el sa accelereze. Il depasesc cu destule emotii si ma trezesc nu in fata unei curbe ci a unui ac de par. Nasol moment.
      Am trecut pur si simplu prin fata Astrei si am franat drept, noroc ca pe margine era un scuar din pietris, probabil tocmai pentru astfel de incidente. Din pacate era parcat un Matiz, noroc ca nu chiar in marginea scuarului. Deci intra ABS-ul foarte ciudat si urat si cand vad ca ma indrept spre Matiz, parca nu se mai oprea, trag de volan si parchez paralel cu el printr-o intoarcere brusca.
      Nu pot spune ca am avut vreo emotie, sincer masina in conditiile respective s-a comportat exact asa cum trebuia, m-a scos din ... problema, insa m-a mirat cum de a intrat atat de urat ABS-ul. Ma gandesc ca cei care au plecat de pe scuar au luat pietris pe talpi si posibil asta sa fie cauza.
      In fine sa zicem ca am atins acea limita de care spuneam mai devreme. Deci nu e Lamborghini, dar nu pot spune ca sunt nemultumit. Ma asteptam totusi masina sa franeze mai frumos. Parca nu se mai oprea, era totusi si panta destul de abrupta, insa....
      Bine apoi un AG era sa intre in mine, noroc cu reflexul.
      Ma intreb si altii au senzatia ca masina nu se opreste. Ciudat dar asa simt si in trafic, nu vorbesc de viteze mari, in Buc, pun frana si tot am impresia ca intru in cel din fata. Sa-mi schimb oare placutele de frana, sau cauciucurile?

      Comment


      • Eu cred ca sunt de vina cauciucurile. 8) Banuiesc ca le ai pe alea stock.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • Ce cauciucuri ai? Si ar fi bine sa verifici si placutele... mai ales daca mergi foarte sportiv!
          Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
          ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

          www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

          Comment


          • Da sunt cele stock. Bridgestone.
            Placutele n-au nimic. Dupa 6k km ar fi si culmea. la mine tin cel putin 30k km. Tocmai ca nu prea pun frane, anticipez si mai mult din motor o franez.
            Daca pun o frana brusca gen urgenta se opreste imediat. Insa daca o calc treptat, ajungand la sfarsit pana la podea parca nu mai are forta sa opreasca. Dar nu pot frana violent de fiecare data cand vreau sa incetinesc.
            Nu stiu, trebuie sa ma mai perfectionez eu cu treaba asta ca nu-mi place deloc senzatia.
            Mai astept pana la prima revizie de 10k cand trebuie sa schimb uleiul si o bag si la o mica verificare, si atunci poate fac treaba cu placutele.

            Comment


            • Eu cred ca sunt de vina cauciucurile, mai ales din descrierea ta. Daca ele nu au suficienta aderenta, ABS-ul va intra, pentru ca sesizeaza o tendinta de blocare a rotii si de patinare si tocmai asta trebuie el sa faca. Deci, iti reduce eficienta franarii, intrand fie prea devreme, fie in mod nejustificat.

              Din ce am citit pe forum, multi care au schimbat cauciucurile stock au sesizat o imbunatatire a comportarii ABS-ului.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • Sau mai ieftin ma scot daca schimb stilul de condus...
                Cam nasol, dupa ce ca-mi trebuie set nou pentru iarna sa cumpar altul si pt vara.

                Comment


                • Eu am Civic sedan si am aceeasi senzatie. Asta mai ales dupa ce am condus un Focus de la serviciu. Mi s-a parut ca Fordul opreste mult mai prompt (parca nu are inertie, in comparatie cu Civicul - dar asta nu inseamna ca l-as prefera H-ei !!! ).
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • sa inteleg, ti-a intrat ABS-ul inainte sau dupa ce ai ajuns pe pietrisul de care spuneai?

                    intr-adevar, senzatia cand intra ABS-ul e ciudata, si inselatoare la Accord: ai impresia ca nu te mai opresti, dar totusi franeaza bine. Cu caucioacele stock, parca intra mai des decat ar trebui.

