ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KYB-pe gaz am avut eu pe fata la civic,sunt mult mai soft decat cele OEM.Ma refer la faptul ca ruliul masinii era ceva mai pronuntat decat cu cele stock,dar poti adauga un plus de confort(asta pt spatele tau).In principiu sunt niste amotizoare bune.Bafta!

    La multiu ani!
    h o n d a c i v i c satin silver ep 1

    Comment


    • Originally posted by astrul View Post
      Cred ca trebuie sa ma intorc la service, imi scade nivelul antigelului, stiu ca la inceput era la cota maxima, acum e sub minim. Undeva e o problema.
      ce au zis cei de la service in legatura cu asta ?

      PS : nivelul de antigel nu se ¨citeste¨acolo .... stiu ca nu prea ai timp dar pe aici s-a vorbit destul despre chestia asta

      Comment


      • Originally posted by civicep1 View Post
        KYB-pe gaz am avut eu pe fata la civic,sunt mult mai soft decat cele OEM.Ma refer la faptul ca ruliul masinii era ceva mai pronuntat decat cu cele stock,dar poti adauga un plus de confort(asta pt spatele tau).In principiu sunt niste amotizoare bune.Bafta!

        La multiu ani!
        Da, trebuie sa sap nitel cu amortizoarele.
        Multumesc frumos de urari.

        Originally posted by Toyboy View Post
        ce au zis cei de la service in legatura cu asta ?

        PS : nivelul de antigel nu se ¨citeste¨acolo .... stiu ca nu prea ai timp dar pe aici s-a vorbit destul despre chestia asta
        Cacand e rece se lasa si cand e cald urca. Eu nu sunt satisfaut de raspuns, timp de 4 ani nivelul la antigel a fost constant indiferent de de factori.
        Probabil trebuie sa ma apuc de citit.

        Comment


        • Originally posted by astrul View Post
          Cacand e rece se lasa si cand e cald urca.
          Cam asa e si la mine.

          Comment


          • Da, dar nu cred ca sub nivelul minim. O sa completez luni.

            Comment


            • http://www.ebay.com/itm/99-00-Civic-...06%26rk%3D9%26

              Comment


              • Am revenit azi de la CM cu impresii noi. Masina toarce de zici ca-i in prima ei zi din fabrica. Bun reglajul de tacheti la timpul sau. Am inteles ca erau ceva spatii p-acolo. Era azi de 2 ori sa rotesc cheia in timp ce motorul mergea. Nu-mi dadeam seama daca e pornita sau oprita.
                Azi s-a facut completare la antigel, plus ceva de rezerva in cazul in care peste x timp mai scade.
                Verificat distributie, aveam emotii, e ok.
                Verificat articulatii, suspensii, trebuiesc inlocuite bucsele de bara stabilizatoare. Le schimb joi. Amortizoarele nu dau semne de imbatranire, dar se impune totusi o schimbare, mai mult pentru confortul meu psihic.
                Verificat ambreiaj, aici stam naspa rau. Trebuie schimbat kitul de ambreiaj si ansamblul coregrafic pompa vesela. Asta ca sa nu mai folosesc caramida pe piciorul stang, plus scartaitul enervant. Daca stiam din timp...dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
                Ma mai enerveaza ceva, e vorba de felul cum trancane masina cand porneste AC-ul. Sa nu fie si p-acolo o curea ceva pe duca. Trebuie si aia inspectata.
                Am lasat masina azi noapte si azi la 11 era deja gata cand am sosit. Foarte tare!
                Cureaua, filtrul de combustibil si bucsele se schimba joi, n-au fost pe stoc. Nu-i nimic, e aproape de unul din santiere, in 5 minute dau o fuga daca sunt ceva probleme de rezolvat.
                Raman de rezolvat: kitul de ambreiaj si pompa, amortizoarele, franele (discuri+placute+ furtunase metalice), anvelope de iarna. Cosmetizarea...mai are de asteptat. Nici nu-mi imaginam cate sunt de facut ca s-o intineresc, dar merita cu prisosinta.
                Tipul de la service mi-a dat sa dau o tura cu un Civic, model mai vechi, pana in 2005 cred, Type S, sa-i testez amortizoarele. Nu mi s-au parut cu mult diferite fata de cum erau ale mele la inceput. Oleaca mai tari, dar se si tinea masina in curbe stralucit. In schimb franele, parca mai moi si mai proaste. Avea dreptate, e o problema generala.
                Azi pentru verificari si reglaj tacheti am platit 185 de lei.
                Joi, o sa vina o nota ceva mai mare si cand ma decid la celelalte....mi-am luat adio de la revelion.
                Las ambreiajul si amortizoarele caci trebuie sa rumeg bine cum sta treaba. Poate reusesc sa gasesc ceva din afara la mai putini bani, ca incep sa se stranga si cred ca trec lejer de vreo 3000 de euro ce bag in ea doar anul asta.
                Guest
                Guest
                Last edited by Guest; 02-10-12, 01:56.

                Comment


                • bun lucru cu tachetii
                  la kit m-as baga si eu, dar la anul in primavara, deja investigez preturi
                  pe langa kit trebuie sa schimb si pompa?.... nu face parte din kit?

                  Comment


                  • Am lasat hartiile in masina, cand le iau, adica maine, iti zic exact despre ce e vorba, pentru mine sunt SF-uri.
                    Am inteles ca sunt 2 chestii diferite. Kitul e cel care-mi face pedala grea si pompa e cea care face pedala sa scartaie. Una are legatura stricta cu ambreiajul, cealalta cu pedala.
                    Eu am o problema cu invatatul dupa carti sau pe de rost, e de ajuns sa vad o piesa ca-mi dau seama despre ce e vorba. Tata a avut Renault 25 care in 7 ani s-a defectat un alternator si cam atat. Daca avea Dacie ca amicii mei, poate stiam si eu sa dezansamblez o masina. Plus ca partea de mecanica ma lasa rece, decat sa demontez 3 suruburi, mai bine ma pui sa conduc 300 km.

                    Comment


                    • cum vine aia : verificat distributie ?

                      Comment


                      • lant si patine de ghidaj. se mai verifica si alea din cand in cand. presupun ca erai ironic...
                        tocmai ce citeam zilele trecute cum a ramas cineva prin tari calde cu masina-n drum, dupa care a vandut-o.
                        face bine cititul, las betoanele pentru o perioada si ne documentam temeinic.
                        Guest
                        Guest
                        Last edited by Guest; 02-10-12, 01:58.

                        Comment


                        • Cat costa un kit de ambreiaj la reprezentanta?
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Scartaitul pompei se rezolva prin gresare iar pentru kit-ul de ambreiaj vezi ca se organizeaza un group buy la Coxmotorparts, cred ca acolo vei gasi cel mai ieftin kit de ambreiaj "genuine Honda".

                            Comment


                            • la mine scartaitul se rezolva de cand am luat-o cu 2 gresari pe an, nu merita sa dai bani pe alta ca si aia o sa scartaie. pe cox cu siguranta o sa iesi cel mai bine.
                              _________________________
                              2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                              Comment


                              • exedy este cel OEM?

                                Comment

                                Working...
                                X