                    P.S. cred ca cel mai recomandat upgrade la TSX pe forumul TSXClub e cel la frane.... Nu ca masina nu ar frana, dar parca nu se ridica la nivelul la care te-ai astepta
                    2006 Accord CL7 2.0 MT

                    Comment


                    • Pai cam asa e. Putere are, viteza are, stabilitate nu mai vorbesc, curbele le ia superb, feed-back la fel, insa exact cand de fapt trebuie sa t scoata din...problema atunci parca te lasa balta.
                      Nu spun ca n-a franat bine, dar e senzatia aia ciudata ca parca nu se mai opreste. E cam aiurea si n-ai cum sa scapi de senzatie oricat ai incerca si te-ai obisnui cu masina. Instinctul de conservare, oricat ai fi de stapan pe nervii tai, iti creeaza disconfortul de o anume teama ca nu s-ar opri la timp.
                      Pusca mea pe Kia n-am nici ABS si nicio smecherie din asta noua cu conrolul stabilitatii, etc...
                      Pun frana si ea opreste chiar daca are ceva sute de kg in plus. Ma bate gandul sa vad cum e cu VSA off, insa mai trebuie sa cunosc ceva masina.
                      Acceasi senzatie o am si cand e drumul cu probleme sau pe liniile de tramvai. Parca se duce dupa cum ii canta drumul. Trebuie sa tin de volan ca de covrigu de la tir asa se zbuciuma. Ma gandesc sa nu fie tot de la caucioace.
                      Mi-e naspa sa merg cu sentimentul ca ceva nu e in regula cu masina si ca nu reactioneaza asa cum mi-as dori eu.
                      Cred ca a trecut masinuta asta in cei 6500 km cat n-a trecut niciuna de p-aci. Chiar am incercat s-o testez sa-i simt slabiciunile, si sunt putin nervos ca le-am descoperit exact atunci cand aveam nevoie mai mult de siguranta.
                      Acestea fiind spuse perioada de test s-a incheiat, urmeaza sa ma plimb cu ea ca orice om normal de pe planeta.
                      Pot spune ca aproape toate drumurile le-am facut mai mult in afara Buc si cred ca am bifat vreo 6-7 masini in 3 luni care m-au depasit corect si regulamentar.
                      Nu sunt maniac sa depasesc toate masinile de-mi ies in cale, pur si simplu ma simt mai confortabil cand am drum liber in fata si nu stau in coada cuiva. Mi-e frica de prostii care nu semnalizeaza cand schimba directia, de cei care pun frana la orice curba avand 50 km/h si astfel incerc sa mentin masina cat mai putin solicitata. Daca ii depasesc ma simt mai linistit, de multe ori depasesc si stau linistit daca vad in fata coloana astfel incat sa nu am nimic in fata pe o distanta de 100m.
                      Asta e sunt un om mai nervos si mai nerabdator din fire dar cred ca dupa nunta, cand ma mai linistesc si eu, poate n-o sa mai fortez atat masinile.
                      Zilnic fac cam 150-200 km si cam greu sa-ti pastrezi calmul si sa stai dupa orice blonda care s-a trezit ca vrea sa ia aer cu 30 km/h.

                      Comment


                      • Sa stii ca se opreste! E voarba doar de asteptarile tale, si ale altora, vis-a-vis de franare! Ea se opreste normal! Doar ca stilul foarte sportiv uneori depaseste perspectiva proiectantilor si asteptarile "sportivilor"! "Sportivilor" are un sens peiorativ dar dulce si nu critic acid!

                        Acea putere pe care o simti valoroasa sub tine si cu tine este tocmai ca sa te scoata din situatii limita! Nu este ca sa vezi care e limita ei maxima! Pentru ca surpriza poate fi atat de mare incat sa devina ultima! Ceea ce nu doresc nimanui!

                        Am mai scris aici pe forum acest considerent aflat in urma unor discutii cu piloti profesionisti! "Sa te fereasca Dumnezeu sa afli care sunt limitele masinii! S-ar putea sa fie ultimul lucru pe care il afli!"

                        Ia-ti superba masina, performanta masina si descoper-o si ca masina confortabila si sportiva pentru drumuri mai scurte sau mai lungi dar foarte placute! Acolo este placerea! Eu am descoperit-o acolo! Pentru sport pe sosea exista Imprezza WRX STI sau EVO!

                        Drumuri bune!
                        Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
                        ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

                        www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

                        Comment


                        • sincer si eu am observat ca reactioneaza imediat cand simte ca are ceva dub roti. poate fi vorba de denivelari, gropi, pietris, dar prea intra usor ABS. cred ca singura solutie e sa ai prezenta de spirit si sa te infingi tare in frana sau sa o controlezi in derapaj pe trasa buna. si gume mai bune poate ar ajuta

                          in alta ordine de idei, si pe mine ma termina sa am imediat in fata sau in spate pe cineva. in afara de mers in coloana, ca atat se poate pe drum, la drum lung prefer sa ma separ si urmaresc daca sunt prea aproape de cineva; ca nu se stie de unde iepurele are mai slaba aderenta, dar mai mult tupeu la o depasire ...sau frane mai putin afectate de ABS :?

                          Comment


                          • Io nu prea am vicii in afara de fumat, dar de cand am lua masina asta am descoperit un nou viciu: sofatul.
                            Merge asa lin si dulce incat te imbie sa mergi mai sportiv. Ieri a venit un fost coleg la mine si normal ca l-am dat o tura pana in Pipera, e zona aia intre D-na Ghica si sensul giratoriu de la Toyota. Tot drumul nu zicea decat "belea", "mama ce belea", "ba esti nebun?", nu credea ca prinde suta cu a doua. El avea un Astra nou nout si venise sa se mandreasca cu el la mine. Cand m-am intors uitase si unde-si parcase masina. :lol:

                            Comment


                            • he he. mi-am luat si io azi masinuta din service, nu e complet refacuta, dar are ce-i trebe. i-am dat o dusca de benzol si... NAVA!!!

                              asa frumos e s-o zbarnai de colo-colo \/

                              Comment


                              • Ieri drumul a fost un cosmar. Am incercat sa repet exprienta de a pleca la 4 din Buc si sa ajung la 5 in Sl sa prind un arhitct pana pleaca.
                                Nici vorba, in toti cei 165 km cred ca am avut numai coloane de masini, si pe un sens si pe altul. Nu stiu unde a plecat toata Romania pe ruta asta insa cert e ca am facut aproape 2 ore. Iar colac peste pupaza veneam pe autostrada, aveam cam 160, vad un Logan pe prima banda, un tir cu butelii din dreapta sa se incadreze in fata golanului tot p prima banda, logic si normal ca imi taie fata, de ce sa franeze cand poate sa ma faca pe mine sa franez.
                                Partea proasta e ca Loganul avea cam 100. Frana brusca. tras de volan, claxionat. Ok, depasesc ma pun in fata incetinesc, vrea sa ma depaseasca trag de volan si pana la urma il opresc.
                                Cand ma dau jos ce sa vad, o ochelarista cu mami si tati in masina. Printre urlete si scandal o intreb ce cauta pe strazi. I-am pus mana pe oglinda si i-am zis ca daca nu-mi promite ca data viitoare se uita in ea inainte sa se pregateasca de intalnitrea cu D-zeu pe loc i-o scot.
                                Omoram o proasta cu tot familionul ei doar ca n-a vrut ea sa puna frana.
                                Asa ca dupa drumul de ieri, dupa nenumarate dezamagiri legate de angajati, clienti, soferi si viata in general, m-am decis.
                                Mai am de strans ceva bani, vand apartamentul si ma mut cu firma cu tot in alta tara. Deja nu mai pot printre atatia imbecili pe strazi.
                                Doamne, au ajuns ca orice proasta sa aiba un covrig in mana? Cine puii mei le da astora carnetele? Chiar atat de iresonsabil sa fi sa lasi orice barabula sa conduca?
                                In Bucuresti nu mai ai loc sa arunci un ac. Toate bolovancele ies cu masina la coafor si la cumparaturi, plin de masini de marfa si de firma pe care-i doare fix in cot daca-si lovesc masina sau nu, oricum plateste firma, deja e prea mult pentru nervii mei.
                                Mi- teama ca-ntr-o zi scot pistolul si ii gauresc vreunuia teasta. Abia reusesc sa ma stapanesc sa nu trosnesc vreo 2/3 pe zi.
                                Culmea ca tac-su aleia vroia sa se dea jos. I-am zis sa stea in banca lui ca-l leg de Honda si-l tarasc pana la Pitesti daca pune mana pe portiera. Geez!

                                Comment

                                Working...
                                X